caj2008 ik kan me voorstellen dat je dat gevoel krijgt inderdaad.. het lijkt mij ook niet zo gezond! Ik ben toch wel van het vele fruit eten (ondanks de suikers die erin zitten)
Ja ik baal wel een beetje, volg een soort sonja Bakker dieet. Ben echt een stuk gezonder en minder gaan eten, maar goed afgelopen weekend ging het wat minder met allerlei verjaardagen dus dat zal wel een oorzaak zijn.
Als je een slecht weekend hebt gehad kun je beter een weekje wachten met wegen Ik heb nu al besloten dat ik op de verjaardag die ik zaterdag heb, geen taart neem. Wel een stukje worst en kaas
Ik heb van het weekend ook een verjaardag (en ben zelf jarig maar vier het niet ) en ik mag alleen stinkolijven en hete gamba's..... En een glaasje wijn
Ojee Ik heb nog 1 glas in mijn fles zitten.... Vanavond de fles dus maar opmaken!
mrjlnx
Geplaatst: 07-02-12 15:49
Haha, dat is juist het enige waar ik makkelijk van af kan blijven met verjaardagen.
Duuk2011
Geplaatst: 07-02-12 15:55
Oh ik ook.. ben helemaal geen wijn drinker!
Het enige dat ik echt moeilijk vind is mijn koekjes verslaving.. en dan vooral de Langevingers en chocoladegaletten.. Pfffffffffffffffffffff als ik er alleen al aan denk loopt het kwijl me in de mond
Ik ben ook gelukkig geen echte wijndrinker. Drink het wel als het me ergens op een feestje of zo wordt aangeboden, maar nooit uit mezelf. (Behalve ten tijde van mijn opleiding, ik stond in onze klas bekend als de wijndrinker en die reputatie geraak ik nooit kwijt )
Ik heb zooooo ongelooflijk zin in ofwel nacho's (heb ook zin om naar de film te gaan, daar hebben ze zo goeie) ofwel iets met schandalig veel pudding
Ja drink ook alleen maar light, maaris inderdaad nog niet al te best. Kwam wel een eiwitshake dieet tegen, en daar mocht je nog wel gewoon cola light drinken?
Dreamy
Geplaatst: 07-02-12 16:38
Zooo ben bij papa! Hij had gelukkig niks extras gehaald. Net gelunched, bol filet americain met ei en een glas water. Daarna een uur gebowld en we hebben volkoren beschuit en kipfilet en mandarijntjes gehaald. Verder voor vanavond een groentensoep met rijst en kip dus komt wel goed vandaag en morgen! Hij heeft wel lekkere doritos nacho cheese, maar dat is vast heuuul slecht dus daar waag ik me niet aan!