Gister weer een rondje 5 gedaan. Had écht totaal geen zin en motivatie van tevoren. Toch met moeite m'n renkleding aangedaan en wel gegaan. Dacht dan gooi ik er direct maar een aardig tempo in, en toch een fijn klein recordje. 25.54 bij de 5km.
Ik lig er al bijna twee weken uit nu. Ben behoorlijk verkouden / ziek en eigenlijk meer bezig met overleven op het moment Hopelijk voel ik me dit weekend eindelijk weer fit genoeg om een rondje te doen.
Ik heb vanmorgen weer een rondje gelopen. Ging weer lekker ondanks beginnende verkoudheid. Knie ook niet gevoeld.
Vanmorgen ben ik gebeld en moet maandag naar papendal voor een intake. Ben benieuwd.
Sue_
Geplaatst: 12-12-16 13:23
Succes vandaag Hyawatta!
Hoe gaat het verder hier? Ik heb zaterdagavond nog een rondje 10 gedaan. Lekker rustig tempo en ondertussen mooi overal de kerstverlichting bekeken haha.
ik heb gisteren een herstelrondje gedaan. moest met mijn hartslag onder de 140 blijven. Ik zat op 122 want ik liep 7.30 de kilometer mijn zoontje was mee op zijn loopfiets en ik ging te snel volgens hem hahahahaha
Sue_
Geplaatst: 12-12-16 13:26
benangelique schreef:
ik heb gisteren een herstelrondje gedaan. moest met mijn hartslag onder de 140 blijven. Ik zat op 122 want ik liep 7.30 de kilometer mijn zoontje was mee op zijn loopfiets en ik ging te snel volgens hem hahahahaha
Inderdaad leuk alle kerstverlichting nu Gisteravond een rondje van 6km gedaan met 3x een tempoblok van een km. Morgen denk nog een wat langere afstand op laag tempo en dan misschien vrijdag nog een kort rondje. Zaterdag 10,5km wedstrijd lopen
Ik hoef niet meer naar papendal (gelukkig) is 45 min enkele reis. Ik mag gewoon naar de fysio toe omdat het puur de kracht is die ik mis en wat te veel spierspanning. Dus de spieren moeten worden los gemaakt en oefeningen doen om de spieren sterker te maken, en dan moet het als het goed is goed gaan. Wel mag ik gewoon door gaan met opbouwen mits ik geen pijn voel.
Lekker stukkie 10, leuk he met al die kerstverlichting overal.
BENANGELIQUE wat leuk dat je zoontje mee ging, meteen een wat rustigere training hihi.
DAAN ook lekker bezig en weer een wedstrijd. Leuk.
TYLANDO o balen zeg dat je gevallen bent, ook van je broek. Hopelijk trekt je knie snel weer bij.
Zo. Ik meld me ook weer eens. Ook hier is motivatie een heel stuk moeilijker te vinden met kou en donker. Maar goede nieuws is dat het afgelopen twee week in ieder geval weer 1x in de week is gelukt! En nog steeds diezelfde 5km in 35 min. Ik moet echt nog eens goed verzinnen hoe ik dat kan verbeteren terwijl het leuk blijft
Poe, zaterdag m'n eerste 10 km loopje, ik heb mijn voorbereiding echt verzaakt de afgelopen twee weken. Eerst drie dagen flink gefeest en daarna niet echt meer fit geweest. Vorige woensdag en vrijdag nog beide 5 km gelopen op rustig tempo en daarna geen tijd/puf meer gehad. Op zich red ik het uitlopen prima en meer kan ik niet doen, als het een maand terug was geweest, had ik 'm in max 57 minuten willen lopen, nu ben ik blij als het binnen het uur blijft. Wat is wijsheid? Helemaal niet meer lopen voor zaterdag, Morgen op de loopband (Als ik vrij ben is het al donker), of vrijdag nog even een rustige 5 km doen. Ga vanavond trouwens een lesje spinning doen, lekker even mijn lichaam goed aan het werk zetten.
leuk Susanne, gewoon lekker van start en wel zien waar het schip strand. Het ligt immers niet alleen aan je voorbereiding maar ook aan de vorm van de dag. Ik zou wel lopen nog. Vandaag op de band een korte afstand op tempo en dan vrijdag een heeeeeel rustig herstelloopje
rustig hier! Ik heb even een tijdelijke stop tot volgend jaar. Afgelopen week echt even rust moeten pakken en gok dat het komende week er ook niet van gaat komen. Volgende week op wintersport. Dan volgend jaar weer met frisse moed beginnen!