Ik draag bijna nooit lipstick, maar heb eentje van NARS die ik wel fijn vind en een aantal van UD.
Heb twee liquids van JS, een hoop liquids van LA Girl en een MAC lipstick, maar die gebruik ik al helemaal zelden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:DnT schreef:Ik heb vandaag mijn Viseart Petit Pro weer eens gebruikt en JS Gemini op mijn lippen.
Is toch wel een van mijn favorieten
Zat te denken... wat zijn jullie favoriete lipsticks/liquids?
Ik heb echt zoveel favorieten, dat een top 5 nog lastig gaat worden gok ik
Oh en een foto van mijn look:
[ [url=m/lUELHA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wilde zeggen waarom ben je aan het werk het is weekend........
.....
.....
_Friemel schreef:DnT schreef:Ik heb vandaag mijn Viseart Petit Pro weer eens gebruikt en JS Gemini op mijn lippen.
Ik wilde zeggen waarom ben je aan het werk het is weekend........
.....
.....
DnT schreef:Jemig Mies, geld te veel???
Ben heel benieuwd naar swatches!
Djilna schreef:Hele gave aanwinsten Mies!! En helpt niet als je 'geweten' het alleen maar allemaal leuk vindt
Emmaa_ schreef:Ik heb vandaag een vrij simpele look. 08 van proartist op m'n ooglid, 10 in de crease en een klein beetje cranberry van mac om hem wat diepte te geven. Op m'n gezicht alleen poeder, doe straks nog brave van mac op als lipstick. Ben de laatste tijd wat aan het experimenteren met rood/roze/roestkleurige oogschaduw en vind het eigenlijk heel vet haha.
[ [url=m/XfbqJn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l8CIha.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:![]()
![]()
[ [url=m/p1TTDJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vertrek over 2 uur naar de zon dus swatches en een look houden jullie tegoed
Kaygee schreef:Prachtige kleuren van Huda! Fijne vakantie Friemel.
Mooie look Emma.
Super leuk Suus! Veel plezier met je opleiding!
Mooie look met groen Donnar!
MarlonFloris nou komt toch aardig in de buurt van je voorbeeld. Mooie kleuren zo.
Ilora staat je mooi dat groen! Kijk je ook wel eens YouTube filmpjes? Daar geven ze ook veel handige tips plus je kan goed afkijken hoe ze het aanbrengen en blenden doen.
Mickey staat je mooi!
Mijn bescheiden aankopen uit Londen.
[ [url=m/DNU9ue.jpg]Afbeelding[/url] ]
De MAC dazzleshadow (can't stop, don't stop) is zo gaaf! Geen swatch die laat zien hoe mooi die echt is. Echt heel blij mee.
[ [url=m/N6nbyY.jpg]Afbeelding[/url] ]
DnT schreef:Ik heb vandaag mijn Viseart Petit Pro weer eens gebruikt en JS Gemini op mijn lippen.
Eight schreef:Velvet teddy staat me helaas echt totaal niet, vind hem bij anderen erg mooi
Mac Brave is hier favoriet, daarna Modesty. Verder vind ik alle lipsticks die ik heb mooi, anders koop ik ze niet