Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Ik denk dat jodium altijd wel lelijke vlekkken geeft eigenlijk....ook betadine e.d. voor de paarden, heb ook speciale jodiumhanddoeken in de kast bij de paarden liggen, hihi....

, de andere 2 keren op krukken was een ramp en ik heb heel lang nog met een wandelstok gelopen (maar toen had ik ook geen spier meer om mn been en natuurlijk die instabiele knie, dus wellicht dat het nu beter gaat). Ik gok dat ik zo'n 2 maanden nodig heb om weer in mn eentje een flatcoated en een toller samen aan de riem te hebben? Het zou fijn zijn als het sneller zou gaan.....
....verder is het ook wel "relaxed" omdat mijn vader invalide is hebben we een aangepaste toilet en douche en kan ik daar even dankbaar gebruik van maken....
, anders zit ik hier overdag maar alleen en nu kan ik ook mijn oude paard bij mn ouders weer wat meer zien
......maar als ik heel eerlijk ben, kijk ik er toch wel een klein beetje tegenop op niet meer in mijn eigen huisje te zijn..... 
, maar ik ben blij dat mama ze gaat doen!!

..

, haha.....En plus ik moet niet zeuren....jeetje, ik zit in een heel ander schuitje dan jij met je 30km en wachten op andere passagiers in je taxi....

, grapje....
En bokt natuurlijk!!
, maar verder heb ik veel getekend (nog meer als normaal) , gelezen, tv/computer, films van alle vriendinnen bij elkaar gesprokkeld en een paar zelf gehuurd, poffertjes bakken
haha, enz..

Zoveel mocht ik die eerste weken toch nog niet doen. 
komt goed! laat je weten hoe het is gegaan?
)
Maar voor de verdere rest....ik zie me alweer bijna op het paard zitten, zo goed voelt het!!! Ik ben blij!!!!! 
OlimpicDiaz schreef:thromboflebitis