Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Patriesja schreef:Hallo allemaal.
Ik ben ook mijn hele leven (tot vorig jaar) stevig geweest!
Toen ik begon aan Sonja bakker woog ik 115 kg en nu ben ik afgevallen tot de 65 kilo. Ik ben aan het dieet begonnen door MIJN knop om te zetten. Ik dacht nu of nooit. En het ging wonderbaarlijk goed. In 11 maanden ben ik van maat 48 naar 38 gegaan
Dit ook in combinatie met sporten. Ik weeg nu al vanaf oktober 65 kilo, met zeg maar een kilo marge waar ik tussen blijf. Voel me super hierbij.
Het dik zijn heeft mijn jeugd heel erg negatief beinvloed, gepest worden onzeker en noem het maar op. Daarom dacht ik soms van ja, hoe was het geweest als ik dit eerder had gedaan. Maar ja dat is geweest en we richten ons nu op de toekomst.
Heb wel klachten aan mn knie/heupen gekregen (scheve beenstand door gewicht) maar dat gaat steeds beter!
Patriesja schreef:Hallo allemaal.
Toen ik begon aan Sonja bakker woog ik 115 kg en nu ben ik afgevallen tot de 65 kilo. Ik ben aan het dieet begonnen door MIJN knop om te zetten. Ik dacht nu of nooit. En het ging wonderbaarlijk goed. In 11 maanden ben ik van maat 48 naar 38 gegaan
Dit ook in combinatie met sporten. Ik weeg nu al vanaf oktober 65 kilo, met zeg maar een kilo marge waar ik tussen blijf. Voel me super hierbij.
Het dik zijn heeft mijn jeugd heel erg negatief beinvloed, gepest worden onzeker en noem het maar op. Daarom dacht ik soms van ja, hoe was het geweest als ik dit eerder had gedaan. Maar ja dat is geweest en we richten ons nu op de toekomst.
Heb wel klachten aan mn knie/heupen gekregen (scheve beenstand door gewicht) maar dat gaat steeds beter!
Jamika schreef:Patriesja schreef:Hallo allemaal.
Heel herkenbaar verhaal! (het mijne met foto's staat op pagina 4 van dit topic) Ik heb niet zoveel op met Sonja Bakker en ben veel langzamer afgevallen, maar houd het nu al wel twee jaar vast. Mijn eten, beweging e.d blijven me nog wel dagelijks bezig houden trouwens.
Patriesja schreef:Ja idd, ik denk nu: waarom heb ik dit niet eerder bedacht.
Nou Sonja bakker en sporten werkten voor mij goed. Daarvoor had ik nooit een bestaand dieet gedaan, wel zelf geprobeerd maar ja dat kennen jullie allemaal wel denk ik
Nu vond ik iets wat super bij me paste en dus daadwerkelijk bereikt wat ik wilde.
Supermoeilijk is het namelijk niet eens geweest en dat is dus echt zo!!!!
Heb nooit echt honger geleden zoals de meeste denken!!!
supertinkie schreef:Een vriendin van mijn moeder heeft ook een soort dieet ontwikkeld, waarbij je in feite nog gewoon alles mag eten (dus ook lekkere dingen) maar gewoon in veel mindere mate en gewoon alles een stuk langzamer. Zij heeft namelijk als het ware de visie, dat mensen gewoon lekkere dingen willen blijven eten en dat mag van haar ook zeker wel, alleen dan dus de helft van een koekje in plaats van een hele, en dan doe je er net zolang over als bij een heel koekje. Dan heb je dus het idee dat je wel een heel koekje binnenkrijgt maar in feite maar de helft hebt gehad.