De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 01:48

kannie schreef:
weet iemand of die goedkopere versie nu al op de markt is? ik wil wel, maar vind het zoveel geld en ik ben zo bang dat ik het niks vind...en je kunt hem nou eenmaal niet eerst uitproberen he..

Volgens de Primera hier zou er rond deze tijd een goedkopere versie bij hun in de winkel komen.
Zal morgen eens bellen of die al binnen is en welke dat dan is.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:57

Ik heb helaas niet zo maar even €100,- maar het lijkt me wel een super alternatief.
Ik rook 1 pakje shag per week en af en toe een pakje sigaretten ernaast.
Weet niet of ik dan wel zou besparen als het om geld gaat.
Voelen de mensen die 'm al gebruiken dat je eten lekkerder smaakt en dat je meer conditie krijgt?? En hoe zit het met de kilo's die eraan vliegen als je normaal stopt met roken??

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 11:59

mijn reuk is ondanks dat ik niet helemaal gestopt ben, een stuk beter, smaak ook, maar heb geen vreetbuien gelukkig Bloos!
besparen doe je uiteindelijk altijd, op jezelf maar als je helemaal geen shag meer zou roken, een ampul is veel goedkoper dan een pakje shag...

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:29

hee, mijn moeder wilt hem ook gaan aanschaffen nadat ze er van gehoord had, en ik kende het al en ik zei het ooit al tegen der maar was ze vergeten.
is het een fijner iets dan roken en is de smaak ongeveer het zelfde en doe je er ongeveer even lang mee? > is de vraag van mijn moeder.
mvg, Patricia

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:38

Ik heb er net met mijn vriend een heel gesprek over gehad en hij wil hem graag proberen. Haha!
Ik twijfel of ik de super-smoker moet bestellen of die van ....body.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:45

probleem wat mij tegenhoud is de aanschafprijs.....Ik betaal nu nog geen euro voor een pakje.....dus weet n ie of het rendabel is voo rme, het zal iets ernaast worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:46

ik denk dat je het op den duur wel terug verdiend, je hebt toch minder zin om te roken las ik? mischien dat je het niet op hele korte termijn terugverdiend, maar op langere termijn denk ik het wel (als de kwaliteit goed is)
en een euro voor een pakje? hoe doe je dat? Haha!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:48

Chiqa schreef:
probleem wat mij tegenhoud is de aanschafprijs.....Ik betaal nu nog geen euro voor een pakje.....dus weet n ie of het rendabel is voo rme, het zal iets ernaast worden.

een euro voor een pakje, wauw hoe kom je daar nou aan xD

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:53

hoe lang duurt het met human body voor de e sigaret binnen is...
heb een week geleden het geld over gemaakt, als het niet langer geleden is..
en nog geen bericht of niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 12:59

Patries; ik draai ze zelf Lachen

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 13:01

o oliebol hee,
ik zie nu ineens dat ze nu alleen de 2nd edition hebben bij human body
dus straks kon mijn bestelling niet meer worden verwerkt..
want ik had besteld en pas paar weken later geld over gemaakt..
oeps oeps, als dat maar goed gaat.
bij second edition zitten er geen ampullen bij de prijs in...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 15:38

Voor de mensen die vragen hebben over de verschillende merken en over andere dingen plaats ik nogmaals de volgende url:

http://members.chello.nl/b.oostende/FAQ.htm

Zelf ga ik voor de Partysmoker, hij is een stuk goedkoper dan de Supersmoker en je krijgt er 2 batterijen bij. Lijkt me toch wel handig anders zit je een tijd zonder als je batterij aan het opladen is.
Verder kunnen de patronen van de Supersmoker ook in de Partysmoker gebruikt worden, dus die kan ik dan weer makkelijk bij Primera halen.
Ook niet onbelangrijk is dat de Partysmoker als beste getest is Haha!
Partysmoker: http://partystuff.nl/partystuff.nl/esig ... 78914cff94

Heb net even de Primera gebeld: De goedkopere E-sigaret die ze zouden krijgen gaat niet door.

Edit: Partysmoker is besteld! Dus binnenkort hier mijn ervaringen Haha!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 16:12

Chiqa schreef:
Patries; ik draai ze zelf Lachen

ooh vandaar, ja das een stukkie voordeliger Haha!
ach, nadeel: mijn moeder houd minder van sigaretten dan van shag omdat ze bronchitis ofzoiets heeft, dus heeft ze er viltjes voor gekocht enzo en naja dan wil ze het soms nog niet Tong uitsteken
ach is haar lijf, alleen hoop ik wel dat ze gewoon stopt of aan de ''Supersmoker'' gaat . Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 21:51

voor de mensen die hem aan hebben geschaft, wat is het verschil met een echte peuk, en hoe reageerde je omgeving?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 22:55

Emdee, da's echt hartstikke knap van je Ja
Ik las al hoeveel je rookte en hoe lang al, dan is het toch een hele stap hoor. Ontzettend knap, ik kan niet anders zeggen!

Marije, die bril was maar als geintje bedoeld hoor *LOL*
Van dat soort dingen word ik altijd een beetje verlegen...... nieuwe bril, nieuwe sigaret...... dat zijn voor mij redenen om even stil in een hoekje te gaan zitten, heel stom eigenlijk.
Maar ook dat zal wel weer wennen en ik hoop echt dat ik straks de lachende derde word Knipoog

Ik heb trouwens de 2nd Edition van Human Body besteld Lachen
Had hier zoveel goede berichten gelezen dat ik die stap maar gezet heb Knipoog

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 22:57

hahaha ik heb echt schijt aan wat mijn omgeving er van vind Ja
als ze er last van hebben kijken ze maar een andere kant op Ja

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 23:04

@oscar ik zal binnenkort denk ook wel voorschut gaan lopen zoals jou. Maar wel zonder bril want die heb ik niet nodig. Knipoog Maar moet ik wel eerst het geld er voor hebben, dus ik wacht nog even of er nog goedkopere komen.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 23:07

bij mij zijn al heel wat buren nieuwschierig haha
in de zin van, wat heb jíj nou weer,
dat wil ik zien straks! Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 23:25

Of ik voor schut loop zal me werkelijk een zorg zijn, waarschijnlijk loop ik zonder dat ding ook wel voor schut Haha!

