Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
erleyne schreef:Bovendien ben je er zelf bij wat je koopt. Wij kopen gewoon magere zuivel van een ander merk,
Litterbox schreef:Dan moet je echt in je eentje lachen want ik heb geen idee waar je het over hebt.
Chiqa schreef:Litterbox schreef:Dan moet je echt in je eentje lachen want ik heb geen idee waar je het over hebt.
Ja dat heb ik door hoor!
erleyne schreef:Bovendien ben je er zelf bij wat je koopt. Wij kopen gewoon magere zuivel van een ander merk, 'sultana's' van een huismerk etc. Iemand met een beetje gezond verstand, ziet toch wel in dat dat hetzelfde is?
Chiqa schreef:Ik neem aan dat jij de site bestudeerd heb dan hoef ik dat niet uit te leggen
Of mn vermoeden is nu bevestigd.
Chiqa schreef:erleyne schreef:Bovendien ben je er zelf bij wat je koopt. Wij kopen gewoon magere zuivel van een ander merk,
Heb jij je verdiept in SB?
erleyne schreef:Pardon? Ik volg het al een tijdje hoor, waar slaat dit op?
erleyne schreef:Pardon? Ik volg het al een tijdje hoor, waar slaat dit op?
Lieke_M schreef:MAar blijkbaar zijn er al verschillende delen.. Welke raden jullie me dan aan om mee te starten??
Maanling schreef:Uhm Chiqa, in het eerste boek staan toch echt geen volle producten hoor. Maar ik wil dadelijk in mijn lunchpauze nog wel eens kijken?
erleyne schreef:Maar ze maakt toch ook gebruik van magere producten?
erleyne schreef:Wij kopen gewoon magere zuivel van een ander merk,
erleyne schreef:Maar ze maakt toch ook gebruik van magere producten? Ik zeg toch nergens dat ze alleen maar magere producten gebruikt? Ik zeg alleen dat ik de magere producten van een goedkoper merk neem. Lezen is nogal lastig geloof ik hè. Dan vraag ik me af of jij het wel helemaal begrijpt!
Chiqa schreef:Maanling schreef:Uhm Chiqa, in het eerste boek staan toch echt geen volle producten hoor. Maar ik wil dadelijk in mijn lunchpauze nog wel eens kijken?
Ik heb het boek "gezond met Sonja" daar staan wel volle producten in.erleyne schreef:Maar ze maakt toch ook gebruik van magere producten?
Gezien je eerste opmerkingerleyne schreef:Wij kopen gewoon magere zuivel van een ander merk,
Over lezen gesproken
erleyne schreef:Ik snap je echt niet hoor Chiqua ( en ben gelukkig niet de enige).