Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 12:37

Ik vind de Yalda echt te zoet helaas. Wel naar huis gegaan met de autoparfum van Happy Buddha. Mijn man is ook zo dol op die geur.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 13:05

Afbeelding

Afbeelding

Heb alles niet zo mooi uitgestald als de meeste mensen haha

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 13:19

Iedereen die fan is van de Yalda, welke lijnen houden jullie nog meer van? Is het zoetig zoals de Sakura en Ayurveda?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 13:26

Sakura789 schreef:
Iedereen die fan is van de Yalda, welke lijnen houden jullie nog meer van? Is het zoetig zoals de Sakura en Ayurveda?

Happy Buddha, dao, Ayurveda, Light of Rituals, Hammam, Karma..
Euh, welke heb je nog meer? :D

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 13:38

OK niet representatief dus :P

Ik hou absoluut niet van Hammam en Buddha.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 13:53

Sakura789 schreef:

Hammam en Buddha zijn ook niet mijn favoriet. Ik vond ritual of light en Anahata het lekkerst.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 14:08

Ik vind sakura niet zo wauw, dusja... :+

Ieder zn eigen geursmaak toch. :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 14:13

Potverdorie. Staat in de app dat mijn zending is uitgesteld door pEstnl tot de eerst volgende werkdag. Prutsers -O-

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 14:13

Ik vind eigenlijk alle douchefoams wel lekker.
Vooral de hamman, happy budda en de ayurveda. Maar ook de mandi L. Heb ik bussen van versleten.

Die groene fles foam, weet even niet meer hoe die heet vond ik minder.

Bodycreme gebruik ik pas sinds kort en daar gebruik ik nu de ayurveda van.

Holy Moly lijn is mee op vakantie nu en voor manlief de blauwe tube showergel maar die gebruik ik soms ook :)

Geurstokjes moet ik nog een keer gaan proberen :o

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 14:30

Alwiene schreef:
Potverdorie. Staat in de app dat mijn zending is uitgesteld door pEstnl tot de eerst volgende werkdag. Prutsers -O-

Dat had ik net ook op de site zelf! Evem vernieuwen en toen stond er wel ineens bezorgd op de app! Grote kans dat dit straks bij jou ook staat..

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 16:31

Matheno schreef:
Sakura789 schreef:

Hammam en Buddha zijn ook niet mijn favoriet. Ik vond ritual of light en Anahata het lekkerst.

Ooo easy, over smaak valt niet te twisten. Meestal kan ik wel redelijk inschatten of ik iets lekker vind als anderen ook die witte en roze lekker vinden. Mijn moeder is gek op Buddha en Hamman en als die een LE aanschaft die haar bevalt, dan weet ik al dat het mijn geurtje niet is. Vind zij hem niks dan komt ie richting mij, want dan vind ik hem juist heerlijk. Zij is weer niet van de witte en roze.

Ik koop nooit een LE, want ik vind het vreselijk dat ze er naar verloop van tijd weer uit gaan. Alleen deze ziet er wel heel tof uit :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 16:32

Ik vind de sakura ook niet heel bijzonder. De Ayurveda vind ik wel weer heel lekker. :)

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 16:52

Yalda is lekker <3
Heb net de body Cream meegenomen. Vond de douche schuim niet zo lekker op mn handen maar misschien dat ie in de douche anders zou ruiken.
Edit: had hem dus ook geprobeerd op mn handen, en hij blijft echt lekker lang hangen
Laatst bijgewerkt door Saleisha op 02-10-18 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 16:54

Sakura gebruik ik echt alleen in de zomer, in de winter heb ik echt een voorkeur voor Ayurveda!

Het badschuim van Sakura vind ik ook echt too much sweetness. Daarnaast gebruik ik de Dao tussendoor onafhankelijk van het jaargetijde :+ Hier heb ik nog de lichtgroene versie van, ik heb die nieuwe donkergroene nog nooit geroken :')

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 17:24

Sakura789 schreef:
Daarnaast gebruik ik de Dao tussendoor onafhankelijk van het jaargetijde :+ Hier heb ik nog de lichtgroene versie van, ik heb die nieuwe donkergroene nog nooit geroken :')

Persoonlijk vond ik de lichtgroene versie lekkerder ruiken.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 18:29

De parfum ruikt trouwens onwijs naar de Rituals of Holi.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 18:42

Heb de Bijenkorf maar even een boos berichtje gedaan, gezien ik nu al 3x vanuit mijzelf heb moeten vragen wat de status was m.b.t. de orderproblemen van de Mandi.

Ze claimen dat door de sale de boel fout is gegaan en dat daardoor iedereen die de Mandi heeft besteld het verkeerde product heeft ontvangen. En dat ik het product terug mag sturen en dan mn geld terug krijg.

