[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:05

Mijn vriend had ook 'roos', alles geprobeerd tot ik eens goed keek en een hele droge rode huid zag.
Heb m toen mijn serum een week laten gebruiken toen was t weg :=

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:08

DaisyDarling schreef:
Hvelreki schreef:
Antiroosshampoo is sowieso niet heel vriendelijk voor je haar, maar soms moet je wel als je je hoofdhuid gezond wil houden. Maar zowel Nizoral als Kelual DS zijn veel nefaster voor mijn haar dan H&S. Ik haal ze altijd met recept, vrij zeker dat je ze hier ook zonder kan krijgen. Ik woon wel in België :)

Selsun werkte bij mij helemaal niet (maar mijn eczeem/roos is wel vrij extreem) en ik heb er ook al positieve ervaringen over gehoord.

Dankjewel voor je antwoorden :D
Selsun is alleen online verkrijgbaar toch?
Ik woon in Nederland, maar een keertje vragen bij de apotheek kan natuurlijk altijd :)

Had net nog een linkje gepost, Nizoral zou in Nederland uitsluitend op recept zijn. (Haha moet eens stoppen met m'n posts aan te passen :D )
Ik heb Selsun (vroeger ooit eens) bij de apotheek gehaald.

vanLotje

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:11

Selsun kun je gewoon bij de apotheek kopen :j

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:15

Hvelreki schreef:
Had net nog een linkje gepost, Nizoral zou in Nederland uitsluitend op recept zijn. (Haha moet eens stoppen met m'n posts aan te passen :D )
Ik heb Selsun (vroeger ooit eens) bij de apotheek gehaald.

Hou op met aanpassen! :') hahaha.
Iig heel erg bedankt allemaal.
Ik draag hem eerst nog even op om echt flink te wassen met H&S en anders even langs de apotheek.

@Suus; rode droge hoofdhuid is volgens mij niet het geval. Ik was zijn haar regelmatig en zijn hoofdhuid is gewoon wit/grijzig/hoofdhuidkleur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:38

F_Orumster schreef:
Het spijt me te moeten zeggen [naam], maar ik vind je eyeliner echt niet mooi aangebracht, het staat je niet zo. Je haar daarentegen vind ik prachtig!

Haha dat kan wel kloppen, ik loop er ontzettend mee te poedersuiker. Ik heb van mezelf nogal grote bruine ogen en word vaak bambi genoemd, vind ik wat minder leuk. Vandaar dat ik wat verschillende dingen uitprobeer qua make-up. Had gelukkig zelf ook al vrij snel door dat zo'n dikke lijn echt niks voor mij is. Ik heb meestal een heel dun lijntje boven mijn mascara of zelfs niks.. Maar ja dan krijg je dat grote-ogen effect weer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:43

Wbt roos wil ik wel even meelezen, heb er zelf ook echt ontzettend veel last van.. Nou is mijn hele huid één groot droog rampenplan, dus het lijkt bij mij meer "gewoon" droge huid ipv echte roos. Ik heb H&S geprobeerd...... Maar daar wordt het alleen maar erger van.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 22:45

H&S is heel agressief. De Axe anti-roos shampoo werkt heel goed bij mijn vriend en ruikt absoluut niet overdreven mannelijk. Vind hem erg fijn ruiken. Zou die eens proberen of anders van Wella.

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 10:52

Head & Shoulders is een vrij agressieve shampoo.
Vaak een gevoelige hoofdhuid het probleem, er niet alle shampoos helpen er mee om de hoofdhuid te herstellen.
Nioxin is gebaseerd op de hoofdhuid en pakt het probleem echt aan, het is geen anti roos, maar het zorgt ervoor dat de hoofdhuid goed gereinigd.
Het is eigenlijk voor haar wat veel uitvalt, maar de cleanser shampoo doet goed zijn werking.
Veel klanten met hoofdhuidproblemen gebruiken deze shampoo bij ons.
www.nioxin.nl

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 11:01

Emmaa_ schreef:
F_Orumster schreef:
Het spijt me te moeten zeggen Emma, maar ik vind je eyeliner echt niet mooi aangebracht, het staat je niet zo. Je haar daarentegen vind ik prachtig!

Haha dat kan wel kloppen, ik loop er ontzettend mee te poedersuiker. Ik heb van mezelf nogal grote bruine ogen en word vaak bambi genoemd, vind ik wat minder leuk. Vandaar dat ik wat verschillende dingen uitprobeer qua make-up. Had gelukkig zelf ook al vrij snel door dat zo'n dikke lijn echt niks voor mij is. Ik heb meestal een heel dun lijntje boven mijn mascara of zelfs niks.. Maar ja dan krijg je dat grote-ogen effect weer

Volgens mij worden je ogen optisch kleiner als je de eyeliner rondom doet. Anders stel je het even hier voor [MW] Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3
Misschien weten zij wat mooi is. Grote ogen vind ik mooi trouwens hoor, je ogen zijn ook mooi amandelvormig, daar zou ik wat mee doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 13:47

Nou jonges, volgende week dinsdag ga ik weer iets radicaals doen; ik word terug blond :')
Ben van nature donkerblond, wil wel ongeveer weer dat maar dan wat kleurverschillen erin.
Heb inmiddels lichtbruin, donkerbruin, mahonie en knalrood gehad dus wordt wel even een shock :Y) .
Ben wel benieuwd :o Ik verf mijn haar toch alweer zo'n 4 jaar dus heb geen idee meer hoe het er ook weer uit zag :')

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 14:21

Emmaa_ schreef:
F_Orumster schreef:
Het spijt me te moeten zeggen Emma, maar ik vind je eyeliner echt niet mooi aangebracht, het staat je niet zo. Je haar daarentegen vind ik prachtig!