Hier ook al mensen die zeer geïnteresseerd zijn en eigenlijk niemand die het gek vindt.
Nu ik hem eenmaal besteld heb kan ik haast niet meer wachten, maar zal toch ff moeten Clown

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 23:28

ik krijg m begin volgende week!! Lachen
en mwah, voor gek staan, ik vind meer dat ik dat doe met een gewone peuk haha Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 23:30

Ik heb nieuws; de sigarenboeren zijn bang dat hun inkomsten gaan dalen
door dat rookverbod wat ze zo graag willen, dus hebben ze zich ook gebogen
over de electrische sigaret;
hij zal dus ook binnenkort bij onze sigarenboer verkocht worden,

Hier een arikel;

Redding voor rokers: de nepsigaret komt eraan!

10 Juli 2007 13:10: Sonja Crielaard
Veel tabakshandelaren zien er geen brood in, maar Schiedammer Cees Schaap denkt met de Supersmoker, een nepsigaret die moet dienen als gezond alternatief voor de gewone sigaret, een gat in de markt gevonden te hebben. ,,Niemand heeft er last van.’’

Of de 56-jarige ondernemer de eerste is die de ‘revolutionaire higtech ontdekking’ over de toonbank laat gaan, is niet duidelijk.

,,Ik ben in elk geval wel een van de eersten. Veel tabakshandelaren zien er geen brood in omdat ze bang zijn dat de omzet van de gewone sigaret zal kelderen. Ik zie de SuperSmoker als het antwoord op het naderende rookverbod in de horeca.’’

De nepsigaret rookt niet, ruikt niet en brandt niet, maar smaakt wel als de echte en het puntje ervan licht zelfs op als een haaltje wordt genomen.

Het apparaatje is van kunststof, voorzien van een mini-accu en werkt met nicotinecapsules, in verschillende sterkten leverbaar, die in het buisje moeten worden gestoken. Het harde, kunststof mondpijpje is misschien het enige waaraan de verstokte roker zal moeten wennen.

Voor 89 euro is hij verkrijgbaar in het Totaal Gemak-filiaal van Schaap. ,,Dat lijkt duur, maar daarna moeten alleen de capsules worden gekocht. Op termijn kost dat evenveel als echte sigaretten, zo niet minder.’’

De SuperSmoker komt volgens de middenstander tegemoet aan de nicotineverslaving van rokers. ,,Wel is dit gezonder, want van teer is geen sprake. Bovendien heeft de omgeving er geen last van.’’

Als ondernemer die alle nieuwe trends op de voet volgt, verkoopt Schaap binnenkort ook de SuperSmoker in sigaarvorm. ,,Dat werkt volledig volgens hetzelfde principe. Alleen is de nepsigaar anders van kleur: bruin dus.’’

Zelf zuigt Schaap overigens het liefst aan een echte sigaret. Maar als het straks niet anders meer kan, zal hij net zo makkelijk een nepexemplaar tussen zijn tanden steken.

Bron: AD.nl

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 03:46

ik heb er vanavond 1 geprobeerd van de eigenaar van de kroeg hier. Ik proefde er eigelijk vrij weinig van, maar ik zat ook met een gewone peuk in mijn handen. Ik heb ook een nicotine pil geprobeerd en heb ruim een uur niet gerookt (als ik alcohol op heb is dat echt weinig).

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 03:55

ginger18 schreef:
ik heb er vanavond 1 geprobeerd van de eigenaar van de kroeg hier. Ik proefde er eigelijk vrij weinig van, maar ik zat ook met een gewone peuk in mijn handen. Ik heb ook een nicotine pil geprobeerd en heb ruim een uur niet gerookt (als ik alcohol op heb is dat echt weinig).

Belangrijkste vraag is dan: Welk merk heb je geprobeerd en wat voor een ampul zat er in Knipoog
Kan me zomaar voorstellen dat je van een light ampul weinig proeft, helemaal niet als je er ook nog eens een gewone peuk bij hebt.

1 uur niet roken vind ik zelf bijzonder teleurstellend, ook al heb ik drank op. Dat lukt me nog heel gemakkelijk zonder pil.

pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 09:50

ik heb de sigaret van rutoo binnen gekregen.
mijn man vind het niet verkeerd en wil de sigaret gelijk inpikken Haha! ik vind zelf de smaak niet lekker.
ik denk dat ik eraan moet wennen omdat ik eigenlijk verwacht had dat het als een echte sigaret zou smaken.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:56

Het zou erg handig zijn voor diegenen die nog twijfelen welk merk ze moeten nemen, als men hier post om het over hun ervaring met de e-sigaret te hebben, het merk, ampulsterkte, prijs, waar te koop en ervaring kunt vermelden.
Natuurlijk is het ook handig om te weten hoeveel er met een normale sigaret gerookt werd, hoeveel nu en hoe lang de e-sigaret al wordt gebruikt.
Ik wil die stap ook nemen maar weet nog niet welke ik moet kiezen, want ik ben ook zo'n type die dat ding weg doet als het niet goed werkt en dat is zonde van het geld.
Sigaar