Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MissyPalonie schreef:Welshcobfan schreef:Ik gelukkig niet, mijn zus wel... die zat zo diep dat het niet volledig verdoofd kon worden
das pijnlijk denk ik
moet er niet aan denken... vind het al erg als ik het moet laten wegstippen
dat wordt appelstroop halen
en dan ben ik eindelijk weer schoon
na hoe lang is het zo goed als weg? en was het een grote wrat die er al lang zat?
MissyPalonie schreef:@Welshcobfan: das fijnna hoe lang is het zo goed als weg? en was het een grote wrat die er al lang zat?
@Runn_Love_ : Mijn wratten zitten er nog en de stroop hielp niet :@ ben wel eerlijk gezegt vrij snel gestopt omdat ik het idee al had dat het niet hielp en was maar een vieze smeer boel
)
heb het geprobeert toen ik veel jonger was omdat niets anders hielp... zonder resultaat overigens
)
en zie je het erg als het erop zit? xMarit schreef:Hmm met formule W worden mijne wel een stuk kleiner! Er gaat telkens wel een stukje vanaf zegmaar maar als je dan op de huid komt (bijna) .. tja dat blijft daar wel zitten. Daar zit het echt in de huid zegmaar .. grmbl stomme dingen.
Runn_love_ schreef:wat was nog een ander id ??
zonde dat het niet hielp zeg...
MissyPalonie schreef:denk dat ik de dokter er eens naar ga vragenen zie je het erg als het erop zit?

Welshcobfan schreef:MissyPalonie schreef:denk dat ik de dokter er eens naar ga vragenen zie je het erg als het erop zit?
nee, smeer het er altijd voor de nacht op (net vaseline) en dan een pleister erover![]()
De volgende dag is de huid dan helemaal zacht geweekt door dat spul. Dat word wel weer harder overigens, maar dan vijl je gewoon weer voor de nacht vlak voordat je het spul erop smeert
Geeft mooi resultaat! geen littekens oid en geen pijn.
Runn_love_ schreef:ik wacht wel tot het groter is