epilady

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

furious

Re: epilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 16:04

Ik ga mijn benen ook maar weer doen.
Dit topic is wel handig om er aan herinderd te worden.

Mijn oksels zijn trouwens ook een klus. Heb ook geen kleine kop.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 20:41

Maar, dames.....welke is nou de beste ?? Die van Braunn of Philips ??
Wil er ook 1 aanschaffen, vandaar Knipoog

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 20:57

aaargh ik wil ook epileren maar heb hem nog steeds niet binnen Scheve mond *al ongeveer 4 weken geleden besteld maar goed Boos! *

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 20:58

Ik heb zelf Braunn, nooit Phillips gehad. Maar met die van mij ben ik wel tevreden.

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 22:14

HappyAppy schreef:
Maar, dames.....welke is nou de beste ?? Die van Braunn of Philips ??
Wil er ook 1 aanschaffen, vandaar Knipoog

Zoek eens wat rond op Google voor gebruikservaringen. Heb je ook wel wat aan Lachen
Daarom heb ik voor Braun gekozen.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 08:50

Ik heb er een van Carmen en daar ben ik ook heel tevreden over. Hij epileert ook hele kleine haartjes dus het wordt redelijk glad! Ik heb het nu een week geleden voor het laatst gedaan en nu pas voel ik weer wat kleine haartjes. Maar geen stoppels Haha! En het viel ook heel erg mee met de pijn. Het prikkelde meer dan dat het echt pijn deed. Alleen toen ik klaar was vreesde ik dat het niet meer goed zou komen met mijn benen en bikinilijn...Allemaal rode bultjes, vlekjes, druppeltjes bloed..... Maar dat was na een nachtje ook weer weg. Mijn oksels heb ik nog niet aangedurfd, dat lijkt me toch wel echt pijnlijk.

_meissie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 12:49

Joehoeee, heb eindelijk mijn oksels ook helemaal gedaan, jeetje gelukkig werd pijn na tijdje toch wel beetje draagzaam. Gewoon tanden op elkaar, niet te snel willen en tv op leuk programma. Nou proberen goed bij te houden en voorlopig niet meer scheren...

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 12:53

Ik heb die van Phillips, vind het een prima ding. De eerste keer ben ik geschrokken toen ik hem op m'n been zette. Huilen van het lachen
Daarna wen je aan het gevoel en vind ik het niet erg meer. Oksels heb ik een klein stukje gedaan, daarna toch maar geschoren. Het was niet zo'n prettig gevoel om het zo maar te zeggen. Nagelbijten / Gniffelen Bikinilijn gaat ook goed. Ja

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:07

Ik heb me ook maar aan mijn oksels gewaagd...brrr, deed toch best pijn Huilen

_meissie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:42

Ja erg he, viel eerst wel mee maar daarna.... Verdrietig Ben blij dat ik dat eindelijk wel gedaan heb,
vind het al een heel verschil met scheren, ziet er lichter uit qua kleur en is nog steeds zacht
sinds gisteren Haha! . Benen voelen na een aantal weken ook steeds zachter aan, was eerst
nog zo dat je wat stoppeltjes of zo voelde maar wordt steeds beter al waag ik me niet boven mijn
knieën Clown

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 14:23

oef, vooral het eerste stukje oksel deed echt PIJN! Maar toch went dat gevoel snel en ze zijn nu al een paar dagen echt glad terwijl ik normaal na een dag alweer stoppeltjes heb.
Benen blijven inderdaad lang glad. Ik voel nu wel wat haartjes, maar geen stoppels. Boven de knieen is ook goed te doen hoor. Alleen het stuk echt net boven de knie voelt niet zo fijn....
Maar ach, je moet er wat voor over hebben! Ik ben er best trots op dat ik nu mijn benen, bikinilijn en oksels durf te ontharen Haha!