Liever vandaag dan morgen zo'n rookverbod

(helaas duurt nog nog heel even

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:De rookhaag was niet bedoeld als serieus miepen
Liever vandaag dan morgen zo'n rookverbod![]()
(helaas duurt nog nog heel even)
Welshcobfan schreef:De rookhaag was niet bedoeld als serieus miepen
Liever vandaag dan morgen zo'n rookverbod![]()
(helaas duurt nog nog heel even)
Welshcobfan schreef:Ik weet niet eens meer hoe een kroeg er vanbinnen uitzien![]()
Somebitch schreef:Ze hadden ook cafe's kunnen maken voor niet rokers.Gewoon enkele cafe's waar je mag roken en waar niet.
Maar ik weet wel dat de horeca flnk achteruit zal gaan.
Yellowfish schreef:Chiqa ; De rook die daarbij komt kijken is heel andere rook dan de rook die er van sigaretten rondhangt meen ik..
Ilzjuh schreef:Een bar met barkrukken, een pooltafel en hoge tafeltjes met krukken. Oh en twee gokkasten en natuurlijk (van al uw gemakken voorzien) aparte toiletten voor man en vrouw. Niks bijzonders dus.
katiavl schreef:Op autos zijn ook veel wetgevingen, en zullen nog strenger worden ook.
Yellowfish schreef:Dat mensen roken moeten ze helemaal zelf weten, maar het verplichte meeroken van iedereen die eromheen zit vind ik absoluut niet kloppen
Chiqa schreef:Vergeet voor de gelegenheid het belangrijkste even niet Ilzjuh, de asbak.
Oeh wat flauw maar het gaat hystorie worden. (Althans als ze dat gaat lukken)
Welshcobfan schreef:Zijn het mooie toiletten?
Jmc schreef:Somebitch schreef:Ze hadden ook cafe's kunnen maken voor niet rokers.Gewoon enkele cafe's waar je mag roken en waar niet.
Maar ik weet wel dat de horeca flnk achteruit zal gaan.
Kijk, ben het helemaal met je eens.
Ik en mijn vriend roken zelf ook, eigenlijk heel onze vriendengroep. Wij gaan anders wel lekker thuis wat drinken, als het niet meer in cafe's mag.
Rokers 'roken' écht niet om niet-rokers te pesten hoor!
Ilzjuh schreef:Chiqa schreef:Vergeet voor de gelegenheid het belangrijkste even niet Ilzjuh, de asbak.
Oeh wat flauw maar het gaat hystorie worden. (Althans als ze dat gaat lukken)Verdikkie! En asbakken.
Welshcobfan schreef:Ach bij het idee van een rookhaag, nam ik aan dat niemand het serieus op zou vatten![]()