Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ILoveMyHorse schreef:Ik heb op dit moment niet echt last van té grote borsten.. Ik ben net 14 jaar, 1.67m lang en heb 75C (ik weeg trouwens 60/61 kg). Maar ik ben bang dat ik in de toekomst erg grote borsten krijg aangezien ze nog wel een tijdje doorgroeien.. Wat denken jullie ervan?
Manon88 schreef:Het ligt er ook wel echt heel erg aan wat voor top je aanhebt. Tenminste bij mij lijken ze in sommige tops écht wel groter dan in andere.
xDramaQueen schreef:ik ga zo op bikini jachtaltijd leuk, cup E topje pakken met broekje maat 48 erbij
Nouks schreef:Dat ook maar ik heb van Marlies Dekkers 70D en van Hunkemöller is 70D eigenlijk net te klein (plateus) en toch zouden ze bij mij zeggen dat ik een kleine C heb of iets dergelijks, maar dat ligt dan misschien ook weer aan mijn bouw. Heb overigens soms wel voorgevormde bh's aan want die vind ik zo fijn zitten en anders zie je het meteen als ik het 'koud' heb.Klopt ja. Plus feit dat ik geen voorgevormde beha's draag en de gemiddelde meid met 75B wel (waardoor die B ook direct een D lijkt)... Dat scheelt ook nogal.
Sence schreef:heyitsme schreef:voor mij hier ook even een stipje. Ik heb 85E, ben vrij groot (1.85m) en stevige bouw, dus het past wel bij, maar inderdaad iets leuks vinden is een absolute ramp! Laat het ook nog eens zo zijn dat er een verschil zit tussen beide borsten...
Nog een vraag, wat is het verschil tussen cup E en DD?
Ik dacht dat E en DD op hetzelfde neer kwam.