Gezien mn boze bericht krijg ik ook nog een cadeaukaart via de mail :')

Slordig dat ik er als klant zelf achteraan moet gaan, maar de cadeaukaart is dan wel weer netjes.

Dus wat betreft het feit dat de Mandi weer leverbaar zou zijn:
https://youtu.be/N6O2ncUKvlg

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:41

DideH schreef:
Heb de Bijenkorf maar even een boos berichtje gedaan, gezien ik nu al 3x vanuit mijzelf heb moeten vragen wat de status was m.b.t. de orderproblemen van de Mandi.

Ze claimen dat door de sale de boel fout is gegaan en dat daardoor iedereen die de Mandi heeft besteld het verkeerde product heeft ontvangen. En dat ik het product terug mag sturen en dan mn geld terug krijg.

Slordig dat ik er als klant zelf achteraan moet gaan, maar de cadeaukaart is dan wel weer netjes.

Mooi dat boos worden nog wat opgeleverd heeft. Ik zou mail krijgen van ze, zal zo nog eens goed zoeken maar is me niet opgevallen dat ik wat gehad heb. Slordig. Eigenlijk wil ik wat ik heb nu wel houden, dus als ze t er verder bij laten denk ik dat ik dat ook maar doe. Of jij moet een hele vette kadokaart gehad hebben O:) dan kan ik ook nog ff stennis schoppen. T blijft hoe dan ook een béétje jammer -O-
Banyu schreef:
Alwiene schreef:

Dat had ik net ook op de site zelf! Evem vernieuwen en toen stond er wel ineens bezorgd op de app! Grote kans dat dit straks bij jou ook staat..

Had hierdoor nog even hoop, maar nee hij meent het hier echt, heb jij ook naar t eiland laten bezorgen dan? Of gewoon vaste land?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:47

Wat was de waarde van de cadeaukaart of weet je dat nog niet?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 20:48

Alwiene schreef:
DideH schreef:

Mooi dat boos worden nog wat opgeleverd heeft. Ik zou mail krijgen van ze, zal zo nog eens goed zoeken maar is me niet opgevallen dat ik wat gehad heb. Slordig. Eigenlijk wil ik wat ik heb nu wel houden, dus als ze t er verder bij laten denk ik dat ik dat ook maar doe. Of jij moet een hele vette kadokaart gehad hebben O:) dan kan ik ook nog ff stennis schoppen. T blijft hoe dan ook een béétje jammer .

Toen ze zeiden dat Mandi idd helemaal niet leverbaar is, heb ik gezegd dat ik het artikel dat ik had ontvangen dan liever hield dan geld terug, maar dat was ook prima.

Dat met per mail op de hoogte houden zeiden ze bij mij ook, maar daar heb ik ook nooit meer iets van gehoord, vandaar dat ik weer via de facebook stennis ben gaan schoppen. Over dat het me niet helemaal logisch leek dat uitzoeken wat er met een order is gebeurd dagen moet duren.
Toen kreeg ik dus de excuses en de toezegging van de cadeaukaart, al is die nog niet opgedoken, maar dat zou binnen 48u moeten zijn zei hij.

Zal laten weten wat voor waarde die heeft ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:05

Hmm dus je hebt én een kadokaart losgepeuterd en de boel gehouden... ik voel mogelijkheden haha. Oh slecht, maar moeten ze maar niet zo dom doen hoor. Dit is toch echt een stomme fout van ze én een slordige afhandeling van een fout!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 21:07

Mijn Mandi schijnt op de post te zijn gegaan vandaag. :')

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:08

Alwiene schreef:
Hmm dus je hebt én een kadokaart losgepeuterd en de boel gehouden... ik voel mogelijkheden haha. Oh slecht, maar moeten ze maar niet zo dom doen hoor. Dit is toch echt een stomme fout van ze én een slordige afhandeling van een fout!

Ja, tenminste, hij zei dat hij de cadeaukaart al had doorgezet voor verzending voordat ik zei dat ik de producten hield. Tenzij ze dat dan nog terug kunnen draaien denk ik dat ik inderdaad beide krijg.

Voortaan maar weer gewoon rituals bij rituals bestellen, scheelt een hoop gedoe :=

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:09

Roosch schreef:

Zag dat de pagina nu offline is gehaald, dus ik denk dat je een van de laatsten bent ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 21:18

Roosch schreef:

Ben toch zóó benieuwd naar jouw Mandi :+

Dide, ik heb net ook even een pissig berichtje gestuurd, ik had inderdaad ook nog steeds geen mail. Belachelijk.