Alleen beetje jammer dat ik maar 20 punten op een dag mag en een pizza al 24 punten is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Equidea schreef:tussenvraagje, is het zo dat je perse aanleg moet hebben voor een strakke buik om een strakke buik te krijgen?
Stel dat je net niet strak bent, en gaat afvallen...? (verder nergens te dik oid).
Dapnik schreef:Ik snak soms ook naar suiker terwijl ik geen honger heb.
Kirsten_S schreef:Het werkt echt! Weet niet of iemand het al gezegd heeft, de pagina's waren te lang om door te spitten
Zwelgje schreef:volgens mij is er hier niemand bij die minstens 4-5 keer per week INTENSIEF (daar ga je van zweten) aan cardio doet in sessies van 40 - 60 minuten en liefst langer.
Succes dames!!!
_Kruimeltje schreef:Haha ik ook! Heb net mn lievelings chippies op.
Maar banaan is toch wel goed?
shron_silver schreef:Ik heb vandaag een stuk taart opme vriendin is jarig Dan mag dat toch wel he
![]()
Assepoetster schreef:Gisteren 6,3 km geskeelerd, heb het uitgerekend via google earth
Ik las vandaag dat als je ineens extreem gezond gaat eten (hier dus niks snoepen) en je over een maandje weer je oude eetpatroon volgt, je 3x zoveel aankomt!
Tip dus: Ga gelijdelijk afvallen, en zorg dat je het gezonde eetpatroon lang vol houdt!
Pikeur schreef:'k Heb mijn eten ingeruild voor spa blauwshron_silver schreef:Ik heb vandaag een stuk taart opme vriendin is jarig Dan mag dat toch wel he
![]()
Nee, verboden
Kyrseltje schreef:Gewoon paardrijdenIk krijg al zowat blokjesbuik van elke dag paardrijden
Kyrseltje schreef:Gewoon paardrijdenIk krijg al zowat blokjesbuik van elke dag paardrijden
miek140 schreef:Ik doe zo een beetje aan Weight Watchers Flexi points. Is wel grappig en handig, je moet zo tellen hoeveel punten je eet (staat in een boekje, is berekend door het aantal calorieën en vetten) en dan mag je ze ook opsparen in een week. En als je sport dan krijg je extra punten die je op mag maken.
Alleen beetje jammer dat ik maar 20 punten op een dag mag en een pizza al 24 punten is