Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Ik moet vandaag of morgen mijn 'regels' krijgen, hopen dat de ring dan toch werkt. MandyR schreef:@ paardjuh, als jou huisarts een spiraal in je kont wil doen wordt het toch tijd voor een andere huisarts denk ik. Of misschien moet hij even langs de opticien aangezien hij een probleem heeft om het juiste gaatje te vinden........
zweetvos schreef:als ik t zonder condoom had gedaan had ik misschien wel zwanger geweest..

Allebei een eerdere lange relatie gehad en allebei geen scharrelaars, maar je weet natuurlijk nooit wat je ex heeft uitgespookt. Dus hebben ons eerst beide laten testen

Wendy15 schreef:Ik en vriendliefAllebei een eerdere lange relatie gehad en allebei geen scharrelaars, maar je weet natuurlijk nooit wat je ex heeft uitgespookt. Dus hebben ons eerst beide laten testen
Moet je alleen urine inleveren?
Maar heb een hele lieve vrouwelijk huisarts dus dat scheelt
Ze gaat met zo'n eendenbektang (de kleinste, en maakt 'm eerst warm onder de kraan) in de vagina en zet die dan een klein stukje open. Omdat ie zo klein is is dat helemaal niet pijnlijk maar kan een beetje een trekkerig gevoel geven.. En dan gaat ze met een wattenstaafje in de vagina en dat wordt in een buisje gedaan en dan is 't. En verder nog bloedprikken. Het is even ongemakkelijk als je daar zit
Maar als je je ff over dat schaamtegevoel heen zet is het verder niet pijnlijk of wat dan ook. En denk maar zo, de dokter ziet dat elke dag
MandyR schreef:En wie doet dat tegenwoordig?
Heb er inderdaad wel eens vaker over gehoord. zweetvos schreef:Evantia, ik ben verder echt hartstikke tevreden hoor. Met de pil voel ik me echt niet lekker, chagerijnig en misselijk.
Alleen als ik m dus nog een keer verlies ben ik er wel klaar mee.. als ik t zonder condoom had gedaan had ik misschien wel zwanger geweest..
Het feit dat ik dacht dat ik zwanger was, kwam omdat mijn menstruatie nu lichter is. Normaal lag ik een dag op voorhand plat van de pijn maar deze keer niet dus dacht ik dat het zo ver was

hopelijk bij mij ook
Maar het viel me beter mee dan verwacht

kerels toch ook altijd..) maar ik wil dus absoluut niet zwanger worden. Net vorige week ongesteld, gelukkig. Maar iig, maandag ga ik naar m'n huisart/gyn, standaard uitstrijkje (zo heet dat toch
) maar ik wil ook iets van anticonceptie nemen, lijkt me wel slim namelijk