Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bolivia

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:00

Hmm, heb al een paar keer wat rondgesnuffeld hier in het topic en denk dat ik na mijn wintersport ook ga beginnen! :j
Ben prima slank en heb een mooi figuur, maar ik wil wat strakker worden en wat meer beweging krijgen! Nu is mijn vraag aan jullie: waar haal ik gewichtjes en zo'n matje vandaan? Flesjes water/pakken suiker ga ik niet doen. Wil 2kg hebben want mijn armen zijn vrij sterk :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:04

_O- @s1993
Bolivia, bij een inter/duo sport winkel of een decatlon kom je al heel ver
Online is er ook een hoop te vinden

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:19

Ik begin zometeen aan dag 8 level 1, als ik ergens de motivatie vind :D
(Is het trouwens normaal dat ik last in mijn onderrug heb door die push-ups? Volgens mij doe ik ergens iets verkeerd... maar mijn ruggegraat schuurt over de grond, dus op het einde verkramp ik )

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:20

Wat is iedereen goed bezig hier!

Ik heb een fitnessmatje gekocht, 2 gewichtjes van 2 kg de stuk (stom om mee te sjouwen maar goed voor thuis haha) en ik heb een meetlint gekocht. Dus we gaan er voor.

10 cm van je navel af! Dat is super zeg!

Dat havermout ga ik ook eens proberen. Waar kun je amandelmelk kopen?

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:22

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:23

Splinter gefeli!

Miekelien 10 cm van navel af, wat goed zeg!

En geklets over havermout, bluh! Doe mij 's ochtends mn bruine boterhammetjes maar! :)

--

Net dag 17 gedaan, niet helemaal voluit gegaan, want wil zo nog even naar de sportschool voor een uurtje Zumba. Ben benieuwd hoe dat nog gaat na t shredden :=

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:26

Roos_M schreef:
Dat havermout ga ik ook eens proberen. Waar kun je amandelmelk kopen?

Meeste supermarkten hebben het wel :j staat bij de sojamelk/houdbare melk. Ik haal het altijd bij de appie

lisantjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:42

Dag 12 is een feit! en het was heerlijk!
Vandaag al 2x naar school gefietst en weer terug, naar paardje en weer terug. En nu me omkleden en dan even lekker avondje schaatsen! Nog even mijn benen aan het werk zetten!

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:51

@ Miekelien: Goed bezig! Vanaf nu ben je mijn grote voorbeeld :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:12

@Miekelien: top hoor! Mooie resultaten!

Ik laat heel even mijn eten en drinken zakken en ga dan dag vijftien doen. Sjee, ben ik op de helft... Hoop wel dat het figuur er dan nog wat op vooruit gaat! Maar zo niet, dan ga ik na 30 dagen lekker door. Waarmee weet ik nog niet. Dat figuur MOET en ZAL er komen, maakt me niet uit hoe hard ik ervoor moet werken. Maar op conditioneel gebied ben ik al zo veel vooruit gegaan dat ik toch al blij ben. :-)

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:13

Annash schreef:
@Miekelien: top hoor! Mooie resultaten!

Ik laat heel even mijn eten en drinken zakken en ga dan dag vijftien doen. Sjee, ben ik op de helft... Hoop wel dat het figuur er dan nog wat op vooruit gaat! Maar zo niet, dan ga ik na 30 dagen lekker door. Waarmee weet ik nog niet. Dat figuur MOET en ZAL er komen, maakt me niet uit hoe hard ik ervoor moet werken. Maar op conditioneel gebied ben ik al zo veel vooruit gegaan dat ik toch al blij ben. :-)

_/-\o_ _/-\o_ I agree! Vandaag oo kdag 15 hier :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:15

Doen we goed Splinterz. :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:23

@Miekelien: jee! Wat een verschil bij je navel!
@ Annash: mooie instelling; ik dacht net hetzelfde toen ik eergisteren bij Etam ondergoed aan het passen was. Hierna doen we gewoon een nieuw programma! *\o/*