Het ziet er raar uit, omdat je de eyeliner niet ver genoeg hebt doorgetrokken. Die moet altijd tot je buitenste ooghoek, op deze manier maak je ze alleen maar 'ronder' om het zo even te noemen :+

Je haar vind ik ook ontzettend mooi! :j zijn die krullen van jezelf?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 15:04

Ik wou dat die krullen van mezelf waren haha. Ik heb wel hele erge slag van mezelf, dit is het resultaat van een hele grote krultang en een heleboel haarlak. Mijn haar is ontzettend dik en stug, en blijft dus meestal wel heel goed in model zitten als ik het krul of stijl :j

En dankjewel voor de tip! Ik ben daar zo'n kluns mee, heb nooit echt make-up gedragen, maar dat gaat ook zo vervelen na een tijdje haha.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 15:07

Lous schreef:
H&S is heel agressief. De Axe anti-roos shampoo werkt heel goed bij mijn vriend en ruikt absoluut niet overdreven mannelijk. Vind hem erg fijn ruiken. Zou die eens proberen of anders van Wella.

*schrijft bij op lijstje*
Vriend kan nu wel de hele dag onder de douche staan, met al die shampoos. 8-)
Als we de goede shampoo, laat ik het weten, ivm ervaringen:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 17:53

Ik wilde bestellen bij Beeunique.co.uk, maar bij die betaling snapte ik er niks van xd Ik weet het het beveiligingsnummer van m'n creditcard niet. :\

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:54

Dat staat meestal op de achterkant van je creditcard, het zijn 3 getallen ;)
Je kan anders ook kiezen voor Paypal :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:55

Vorige week zaterdag heb ik mijn haar gebleekt en daarna blauw geverfd..

.. En op een of andere miraculeuze wijze is het nu roze/paars _O-

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:58

Ghostattack schreef:
Vorige week zaterdag heb ik mijn haar gebleekt en daarna blauw geverfd..

.. En op een of andere miraculeuze wijze is het nu roze/paars _O-

_O- :(:)

Vraag me af hoe dat dan kan.. Zou zoiets kunnen omdat er nog roodpigmenten in je haar zaten?

Ik ga morgen mijn haar weer verven! Zal dan wel een foto laten maken zoals beloofd.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:59

Roodpigment dacht ik zelf ook aan, zou heel goed kunnen hoor.

Het blijft grappig :') Iedereen zegt: Oh leuk, heb je je haar weer roze geverfd? Eehm nee.. :+

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:53

Ik ben wel benieuwd naar een foto :)) (ook nog van het blauw? :D )

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 14:50

Foto van blauw haar heb ik helaas niet. Wel van hoe het er nu uitzit, het begint langzaamaan oranje te worden :') De puntjes zijn echt PAARS.
Het zit nu in een staart, heb even snel met mobiel foto's gemaakt :P

Afbeelding
Mn pony was echt knalblauw, de puntjes waren donkerblauw. Dat is nu dus roze/oranje en paars haha.

En zo was het toen het net gebleekt was:
http://oi50.tinypic.com/2hs8aq8.jpg

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:19

Nou, mevrouw wispelturig heeft zaterdag weer een afspraak voor d'r haar: ik ga weer naar lang! :+
(voor zo lang ik dat leuk vind dan, haha).
Zag foto's met lang haar en toen dacht ik: dat wil ik weer! Dus hop, weer een afspraak gemaakt, ik zal zaterdag avond even foto's maken :)

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:43

Hoihoi :)
Ik ga morgen naar de kapper, sowieso voor bijpunten, maar ik wilde ook eventueel mijn haar laten verven, gewoon voorste lok / stuk. Iets blauwigs of turquiose, maar toen zei een klasgenootje dat je haar daardoor makkelijk kapot gaat / afbreekt etc en dus dunner word.. Is dit echt zo en kan je dit ook verhelpen? (Ik heb sowieso al vrij dun haar..)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:48

xBerber schreef:
Hoihoi :)
Ik ga morgen naar de kapper, sowieso voor bijpunten, maar ik wilde ook eventueel mijn haar laten verven, gewoon voorste lok / stuk. Iets blauwigs of turquiose, maar toen zei een klasgenootje dat je haar daardoor makkelijk kapot gaat / afbreekt etc en dus dunner word.. Is dit echt zo en kan je dit ook verhelpen? (Ik heb sowieso al vrij dun haar..)

Verven is nooit goed voor je haar en volgens mij moet je haar voor zo'n knalkleur eerst gebleekt of ontkleurd worden, dus dat is niet goed inderdaad :n Maar als je het bij de kapper laat doen, mag je er vanuit gaan dat ze de minst schadelijke variant gebruiken en dat ze je goed voorlichten over hoe je haar te behandelen qua verzorging...

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 20:51

Een vriendin van mij had tijdens de haarshow die wij liepen voor McKinder ook een blauwe lok in haar haren van voren. Ze heeft van zichzelf bruin haar en haar haar moest 3x ontkleurd worden := en daarna nog blauw geverfd. Na drie keer wassen thuis was het blauw groen geworden en na 5x was het gewoon weer blond.. Dus ik zou wel even goed navragen hoe of wat :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 08:55

Frummels schreef:
Nou, mevrouw wispelturig heeft zaterdag weer een afspraak voor d'r haar: ik ga weer naar lang! :+
(voor zo lang ik dat leuk vind dan, haha).
Zag foto's met lang haar en toen dacht ik: dat wil ik weer! Dus hop, weer een afspraak gemaakt, ik zal zaterdag avond even foto's maken :)

Extensions dus? :))
Wel foto laten zien hoor, vond je haar zo ook al erg leuk, dus ben benieuwd hoe het lange dan staat!