Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Matheno schreef:Sakura789 schreef:OK niet representatief dus![]()
Ik hou absoluut niet van Hammam en Buddha.
Hammam en Buddha zijn ook niet mijn favoriet. Ik vond ritual of light en Anahata het lekkerst.
DideH schreef:Heb de Bijenkorf maar even een boos berichtje gedaan, gezien ik nu al 3x vanuit mijzelf heb moeten vragen wat de status was m.b.t. de orderproblemen van de Mandi.
Ze claimen dat door de sale de boel fout is gegaan en dat daardoor iedereen die de Mandi heeft besteld het verkeerde product heeft ontvangen. En dat ik het product terug mag sturen en dan mn geld terug krijg.
Gezien mn boze bericht krijg ik ook nog een cadeaukaart via de mail
Slordig dat ik er als klant zelf achteraan moet gaan, maar de cadeaukaart is dan wel weer netjes.
Dus wat betreft het feit dat de Mandi weer leverbaar zou zijn:
https://youtu.be/N6O2ncUKvlg
Banyu schreef:Alwiene schreef:Potverdorie. Staat in de app dat mijn zending is uitgesteld door pEstnl tot de eerst volgende werkdag. Prutsers
Dat had ik net ook op de site zelf! Evem vernieuwen en toen stond er wel ineens bezorgd op de app! Grote kans dat dit straks bij jou ook staat..
Alwiene schreef:DideH schreef:Heb de Bijenkorf maar even een boos berichtje gedaan, gezien ik nu al 3x vanuit mijzelf heb moeten vragen wat de status was m.b.t. de orderproblemen van de Mandi.
Ze claimen dat door de sale de boel fout is gegaan en dat daardoor iedereen die de Mandi heeft besteld het verkeerde product heeft ontvangen. En dat ik het product terug mag sturen en dan mn geld terug krijg.
Gezien mn boze bericht krijg ik ook nog een cadeaukaart via de mail
Slordig dat ik er als klant zelf achteraan moet gaan, maar de cadeaukaart is dan wel weer netjes.
Dus wat betreft het feit dat de Mandi weer leverbaar zou zijn:
https://youtu.be/N6O2ncUKvlg
Mooi dat boos worden nog wat opgeleverd heeft. Ik zou mail krijgen van ze, zal zo nog eens goed zoeken maar is me niet opgevallen dat ik wat gehad heb. Slordig. Eigenlijk wil ik wat ik heb nu wel houden, dus als ze t er verder bij laten denk ik dat ik dat ook maar doe. Of jij moet een hele vette kadokaart gehad hebbendan kan ik ook nog ff stennis schoppen. T blijft hoe dan ook een béétje jammer .
Alwiene schreef:Hmm dus je hebt én een kadokaart losgepeuterd en de boel gehouden... ik voel mogelijkheden haha. Oh slecht, maar moeten ze maar niet zo dom doen hoor. Dit is toch echt een stomme fout van ze én een slordige afhandeling van een fout!