Ik heb in de namiddag een heerlijke wandeling gemaakt in de sneeuw met mijn Fjord van toch zo'n uurtje denk ik. Ik ben best een beetje stijf nu in mijn benen, want we hebben behoorlijk wat stukjes gedraafd (en mijn sneeuw-evenwicht was veel slechter dan het hare :+ ), en de sneeuw kwam toch tot halverwege mijn enkels. Ik heb zonet gekookt, dus nu even shredden en dan douchen en eten. Hopelijk heb ik nog genoeg energie om de yoga er bij te doen, maar ik heb echt geen idee of dat nog lukt :=

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:32

Ik denk dat ik vandaag oversla, ga zometeen naar bed want mijn wekker gaat om 5.00 uur :') Ben morgen pas om 20.30/21.00 uur thuis.. Dus dan ook geen tijd om te shredden.

Maar ter vervanging van het shredden ga ik morgen de hele dag langlaufen :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:33

Ik heb echt even hele harde motivatie nodig := Ik heb uren in de kou gefietst en gestaan, ik ben moe, ik ben ongesteld en ik heb honger voor 10 :=

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:34

Go Phor! You'll feel better afterwards... :D

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:34

*gaat plaatje van boze jillian zoeken*

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:39

Tja beetje een dooddoener maar toch.. :D

Afbeelding

Miekelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:48

Splinterz schreef:

Haha bedankt, maar ik kan me inspirerende voorbeelden bedenken. Ik ben alleen nu qua figuur eindelijk weer een beetje in verhouding, en na jaren weinig sporten gaat alles er sowieso in het begin hard vanaf. Ik ben nog steeds veel breder (en vetter) dan de gemiddelde voor-foto die ik hier voorbij heb zien komen. Maar dat geeft ook niet, smal en afgetraind zal ik niet snel worden, past ook niet bij me. Als ik dat wil zien zet ik vriendlief wel voor me neer :Y)

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:52

Zooooo half dood gegaan op dag 2! Ik had nog spierpijn van gisteren brrr... En mn gewichtjes zijn wel veel fijner!

Na hoeveel dagen werd het bij jullie makkelijker?

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:53

Joehoe!

Zooo ik was even druk. Maar vandaag dag 14 gedaan. Ging best lekker. Krijg alleen last van mijn schouder. Slijmbeurs misschien?! Verdeurie.

Maargoed vandaag even wat rustiger aan met die schouder gedaan. Wel weer lekker.

Helaas, raar maar waar, ben ik een kilo aangekomen en zie ik 0 verschil meer in de spiegel. Maargoed over 6 dagen alweer over naar level 3. Ik ga gewoon stug door!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:54

Spieren zijn zwaarder dan vet, Loesss... :-)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:55

Miekelien goed bezig *\o/*

Ik ga even bezig :) *met een duf-kantoor-hoofd dat wel, dagje vergaderingen gehad. Maar nu even snel doen voor once upon a time begint :D *

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:56

Miekelien schreef:
Splinterz schreef:

Haha bedankt, maar ik kan me inspirerende voorbeelden bedenken. Ik ben alleen nu qua figuur eindelijk weer een beetje in verhouding, en na jaren weinig sporten gaat alles er sowieso in het begin hard vanaf. Ik ben nog steeds veel breder (en vetter) dan de gemiddelde voor-foto die ik hier voorbij heb zien komen. Maar dat geeft ook niet, smal en afgetraind zal ik niet snel worden, past ook niet bij me. Als ik dat wil zien zet ik vriendlief wel voor me neer :Y)

Ik ben ook breder en vetten dan de gemiddelde foto haha vooral zo rond mn navel ;) Ben ook nie van plan om afgetraind te worden, mij zal het ook echt niet lukken
We zijn iig goed bezigggg *\o/*

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:57

Ik heb op Facebook gezet dat het tijd is voor mijn date met Jillian... aangezien ik de eeuwige vrijgezel ben, ben ik héél benieuwd of ik hier gekke reacties op krijg _O- :') Er gaan vast een paar mensen een vraagteken op hun hoofd krijgen. *grijnst* Soh, ik ga even sporten! Day 15, here I come!