maandverband of tampons?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maandverband of tampons?

maandverband
156 (26%)
tampons
422 (73%)

Totaal aantal stemmen: 578

XXleonieXX

Re: maandverband of tampons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 17:01

ik gebruik ook tampons

ik had eerst een keer maandverband gebruikt ik voelde me net een baby met een luier Gestoord Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 17:06

Maandverband

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 20:04

Maandverband.

Tampons vind ik zoo eng. Ik wil ooit nog wel over naar de tampons. Lijkt me iets handeriger

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 20:52

Tampons. De eerste paar keer gebruikte ik wel maandverband maar ik vind het nu zo vies. Ik voel me er echt niet lekker mee, net zo'n vieze luier. :X Bloos

XXleonieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 18:14

Loose schreef:
Tampons. De eerste paar keer gebruikte ik wel maandverband maar ik vind het nu zo vies. Ik voel me er echt niet lekker mee, net zo'n vieze luier. :X Bloos

haha idd Tong uitsteken

LaraCroft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 18:37

Tampons Lachen Superhandig, je merkt er niets van.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 19:54

pinuts schreef:
en dan vliegt ie er ineens heel hard uit, valt ie om.. bloed overal. Lijkt me trouwens ook lastig want je moet m steeds schoonmaken.. hoe doe je dat op school dan?? dan ga je niet je hokje uit en m onder de kraan houden.. of moet t gewoon met een wc papiertje ofzo?

Het kan best wel een keer met een wcpapiertje (nou ja, in noodgevallen kan je altijd nog een flesje water mee naar binnen nemen. Want om nou met een stalen gezicht met je broek op je enkels je cup onder de kraan schoon te wassen, lijkt me ook niet zo'n strak plan!)
maar het leuke is dat hij 12 uur kan blijven zitten.
Je hoeft dus op school helemaal niet te rommelen!

Enne...nee hoor, hij vliegt er niet uit. Je tampon rolt er toch ook niet uit?

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:09

Zo'n cup lijkt me wel handig, allleen tja dan moet je wéér iets in je lichaam steken. En aangezien ik niet zo heel vertrouwd ben met het donker gat daar beneden durf ik er nog niet goed iets in te steken. Ik denk wel dat dat ooit veranderd (vriendin vertelde dat het makkelijker ging nadat ze sex had gehad) maar tot die tijd red ik het wel met maandverband. Daarnaast wil ik binnenkort met de pil beginnen en die 3 maand doorslikken. Ik ben het beu dat mijn lichaam beslist wanneer ik ongesteld wordt, ik zou graag wat meer zekerheid hebben (ipv om de 3 weken, soms 2 weken of dan ineens weer na 5 weken =S )

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 20:23

Ik ken iemand die alleen een mv gebruikt als ze op een hard zadel moet rijden. Clown Tegen doorrijden dus.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:09

tampons, of jawel, een inlegkruisje *LOL*
ik ben heel erg licht ongesteld (klopt af) dus nooit zo'n last van, heb geen maandverband dat voelt net of je een luier aan heb Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:10

xKatleentjex schreef:
Maar wat ik mij wel afvraag van degene die zweren bij tampons: maandverband moeten vervangen is goor, maar zo'n stulp helemaal gevuld met bloed tussen je benen uittrekken en er een nieuwe terug induwen zodat je handen in het bloed komen is niet goor? Of anti-romantiseer ik de dingen nu weer te veel Huilen van het lachen Haha! Tong uitsteken

bij tampons blijft je poes wel roodloos *LOL* om het maar netjes te zeggen.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:11

Jaa bij mij wisselt dat dus echt heel vaak. Soms heb ik periodes dat ik er totááál geen last van heb, maar de laatste maanden ben ik echt de eerste dag(en) echt ziek =|

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:17

Anthea schreef:
Ukkiee schreef:
Naar mijn weten mag het helemaal niet of wordt het sterk afgeraden. Mijn huisarts zei dat ik me gewoon aan de volgorde moest houden en niet moest doorslikken, omdat je hormoonhuishouding dan in de war raakt.

Mijn huisarts zei dat het geen probleem was.
Even gegoogled;

Citaat:
De pil is er oorspronkelijk voor gemaakt om doorgeslikt te worden. Het word nooit minder betrouwbaar en is nooit gevaarlijk voor jezelf. Het ergste wat kan gebeuren is een onverwachte bloeding, een doorbraakbloeding. Maar ook dit is niet schadelijk.

ik slik hem ook vaak door, de enige reden waarom ik soms stop is omdat ik weten of er een beeb in me buik zit, scheelt me 15 eurie Clown kan tenslotte ook gratis Haha!

