Ik vermaakte me prima met tv, computer en leeswerk. Verder heb ik superveel geslapen, doe ik nu na 3 maanden nog! Revalidatie kost nog steeds als mijn energie jammergenoeg.
Olimpic, ik denk dat jouw operatie wel hetzelfde zal gaan als de mijne, behalve dan de nieuwe pomp. Ik heb de arts pas gezien tijdens de operatie zelf, dus als je onder volledige narcose gaat weet ik niet of je hem nog ziet. Volgens mij vroeg hij nog wel of ik nog vragen had dus ik denk dat je hem nog wel even ziet. Ik had hechtpleisters over de wondjes zitten, en 2 dagen een drukverband. Maar je kan gewoon douchen, met waterdichte pleisters inderdaad. Ik heb de eerste paar weken ook gedoucht op een laag stoeltje, met mn been omhoog op een bierkrat zodat de spalk niet te nat werd. Ding mag wel af zolang je niet buigt maar ik durfde dat niet zo goed aan tijdens douchen.
Wat betreft taxi, dat heb ik geprobeerd maar werd bij mij niet vergoed. Mijn fysio maakte ook zelden mee dat mensen het vergoed kregen, zorg maar voor je eigen vervoer is het motto blijkbaar. Maar ik had ook een luxepositie, mijn fysio kwam gewoon thuis
Zoveel mocht ik die eerste weken toch nog niet doen.
Ik had me alleen flink vergist in de energie die het kost. Normaal ben ik een type wat gewoon de hele dag maar doorgaat en nu kan ik nog steeds weinig. Leren was de planning maar dat is totaal niet gelukt, had er de eerste weken gewoon de puf niet voor. Maar dan moet ik dr wel bij zeggen dat ik altijd al concentratieproblemen had dus dat kwam er dan nog bij.
Heel erg veel succes morgen!