Ziek maar lekker uit thuis en geniet ze van de beestjes

En zulke begroepting dan weet je zeker dat jij niet de enige bent die het heeft gemist
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar het was voor een goed doel, zullen we maar stellen 
De dag erna moest ik in een apart hok gaan liggen, waar ik 24 uur per dag in de gaten gehouden werd door een drietal camera's (Ik kan nu dus zeggen dat ik Big Brother écht niet zou trekken) en ik de kamer niet af mocht en geen bezoek mocht ontvangen, alleen telefoon.
Wat wel leuk was op zich, dus ik heb er een hobby bij

...bij het lezen van jou verhaal kwamen de herinneringen en de geur weer naar boven echt smerige lucht...ik ben gelukkig in mn kleuterjaren over de epilepsie heen gegroeid.. Sterkte in ieder geval. 
Dominatieproblemen heeft ie altijd al gehad en nu, na twee weken afwezigheid, vond hij het niet leuk dat ik hem ineens weer uit de wei ging plukken. Hij haalt wel vaker uit met de achterbeentjes, maar dan kan ik hem wel ontwijken, maar ik zat vast in de blubber en kon geen kant op, waardoor mn kleine "schatje" mij minimaal drie keer VOL geraakt heeft en ik nu een dikke knie heb en pimpelpaarse bovenbenen, want ook shetjes kunnen hard trappen
Want hij zei dat ik dan accuut een paardenverbod zou krijgen, ha ha ha! Ik kan het hem niet kwalijk nemen maar ja, dat virus he... en het zijn en blijven beestjes....
is ie nou helemaal gek geworden?
Alleen erg moe nog maar dat heeft tijd nodig.
. Maar het is nog steeds je schatje, lees ik? 
Shets zijn geen kinderpony's
alles behalve dat! Ik zou een (klein) kind dan ook nooit en te nimmer een shet geven, liever een Welshje A bijvoorbeeld. Maar ik heb hem wel weer duidelijk gemaakt dat DIT niet de manier is waarop we met elkaar omgaan, en ik geloof dat hij wel weer begrepen heeft wat zijn plaats is.

(sorry, mag niet lachen om leed)
En dat is niet leuk hoor, liever had ik de draad weer op gaan pakken, maar soms moet je kunnen accepteren dat het lichaam niet wil en het hoofd wel 
) terug moet/om leren gaan met je beperkingen.
. Maar goed, een steuntje in de rug, zullen we maar zeggen
.