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:23

Ik gebruik allebij

Maandverband alleen bij de 1e dag omdat het dan zo erg is, en ik de tampon dan om de ander half uur moet wisselen

en 's nachts sowieso maandverband.. overdag wel altijd tampons.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:26

Citaat:
Maar wat ik mij wel afvraag van degene die zweren bij tampons: maandverband moeten vervangen is goor, maar zo'n stulp helemaal gevuld met bloed tussen je benen uittrekken en er een nieuwe terug induwen zodat je handen in het bloed komen is niet goor?

je hebt ook tampons met inbrenghuls Pling krijg je geen bloed aan je handjes en hij zit gewoon altijd goed Haha! zelfs aan het einde van je menstruatie kun je deze nog gemakkelijk inbrengen Bloos

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:28

ik zweer echt bij tampons Ja
had vroeger wel maandverband, maar wil dat echt nooit meer Huilen van het lachen vreselijk, vooral met paardrijden.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 21:32

alleen het opstappen is wat onhandig, maar als je dr eenmaal opzit heb ik nergens nog last van?

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 22:14

ik gebruik ook altijd tampons, ik vind het zo vies om met m'n deriere in het nat te zitten Vork

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 22:38

ik hoorde dat het opzich niet erg is om tot 3 maanden door te slikken. Dit zegt de huisarts dan dus ook in sommige gevallen kennis van me heeft dit ook laten vertellen door een huisarts zij had last van haar kleppen bij ongesteldheid. Lachen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 00:59

brittje88 schreef:
Dat over de pil door slikken de opbouw in je buik gaat gewoon steeds veder. Ken mensen die het regelmatig door slikken voor rustig een half jaar die buik blaast helemaal op Tong uitsteken Als je echt het proces stil wil zetten moet je de prikpil nemen dit stopt het echt word je ook niet ongesteld. Tenminsten dit is wat ik hoorde dan Tong uitsteken

Rolleyes Wat je hoorde... Maar wat dus helemaal niet waar is....

Trouwens: als je de pil slikt wordt je NIET ongesteld maar krijg je een dervingsbloeding die als grootste nut heeft dat vrouwen zich niet zwanger voelen en het valse gevoel hebben dat alles nog steeds natuurlijk is....

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 01:12

supertammy schreef:
Ik ken iemand die alleen een mv gebruikt als ze op een hard zadel moet rijden. Clown Tegen doorrijden dus.

Hihi...Ik kende iemand die zweerde bij MV als inlegzooltjes in laarzen. Multifunctioneel dat spul!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 02:16

poes schreef:
brittje88 schreef:
Dat over de pil door slikken de opbouw in je buik gaat gewoon steeds veder. Ken mensen die het regelmatig door slikken voor rustig een half jaar die buik blaast helemaal op Tong uitsteken Als je echt het proces stil wil zetten moet je de prikpil nemen dit stopt het echt word je ook niet ongesteld. Tenminsten dit is wat ik hoorde dan Tong uitsteken

Rolleyes Wat je hoorde... Maar wat dus helemaal niet waar is....

Trouwens: als je de pil slikt wordt je NIET ongesteld maar krijg je een dervingsbloeding die als grootste nut heeft dat vrouwen zich niet zwanger voelen en het valse gevoel hebben dat alles nog steeds natuurlijk is....

True true.. Helaas is het geen zekerheid dat je niet zwanger bent!
En dat het opbouwd in je lichaam is onzin, je lichaam gaat het bloed ed pas 'aanmaken' (uhh nee denk dat het er al zit haha maar eh ja) als je stopt met je pil in je stopweek Knipoog Dat is waarom je pas na 2 of 3 dagen na je gestopt bent ongesteld wordt..
Maargoed, ik heb dan wel zoiets van, als ik ongesteld ben en er komen halve stukken baarmoederwand mee (ieuw Tong uitsteken ) denk ik niet dat er een klompje cellen zich heeft kunnen nestelen Nagelbijten / Gniffelen

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 10:41

Ohw dit werd me echt altijd wijs gemaakt Tong uitsteken Vond het altijd DE uitvinding de prikpil, maar volgens me vader moest ik het niet doen omdat alles stil gezet word en soms maar de vraag is of alles nog opgang komt. Maar als de pil in principe eigenlijk hetzelfde doet is er niet zoveel aan de hand.

Talisa schreef:
True true.. Helaas is het geen zekerheid dat je niet zwanger bent!
En dat het opbouwd in je lichaam is onzin, je lichaam gaat het bloed ed pas 'aanmaken' (uhh nee denk dat het er al zit haha maar eh ja) als je stopt met je pil in je stopweek Knipoog Dat is waarom je pas na 2 of 3 dagen na je gestopt bent ongesteld wordt..
Maargoed, ik heb dan wel zoiets van, als ik ongesteld ben en er komen halve stukken baarmoederwand mee (ieuw Tong uitsteken ) denk ik niet dat er een klompje cellen zich heeft kunnen nestelen Nagelbijten / Gniffelen

zie je wel ik zei niks raars over die stukjes Tong uitsteken Die bedoelde ik namelijk ook die eruit kwamen en soms niet helemaal opgezogen werd. Werd al bang dat ik iets raars in buik had Tong uitsteken

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 12:47

Ja dat is echt zo vies.. Misselijk

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 12:48

oud topic