Ik wil juist aankomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gaapje

Re: Ik wil juist aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 10:34

zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halem om ook nog te gaan sporten

heb 3 kids 2 honden,paardje

haal trouwens net dochter uit school
ze heeft een gat in der bolletje zo naar de dokter toe

hoop dat ze het kunnen plakken hechten zal een drama worden denk ik

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 10:59

Nou sporten hoef ik al helemaal niet te proberen, vind me al een beetje aan de gespierde kant voor een klein meisje als ik Nagelbijten / Gniffelen

Ben blij als er een beetje vet overheen komt!
En ik heb oefeningen voor mijn buik, rug -en bilspieren vanwege chronische rugklachten.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:07

Grappig, wilde hier net een topic over starten Clown of meer mensen hetzelfde probleem hadden Haha! ja dus.

Hier nog eentje Lachen Ben nu 19, ben 177cm lang, en weeg 58 kilo, terwijl ik normaliter 60/63 woog. Clown
Een mooi plat buikje is mooi, maar een beetje vorm mag er wel in zitten. Nu steken mijn heupbotten echt enorm uit. Bloos
Alles wat rond m'n ribben en buik hoort te zitten hangt bij mij aan mijn dijbnen, die zijn nou net weer niet strak ROFL

Laatste tijd is er een beetje veel stress in huis, dat weegt natuurlijk wel mee. Ik werk nu hele midagen, waardoor ik niet meer even snel om 4 uur een chipszak pak (en dat merk ik Clown ) ik eet een flink ontbijt, snoep, vreet, eet koeken, ik eet álles wat ik wil eten en ik kom niet aan.

Maarja, hoor je dan mensen zeggen, je bent tenminste slank. Het is minder leuk als je dik bent hoor!
Tja, beslist, maar hier kan ik ook niet om lachen. Ik pas mijn halve kledingkast niet meer, moet altijd een riem om bij broeken die me tot voor kort veel te klein waren, en heb geen geld voor nieuwe kleding. Charmant hoor.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:43

shanel alvast gefeliciteerd
sheran gefeliciteerd met je mams
rossebol welkom!
misseveil ik heb ook gesport, maar ik viel meteen zoveel af na even een half uurtje sporten!
Ik weet wel dat je uiteindelijk aan gaat komen, maar ik was echt ineens graatje na een paar
keer sporten, no thanks!
Roane welkom!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:48

Welkom aan de nieuwe meiden!

Ik heb mezelf net verwend met een tosti geitenkaas, spek, honing en pijnboompitten. Volgens mij een dikke caloriebom, en zo niet dan in elk geval errrrrug lekker! Paar chocolaatjes vooraf, vooral niets doen en achter de pjoet zitten kleppen en het moet gaan lukken toch?

DDDDDDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 12:55

Heb niet alles gelezen... zelf ben ik ook niet de dikste haha, maar sporten is een passie van me.
een tip die ik mee kan geven: eet gewoon waar je zin in hebt en denk gezond, haha dat helpt echt.

Moet zeggen dat ik wel een gruwelijke hekel heb aan het toenemende light voeding..

susanne_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:35

ik had al eerder een berichtje getyped, maar bij mij werkte sporten ook niet echt.
had wel een sixpack buikje (werd vriendjelief jaloers en zette mij nog meer aan t eten), maar hield helemaal geen borst over..
tsja gezond eten, hebben we die niet eerder gehoord Tong uitsteken

oja: welkom nieuwe meiden!
en gefeliciteerd met de vaders en moeders
Gaapje, succes met je meid! hoop voor jullie dat t meevalt!
ik heb behoorlijke trek, dus ga ook maar totsti's bakken!

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:51

Ik heb net een heerlijke saté naar binnen gewerkt, was shoppen met moeders. Ik ga nu maar eens beginnen aan een lunch en een cake die beneden staat.
Ik lees hier dat sporten een optie is. Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om te sporten. HBO, pony, werk. Ik heb geen vrije avond over.

Dat sixpackbuikje klinkt bekend. Toen ik net met m'n ex had, kwamen een paar vriendinnen van hem even 'voelen' hoe gespierd m'n buik wel niet was. Clown

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:53

Van sporten kan je wel degelijk aankomen. Maar dan wel op een goeie sportschool met goeie begeleiding die weet wat je wil. Ik heb het lang gedaan. Je wordt idd snel gespierd, maar je kan steeds weer je schema aanpassen en samen goed kijken en overleggen.........Toen ik ziek werd ben ik gestopt en zie het nu nog niet zitten, maar het kan wel.

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:18

Nou ik heb die pot gewichtstoename gekocht hoor!
Ik ben benieuwd of het werkt het smaakt in iedergeval best lekker naar bananenschuimpjes Vingers aflikken Het bevat 368 kcal. per glas en bestaat uit 71% koolhydraten dus dat is aardig wat!
Ik laat het jullie weten als ik resultaat heb Knipoog

IceBabY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:20

heey iedereen.
Ik meld me ook even.
Ben 1,75 en de laatste keer dat ik ging wegen was ik 58, wat ik nu weeg weet ik niet.
Waarschijnlijk ben ik wel wat aangekomen omdat ik sinds kort een frituur in huis heb Tong uitsteken

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:24

hah aja die frituurpan
werkt bij mij jammer genoeg ook niet haha

lag net lekker even uurtje op bed,na een uur slapen word ik weer wakker van de honger Boos!

IceBabY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:37

gaapje schreef:
hah aja die frituurpan
werkt bij mij jammer genoeg ook niet haha

lag net lekker even uurtje op bed,na een uur slapen word ik weer wakker van de honger Boos!

