[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 10:10

Wat gek inderdaad, toch een grote stad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 10:51

Ik heb er in Utrecht echt nog nooit last van gehad.. Nou zit die van mij ook niet op een super zichtbare plek, maar bedekken doe ik over het algemeen niet aan. Heb wel eens gehad dat een paar kerels heel vervelend gingen lopen doen met uitgaan, de hele tijd eraan zitten etc. Op een gegeven moment een beetje geflipt :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 10:53

In Almelo krijg ik alleen maar verwonderende blikken van mijn zandloper, er komen reglematig mensen naar me toe en vragen bij wie ik m gezet heb :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 10:55

Het is bij mij idd ook wel een gespreksstarter haha. Krijg er heel veel complimentjes over, ook op school :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 10:58

Ik zit te denken om volgende week als ik mijn tatoeage laat bijwerken stiekem een blauwe bliksem achter mijn oor te laten zetten :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 11:02

@amandanana jaa was heel leuk nog zeker doen!

Hier verschilt het de een denkt huh tattoo's bah.
En de ander vind het wel stoer. @Joolien jaa doen gaaf!!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 11:13

Haha, ik ben nu bij m'n ouders. Toen ik binnenkwam was mijn moeder aan de telefoon, toen ze voor het eerst zicht had op mijn kuit (heb een rokje aan) hoorde ik haar stem niet overslaan verder ofzo dus het zal allemaal wel meevallen :=

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 12:20

Wist ze wel wat je ging zetten of dat je wat hebt laten zetten? Ik polste gisteren mijn ouders een beetje door hen een tatoeage te laten zien met een onderdeel dat ook in de mijne komt. Mijn moeder vond het mooi (en had me wel een beetje door, denk ik) en mijn vader vond het idioot. Maar had ook niet anders verwacht. :+

Denk dat het er soms ook aan ligt hoe mensen reageren met hoe ze jou zien. Blijkbaar verwachtten mensen bij mij geen tatoeage, want toen ik in Rotterdam werkte had ik een collega die een keer het kleine plaatje op mijn enkel zag volledig over de zeik. 'Jij hebt een tattoo!!!'. Ik: 'NEE! Waar?' Kon ie niet zo waarderen, terwijl hij toch een rasechte Rotterdammer was en je zou denken dat hij wel wat gewend was. Moet er alleen maar om lachen, net als om die columnist, het zegt meer over de mensen die raar of veroordelend reageren dan over mij.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 12:24

Nee ik had het ze eigenlijk niet verteld :) bij mijn vorige tattoo wel geloof ik. Niet opzettelijk ofzo, ik dacht gewoon ineens toen ik de shop uit liep "Hé, pa en ma weten er nog niks van :oo " Dus toen heb ik ze even gebeld.
Volgens mij heeft mijn moeder er niet echt een mening over := Ze heeft het een beetje op gegeven toen ik als puber om de haverklap een nieuwe piercing liet zetten denk ik... Nu is het alleen zo van "Als je maar geen namen plaatst". Nuh, was ik ook niet van plan.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 13:37

amandananana schreef:
Oh bij mij wel, er staat my wife is my angle :')
Er staat : my mom is my angle

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:06

Courses schreef:
Utrecht, dat is het rare :P

Loop jij in de buurt van de Herenweg/Maliesingel? Ik zag van de week een meisje lopen met een tattoo op haar bovenbeen, en die kwam me heel bekend voor. Kan best zijn dat ik een bedenkelijke blik gaf, maar dat was dan omdat ik aan het nadenken was waarvan ik die tattoo kende :P

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:10

Mijn moeder vond mijn lippiercing erger dan de eerste tatoeage die ik liet zetten. De laatste die ik heb laten zetten vindt ze echt heel mooi en aangezien de komende bij dezelfde artiest gezet gaan worden, zal ze daar ook wel niet van schrikken. Behalve dan misschien dat het een symbolische tattoo wordt die staat voor mijn ouders, daarom weet ze ook nog niet wat het gaat worden. Wil ze verrassen. :D

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 10:25

Foto van wat ik voor ogen heb naar Low Voltage gestuurd, Miss Joy. Gevraagd naar de mogelijkheden en wanneer er plek is. Ben benieuwd!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 11:00

