Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Soms kan denken behoorlijk desastreus zijn, ipv denken, wat voel je? Zou je het het liefst met iedereen willen delen? Doen! Gedachtes moet je niet altijd geloven
Jorine en Lovelady sterkte met/na de opname, dat is echt niet niks.
purny schreef:Reactie terug:Hij was eerlijk... vertelde dat ik de test nog een keer moest doen en dat ik niet minder slim ben vanwege 1 test en dat ik me niet moet aantrekken wat andere zeggen...
Appte hem terug dat ie geintjes liep te maken onder het mom van mijn tepel aanraken en iets anders doen met mijn andere hand... en dat ik dat gewoon niet leuk vond.
Ben ik nu zo negatief dat ik het geen geintje vind maar bittere ernst? Ben ik nu degene die er zout oplegt en dat ik het er moeilijk mee heb... Hij weet kennelijk niet waar het over gaat of heeft het besef niet.
SwitchShadow schreef:Hartkloppingen, zweterig, soms tintelingen overal door het verkeerd ademhalen, pijn en of druk op de borst, soms duizelig, soms buikpijn, algemeen gevoel van wanhoop en radeloosheid. Kortom, zwaar poedersuiker
Avelienvd schreef:Hier binnenkort ook eerste afspraak met psychologe.
Ben 6 weken geleden op mijn werk ingestort vanwege te hoge werkdruk, maar gedurende de tijd vorderde bleek er meer achter te zitten.
Paar dingen had ik het al vaker met vriend over gehad.
Bij de huisarts geweest die wel aangaf dat het gaat om trauma's in de jeugd.
Nu voelt het voor mij juist of andere mensen meer hebben mee gemaakt, dat mijn problemen geen bestaansrecht mogen hebben zeg maar.