Ik heb me net even gewogen omdat ik wou weten of de frituur heeft geholpen Tong uitsteken
Mijn weegschaal zegt van niet Tong uitsteken weeg nu zelfs minder dan ervoor Boos!

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:48

een jaar leven op tosti's en pizza (ok niet heel gezond, wel lekker) heeft mij ook 5 kg gekost... je zou toch zeggen dat er wel wat van t vet moet blijven hangen...

en sporten, echt geen tijd en geld voor (najah op paardrijden na dan...)

Komend weekend familieuitjes en mn schoonzusje heeft t georganiseerd, zonder rekening te houden met de noodzaak van warm eten voor mij, zal weer een leuk weekend worden.. zal me echt zo vol mogelijk moeten stampen..

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 16:05

Ik zou dus absoluut niet willen aankomen met ongezond eten. gelukkig werkt dat bij mij ook niet en hou ik er niet eens echt van, maar je lichaam is net zo kostbaar als dat van iemand met een goed gewicht. Ik zou het dus wel gezond en in conditie houden anders kan je weer hele andere problemen krijgen. Ik weet wat mijn gezondheid me waard is na jaren ziek zijn en medicijnen die je beter niet kan krijgen.....
Geen tijd of geld voor sporten is ook wel keuzes maken. ipv roken wat meer kost bijv. Of ipv bokken even wat oefeningen doen.........Maar goed, moet iedereen zelf weten. Ik zou het alleen op een verstandige manier doen aankomen en anders accepteren ze me maar zoals ik ben. of accepteer IK mezelf maar zoals ik ben! En geloof me, ik baal ook als kleding mij minder leuk staat of ik moeite heb met mijn maat vinden........

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 17:36

Ik lag net ook even op bed, maar ik word juist wakker van de dorst, hongergevoel is juist helemaal weg dan!
Heb mezelf maar weer op patatjes getrakeerd als lunch hihi.

Watkan je beter eten om aan te komen? Pasta of aardappels.
Sinds ik opmezelf woon eet ik nml sneller pasta.

En waar kopen jullie die gewichtstoename?!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 17:48

Ik eet altijd pasta, omdat dat bij mij veel lekkerder valt dan aardappels. Maar ik eet eigenlijk gewoon wat ik lekker vind. Afwisselend dus. Ook lekker veel pasta met groente en rode saus!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 18:21

Hee, dat probleem heb ik ook. Ik ben 12, en kom maar niet genoeg aan. Ik weeg nog net geen 40 kilo, en ben 1.65 lang( ongveer ) Ik weet niet of dat nou goed is, of te weining?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 19:20

Michelle, jij bent 12. Dat komt vast wel weer goed Lachen.

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:31

_loekie_ schreef:
Nou ik heb die pot gewichtstoename gekocht hoor!
Ik ben benieuwd of het werkt het smaakt in iedergeval best lekker naar bananenschuimpjes Vingers aflikken Het bevat 368 kcal. per glas en bestaat uit 71% koolhydraten dus dat is aardig wat!
Ik laat het jullie weten als ik resultaat heb Knipoog

goed zo goed zo Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

lekker he Tong uitsteken

met een banaantje erin en wat aardbeitjes issie nóg lekkerder Tong uitsteken

je kan er in de zomer trouwens lekker volle roomijs doorheen doen ipv melk Tong uitsteken heerlijk!!!!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:32

oh ja :

weeg je nu ff en volgende week weer Tong uitsteken

je merkt het echt direct Haha! Haha!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 20:34

bonney4evver schreef:
Ik lag net ook even op bed, maar ik word juist wakker van de dorst, hongergevoel is juist helemaal weg dan!
Heb mezelf maar weer op patatjes getrakeerd als lunch hihi.

Watkan je beter eten om aan te komen? Pasta of aardappels.
Sinds ik opmezelf woon eet ik nml sneller pasta.

En waar kopen jullie die gewichtstoename?!

bij de betere drogist of gezondheidswinkel(feijer)(de tuinen)

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:13

superpony schreef:
Geen tijd of geld voor sporten is ook wel keuzes maken. ipv roken wat meer kost bijv. Of ipv bokken even wat oefeningen doen
[/qoute]
tja ik rook niet en bok voornamelijk op mn stage.. ga nog niet in t kantoor rondhupsen Clown

[qoute="superpony"]Maar goed, moet iedereen zelf weten. Ik zou het alleen op een verstandige manier doen aankomen en anders accepteren ze me maar zoals ik ben.

tja dat probeer ik ook, was toen noodzaak, ik woonde op een campus en dat eten wat we daar kregen was echt goor, om toch wat te eten had ik een oventje en tja dat beperkt tot pizza's (had nl geen eigen keuken)

Ik zelf eet graag pasta of gebakken aardappels, eet liever dingen die ik lekker vind, dan eet ik ook meer.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 11:41

Hier nog 1. Clown
Nu valt het bij mij niet zo op.
Ik ben 1,64m en weeg nu 48...
Ik zou er best wel wat aan willen hebben. Clown
Maar goed ook ik kan letterlijk vreten wat ik wil maar er komt geen gram aan....
Normaal woog ik 50 ook niet alles maar in ieder geval beter dan wat ik nu weeg maar ben nog nooit boven die 50 geweest...
Maar laatste tijd gaat het alleen maar naar beneden. Rolleyes

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 11:42

Ow en voor de gene die een probleem hebben met kleding...
Toevallig werk ik nu een tijd in een kleding winkel waar ze ook xxs hebben dat is eigelijk een grote kindermaat maar dan gewoon wel in leuke kleding.
Dus mits om daar tekijken (the lady sting) Haha!