Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Diablo schreef:Ik vind het niet flauw hoor. Ik heb 3 kinderen en die mogen ook niet ik weet niet hoe lang onder de douche staan. Zolang jij het water niet betaalt, heb je je gewoon aan de regels te houden.
Nagini schreef:Heb je inmiddels wel al iets kunnen bemiddelen met je ouders?
Nagini schreef:Overigens lees ik heel veel: je woont bij je ouders in huis dus je hebt je aan die regels te houden.
Als ouder neem je kinderen, je bent dit echt niet verplicht. Ik snap dat er regels zijn, maar je moet daarbij ook rekening houden met je kinderen, dat heet compromisen sluiten. Niet zomaar iets vaststellen en einde discussie. Oké op sommige punten begrijp ik dat. Maar kom op zeg. Omdat ik nu nog bij m'n ouders in huis woon wil dat echt niet zeggen dat ik alles doe wat ze willen en ik me perfect aan de regels houd. Reken maar dat ze af en toe een weerwoord van me zullen krijgen.
runningkawa schreef:is 2 keer inzepen zo hard nodig?
Ik heb ook haar tot op de schouder (vroegah erover)
Maar met 1 keer wassen en 1 keer creme spoeling haal ik het makkelijk hoor en is het echt wel zuiver.
Aan de ene kant flauw van ze...maar wat is er allemaal aan deze regel vooraf gegaan?
En wat is je leeftijd?
Dan zou ik gewoon douche geld betalenProbleem ook opgelost
EngeltjeS schreef:Diablo schreef:Ik vind het niet flauw hoor. Ik heb 3 kinderen en die mogen ook niet ik weet niet hoe lang onder de douche staan. Zolang jij het water niet betaalt, heb je je gewoon aan de regels te houden.
Wij wonen 12 dagen met zn 4e, en dan 2 dagen met z'n 7e. Het is een groot verschil. Maar dat veranderd voor mij niks. Ik douche om de dag, en de rest elke dag. Sorry maar dan kan je toch beter eerst de 'elke-dag-douche' veranderen?
@marloesrixt, ik heb 7 min. 3 Min. verschil lijkt weinig, maar in 10 min red ik het wel.
Moirsa schreef:runningkawa schreef:is 2 keer inzepen zo hard nodig?
Ik heb ook haar tot op de schouder (vroegah erover)
Maar met 1 keer wassen en 1 keer creme spoeling haal ik het makkelijk hoor en is het echt wel zuiver.
Aan de ene kant flauw van ze...maar wat is er allemaal aan deze regel vooraf gegaan?
En wat is je leeftijd?
Dan zou ik gewoon douche geld betalenProbleem ook opgelost
De een heeft dikker haar dan de andere
Wij hebben ook van die regeltjes,
We mogen eigenlijk maar 2x in de week douchen, echt ranzig dus.
Als ik jou was zou ik gewoon veder douche onder een koude douche
runningkawa schreef:klopt, betreft dikker haar...maar wel raar dat op bokt de meeste dan dun haar hebben
Of heb je de rest van het topic niet gelezen?