En zoals we al gewoon zijn ondertussen houd Kalinka niet op ons allemaal te verbazen, zelfs het hospitaalpersoneel en de dokters. Na een narcose van 9 uur was deze dame gisteravond om 9u klaar wakker
. Ze heeft me helemaal naar de andere kant van het hospitaal gestuurd om haar bril te halen, want ze vond het zo lastig dat ze op de hartbewaking zoveel belletjes en biepjes hoorde en niet duidelijk kon zien waar ze vandaan kwamen. Toen we daar vertrokken vroeg ze de tv aan te zetten want ze was niet moe.Ze kon niet slapen en toen de nachtverpleging een piza gingen eten had ze ook honger toen ze het rook, dus deze morgen vroeg ze tot ieders verwondering of ze ook een ontbijtje kreeg, dus ze at een boterhammetje
, en vroeg deze middag om haar middageten, dat heeft ze ook binnengespeeld
( niet helemaal maar toch een halve kom soep, een stukje vlees en groenten) Om 3u vanmiddag werd ze dan ontslagen op de hartbewaking en terug naar haar eigen kamer gebracht. Iedereen is zo verwonderd dat ze zo snel hersteld na zo een lange narcose en zware operatie. Wel heeft ze erg veel pijn aan haar buik, en kan ze nog helemaal niet uit haar bedje maar ze krijgt goede medicatie en kan de pijn verdragen. Om 5uur begon ze zich al af te vragen wat het avondeten zou zijn, en jawel hoor toen de boterhammetjes kwamen gingen die ook lekker op
, ik vroeg haar al of ze per ongeluk geen gat in haar maag hadden geprikt waar al dat eten naar toe gaat.Ze heeft ook nog bezoek gehad van haar plastische chirurg en die had nog meer goed nieuws, de reconstructie was heel goed gegaan en het zal waarschijnlijk niet nodig zijn om de andere borst te laten aanpassen omdat ze even groot zijn
, dus zoals het er nu uit ziet zal er geen tweede operatie nodig zijn. Lieve mensen allemaal ik ben zo gelukkig, ik voelde er niets voor om kersmis te vieren dit jaar, maar nu heb ik zin om een kerstboom zo hoog als een huis in de tuin te zetten en alles vol te hangen met bollen, slingers en engeltjes. Zo dat was het weer voor vandaag, morgen ben ik er weer. Liefs een heel gelukkige Gisèle