Spannend!
Ik ken het gevoel.
En ook al zou de afspraak pas volgend jaar zijn, dan nog is het leuk, omdat het dan al een beetje vastligt.
(dat is al het begin van je tattoo)

De sleeve die ik wil doen is een pauw,bloemen en een octopus.
Nou ben ik niet voor de octopus, dus daar moeten we wat op verzinnen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 11:09

Ik heb twee foto's naast elkaar gelegd in te kijken of het wel kan wat ik wil ,omdat ik een enorm paardenhoofd op mijn bovenarm heb.
De tatoeëerder zegt dat ze het kan.
Met een beetje schuiven en wat veranderingen.
Maar veranderd moest het toch al,ik wil niet precies dezelfde.
http://www.mijnalbum.nl/Foto1k0-CMQZ7ZOS.jpg
(foto is in link, bokt begon te zeuren over formaten ofzo)

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 11:24

weten jullie iemand die heeeeel goed is in hondenportretten? Durf dat niet zomaar bij iemand te laten zetten die wel heel goed mensenportretten kan doen. Ik zoek specifiek iemand die voornamelijk honden doet ;)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:07

Ik vind marsha goed in dierenportretten. Ben even kwijt hoe haar shop heet.. Zit in Weert iig.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 12:07

point blank tattoo :)

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 13:14

thanx, ik zal even sneupen ;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 13:26

wwillemijn schreef:
Courses schreef:
Utrecht, dat is het rare :P

Loop jij in de buurt van de Herenweg/Maliesingel? Ik zag van de week een meisje lopen met een tattoo op haar bovenbeen, en die kwam me heel bekend voor. Kan best zijn dat ik een bedenkelijke blik gaf, maar dat was dan omdat ik aan het nadenken was waarvan ik die tattoo kende :P

Ik woon in Lunetten, dan is Herenweg best een stukje weg :P

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 13:30

Tinkerloos schreef:
Spannend!
Ik ken het gevoel.
En ook al zou de afspraak pas volgend jaar zijn, dan nog is het leuk, omdat het dan al een beetje vastligt.
(dat is al het begin van je tattoo)

De sleeve die ik wil doen is een pauw,bloemen en een octopus.
Nou ben ik niet voor de octopus, dus daar moeten we wat op verzinnen.

Gelukkig, ik vind het een mooie tattoo, maar jammer van die vieze, enge octopus er in :D

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 13:56

- Komt na heeeeel lang weer eens een kijkje nemen.-
Hebben jullie een tattoo van een overleden iemand? De naam van diegene, of een stukje tekst, of iets anders? Mijn beste vriend is helaas overleden en ik wil dat hij wel altijd bij mij blijft. Paar weekjes geleden bedacht ik me dat een tattoo misschien wel mooi is, maar ik heb géén idee wat...

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:11

Sassii, ik laat een symbolische tattoo zetten voor mijn ouders. Wel bewust nu ze nog leven, zodat het niet te zwaar werd, maar wel nog dit jaar omdat mijn moeder het afgelopen jaar een paar keer op het randje heeft gelegen. Als jij iemand op je lijf wil herinneren, dan moet het vooral iets zijn wat bij jou (en hem) past, maar dat is natuurlijk weer voor iedereen anders. Mijn moeder staat bij mij voor een bloem, maar een ander kiest voor een portret en weer iemand anders heeft een tekst.

Mijn afspraak staat al sinds eind juni en 21 oktober is het zo ver. Nu de maand echt nadert neemt de blije spanning ook toe. :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 14:31

Lisette03 schreef:
Gelukkig, ik vind het een mooie tattoo, maar jammer van die vieze, enge octopus er in :D
Dat had ik dus ook. :)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 18:26

Sassii schreef:
- Komt na heeeeel lang weer eens een kijkje nemen.-
Hebben jullie een tattoo van een overleden iemand? De naam van diegene, of een stukje tekst, of iets anders? Mijn beste vriend is helaas overleden en ik wil dat hij wel altijd bij mij blijft. Paar weekjes geleden bedacht ik me dat een tattoo misschien wel mooi is, maar ik heb géén idee wat...

Ik. Heb de handtekening van m'n vader "geschreven" door een pauwenveer op m'n ribben links.