Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:28

marleen_usar schreef:
Ga maar na, hart aandoeningen kunnen bij hart zeer vandaan komen.Er is een gezegde en dat is, ziek zijn van verdriet.

Ziek zijn van verdriet ken ik wel, maar wie heeft mij zoveel verdriet aan gedaan dat ik werd geboren met een hartstilstand?

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:28

Smurfie schreef:
En dan zeggen ze dat ik geen discussie kan voeren jullie komen alleen maar met kinderachtige trieste mededelingen waar niemand een reet om geeft Bloos



Ik neem aan dat jij, in al je volwassenheid en kennelijke wijsheid, doelt op de trieste mededelingen zoals "kanker is een bonk van wrok"?

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 16:28

Misschien zijn jullie wel dom Knipoog Kan jij bij iemand naar binnen kijken? Bij mij staan er brownies in de oven hehe

Nickeltje

Berichten: 28283
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:29

Nee, ik kan me hier heel boos maken om alle onzinnige verbanden die er worden gelegd en als ik dan vraag om die verbanden eens uit te leggen, wordt mijn bericht tot 2 keer toe genegeerd.
Dus het onderbouwen van al die zweverige stellingen die hier soms zelfs kwetsend gepost worden, laat op zich wachten.

Miryamk

Berichten: 5247
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: DPS

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:29

NEE Smurfie LEES ik heb een paar dagen geleden bij een sterfende vrouw gezeten die zó hard tegen haar kanker heeft gevochten!!!!!!!! En dan durf jij zulke uitspraken te doen!!! Schaam je!!!!!

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 16:30

Quellian schreef:
marleen_usar schreef:
Ga maar na, hart aandoeningen kunnen bij hart zeer vandaan komen.Er is een gezegde en dat is, ziek zijn van verdriet.

Ziek zijn van verdriet ken ik wel, maar wie heeft mij zoveel verdriet aan gedaan dat ik werd geboren met een hartstilstand?



Ja mijn buurvrouw der man was overleden 3 maanden derna ging zij ook dood... Waarom? niet omdat ze zo ziek was hoor nee omdat haar man weg was... Kapot van verdriet..

Nijn
Berichten: 8555
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:30

21.... 22... 23... 24..
Ik ga maar eerst een peuk roken voordat ik weer reageer

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:31

sronnie schreef:
marleen_usar schreef:
Ga maar na, hart aandoeningen kunnen bij hart zeer vandaan komen.Er is een gezegde en dat is, ziek zijn van verdriet.


Dus ik heb last van mijn hart omdat ik ziek ben van verdriet?
Werkelijk waar ik zit in een onwijs goede periode, zit supergoed in mijn vel en toch blijft hart rikketikketakketok doen i.p.v. tik tik tik tik tik

Misschien hebben jullie een blokkade in de bovenkamer?


Ach, zoiets moet je gewoon negeren Lachen
Was ook in het begin een beetje grrr, maar eigelijk laat mensen gewoon zeggen ik weet beter Lachen

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:31

Smurfie schreef:
Misschien zijn jullie wel dom Knipoog Kan jij bij iemand naar binnen kijken? Bij mij staan er brownies in de oven hehe



Smurfie, ik vind jou een bijzonder triest persoon om over zulke zaken zo'n topic te openen en dan met modder te gooien. Je hebt geen idee hoeveel mensen je nu kwetst. En het ergste is nog dat je maar door blijft gaan, zelfs nadat een aantal mensen die in dit topic reageren aangeven dat ze (ernstig) ziek zijn (geweest) en zich storen aan je uitspraken.

Kan iemand eens een mod op dat mens afsturen?

Sizzle

Berichten: 35759
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:31

Er is pas een jongetje van een paar maanden oud overleden aan extreme veroudering door een afwijking in zijn genoom. Tja dat heeft hij vast aan zichzelf te wijten dan?
Buitengewoon sneu om ieder defect af te schuiven op een psychische toestand.
Veel ziekten kunnen genezen worden door een evenwichter leven te lijden, maar als je geboren word met flaporen is er echt geen enkele positieve energie te vinden waarmee je ze recht krijgt hoor (behalve de tafel van de plastisch chirurg).

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:32

marleen_usar schreef:
Ga maar eens na dat mensen met bepaalde ziektes allemaal een periode hebben meegemaakt waarin ze een moeilijke tijd hadden.Zelf heb ik met krukken gelopen vanwege spierreuma,nu gaat het zeer goed met mij.Daar heb ik hard voor moeten knokken maar ik ben op de goede weg.Kanker is een bonk van wrok,vergeven is zeer belangrijk.Daar mee ben je al voor de helft van je kwalen af.


DUS ... ik kan de moeder van een net overleden kindje van net 6 jaar , die ze gisteren hebben begraven vertellen dat haar kind is doodgegaan omdat deze een bonk van wrok had?
en dat haar oudste kindje overleden op zijn 6e maand dus ook ...

dat zal de wereld blik voor haar openen zeg

ik heb kanker door de pil ..onee tuurlijk niet dat komt door een bonk van wrok
dus dames begin vroeg met de pil ,slik m rustig 20 jaar door KAN TOCH GEEN KWAAD
zolang je maar geen wrok koesterd tegen iemand Knipoog


weet niet of ik nu moet ROFL of Huilen of No Cheer of No Cheer
maar iig bedankt ! der gaat een wereld voor me open Afgod

zal dit zeker met de betreffende moeder delen ..not Nors opkijken Gestoord

Miryamk

Berichten: 5247
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: DPS

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:32

Ik heb allang getemd Chevax maar nog geen reactie!

Mri

Berichten: 15327
Geregistreerd: 01-12-04

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:32

sorry, ik vind het onzin.
Ik heb nu al op hele jonge leeftijd slijtage in mn knienen. Waar zal dat door komen? (het is erfelijk)
Doordat mijn opa vroeger in de 2e wereld oorlog in Japan aan de spoorlijn heeft gewerkt.
De tumor die in mn oksel zat en moest worden weggehaald, en vervolgens behandeld was pure wrok?
Sorry maar dit gaat mij te ver.

Jij zegt dus dat ik uit balans ben? dat ik daarom slijtage heb in mn knienen, zwakke enkelbanden (door het scheuren van de enkelbanden en niet goed herstellen) en last heb van tumoren die zonu en dan weggesneden en bestraald moeten worden?

Ik ga dit niet serieus nemen, ik vind het erg zielig.
Sommige dingen gebeuren gewoon!

dat een burnout een balans probleem is ben ik het mee eens. Maar de rest.

Get a life

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 16:32

Miryamk schreef:
NEE Smurfie LEES ik heb een paar dagen geleden bij een sterfende vrouw gezeten die zó hard tegen haar kanker heeft gevochten!!!!!!!! En dan durf jij zulke uitspraken te doen!!! Schaam je!!!!!



Omdat jij naast een stervend iemand heb gezeten (Ik begrijp dat dat moeilijk is) hoef ik mijn mening nog niet voor me te houden.. Mijn opa is ook gestorven aan kanker.. wat ik een erge ziekte vind trouwens.. Maar waarom zou ik die uitspraken niet mogen doen? Wat is er mis met de uitspraak dat het ook door het persoons instelling veroorzaakt kan worden? Het kan allemaal... Snap dat je frustraties eruit moeten maar ga ff lekker de sportschool in ofzo..

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: Meningen: Een ziek lichaam word veroorzaakt door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:32

Ik ga hier even een slotje voor overleg zetten, de gemoederen lopen ietwat te hoog op.