Die gouden ben ik ook niet erg van onder de indruk. Ik had in eerste instantie een glans topcoat gepakt maar hij is zo ontzettend streperig dat het er echt niet uitziet.
Ik vind die "gouden" opi ook niet zo mooi, net een te heet gewassen kanarie met parelmoer erop.
Iemand trouwens al de nieuwe lak van Young Nails getest? Caption? Belooft 10 dagen te zitten, de kracht van gellak in een nagellak. Als dat echt zo is, ik zet nu vaak na een week al nieuwe nagels omdat ik al weer nieuw kleurtje wil, maar als dit echt 10 dagen goed blijft. Kan er nog weinig over vinden op internet. : http://fabulousdeluxe.com/2014/11/06/ge ... lashlight/
Vervolgens loop in het kruidvat en zie van het low budget merk NYC een nagellak die tot 10 dagen zou houden: http://www.newyorkcolor.com/nl/makeup/e ... xt-multi-1 Ik kan maar 1 blog vinden die dit ook al ontkracht maar gezien de lakskills van die persoon... Lijkt me dat het voor dat geld niet 10 dagen kan, maar hier misschien dames die ervaring hebben met deze lak?
Zo dan, lekker geshopt! Uit 13 nieuwe lakjes moeten kiezen welke je op doet is alleen zo lastig haha.
Ik wou even wat snels vanavond dus heb een instadry lakje van SH op gedaan en heb van de week een matte topcoat van de hema gehaald. Die wou ik ook nog even proberen dus erover gedaan, met het idee dat ik alsnog lang kon gaan wachten. Niet dus, wat droogt die verschrikkelijk snel! Ideaal! Rechts base, links base, rechts top, links top, tot 10 tellen en klaar! Droog!
Goed om te weten, dan hou ik nu al van matte topcoats!
Hoe bewaren jullie je nagellak eigenlijk? Ik heb 2 dozen van Herome die je bij de WIC nagellak kreeg. Die zitten inmiddels meer dan bomvol. Zoek een manier dat ik ze snel kan pakken en direct de kleuren kan zien. Owja en wel opgeborgen in plaats van uitgestald.
Haha ja en ik heb er al bijna 100, kun je nagaan :}
Ik heb ze momenteel in zo'n sorteerdoos zitten (met van die tussenschotjes die je er uit kunt halen) maar daar past dus nog maar de helft in. Op naar een nieuwe doos. Ze blijken bij de action fijne dozen te hebben die ook stevig zijn, maar daarin kun je dus niet de kleuren zien.
NogSteedsGek
Geplaatst: 04-01-15 01:20
Haha ik heb er ook rond de 100, koop er nooit meer dan 3 per keer. Bij meer moet ik mezelf verantwoorden. :p
Zo'n sorteerdoos klinkt ideaal! Maar op jacht naar 1 op formaat nagellakpotje.
Kreeg met kerst van een vriendin, bij wijze van grapje, van die nagellak beschermers. Overhandigd met een evil grijns en de mededeling "ik eis wel een review"
Meh ik baal. Ben 3 lakjes kwijt en kan ze echt nergens vinden. Nouja, dat zijn er 3 waarvan ik wéét dat ik ze kwijt ben. En wilde er precies een van die gaan lakken. Nja, keus genoeg. Heb nu Kangarooby maar gelakt, blijft ook mooi
Tazzey
Geplaatst: 04-01-15 23:00
Dit
Balen van je lakjes.
Zoefferd
Geplaatst: 04-01-15 23:19
Hallo mijn nagels zijn best kort door al het paardrijden. Ik wil graag wat langere nagels en sterkere zodat ze niet elke dag afbreken. Heeft iemand tips voor mijn probleem?