Heb m toen mijn serum een week laten gebruiken toen was t weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaisyDarling schreef:Hvelreki schreef:Antiroosshampoo is sowieso niet heel vriendelijk voor je haar, maar soms moet je wel als je je hoofdhuid gezond wil houden. Maar zowel Nizoral als Kelual DS zijn veel nefaster voor mijn haar dan H&S. Ik haal ze altijd met recept, vrij zeker dat je ze hier ook zonder kan krijgen. Ik woon wel in België
Selsun werkte bij mij helemaal niet (maar mijn eczeem/roos is wel vrij extreem) en ik heb er ook al positieve ervaringen over gehoord.
Dankjewel voor je antwoorden![]()
Selsun is alleen online verkrijgbaar toch?
Ik woon in Nederland, maar een keertje vragen bij de apotheek kan natuurlijk altijd
Hvelreki schreef:Had net nog een linkje gepost, Nizoral zou in Nederland uitsluitend op recept zijn. (Haha moet eens stoppen met m'n posts aan te passen)
Ik heb Selsun (vroeger ooit eens) bij de apotheek gehaald.
F_Orumster schreef:Het spijt me te moeten zeggen [naam], maar ik vind je eyeliner echt niet mooi aangebracht, het staat je niet zo. Je haar daarentegen vind ik prachtig!
Emmaa_ schreef:F_Orumster schreef:Het spijt me te moeten zeggen Emma, maar ik vind je eyeliner echt niet mooi aangebracht, het staat je niet zo. Je haar daarentegen vind ik prachtig!
Haha dat kan wel kloppen, ik loop er ontzettend mee te poedersuiker. Ik heb van mezelf nogal grote bruine ogen en word vaak bambi genoemd, vind ik wat minder leuk. Vandaar dat ik wat verschillende dingen uitprobeer qua make-up. Had gelukkig zelf ook al vrij snel door dat zo'n dikke lijn echt niks voor mij is. Ik heb meestal een heel dun lijntje boven mijn mascara of zelfs niks.. Maar ja dan krijg je dat grote-ogen effect weer
Emmaa_ schreef:F_Orumster schreef:Het spijt me te moeten zeggen Emma, maar ik vind je eyeliner echt niet mooi aangebracht, het staat je niet zo. Je haar daarentegen vind ik prachtig!
Haha dat kan wel kloppen, ik loop er ontzettend mee te poedersuiker. Ik heb van mezelf nogal grote bruine ogen en word vaak bambi genoemd, vind ik wat minder leuk. Vandaar dat ik wat verschillende dingen uitprobeer qua make-up. Had gelukkig zelf ook al vrij snel door dat zo'n dikke lijn echt niks voor mij is. Ik heb meestal een heel dun lijntje boven mijn mascara of zelfs niks.. Maar ja dan krijg je dat grote-ogen effect weer
Lous schreef:H&S is heel agressief. De Axe anti-roos shampoo werkt heel goed bij mijn vriend en ruikt absoluut niet overdreven mannelijk. Vind hem erg fijn ruiken. Zou die eens proberen of anders van Wella.
Ghostattack schreef:Vorige week zaterdag heb ik mijn haar gebleekt en daarna blauw geverfd..
.. En op een of andere miraculeuze wijze is het nu roze/paars
xBerber schreef:Hoihoi
Ik ga morgen naar de kapper, sowieso voor bijpunten, maar ik wilde ook eventueel mijn haar laten verven, gewoon voorste lok / stuk. Iets blauwigs of turquiose, maar toen zei een klasgenootje dat je haar daardoor makkelijk kapot gaat / afbreekt etc en dus dunner word.. Is dit echt zo en kan je dit ook verhelpen? (Ik heb sowieso al vrij dun haar..)
Frummels schreef:Nou, mevrouw wispelturig heeft zaterdag weer een afspraak voor d'r haar: ik ga weer naar lang!
(voor zo lang ik dat leuk vind dan, haha).
Zag foto's met lang haar en toen dacht ik: dat wil ik weer! Dus hop, weer een afspraak gemaakt, ik zal zaterdag avond even foto's maken