Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Sterkte ermee!

.
. 
). Ach was ook wel weer 2 maand geleden dat ik bij de dokter was
dan mag het wel weer een keertje 

Tafelrand en elleboog gaan niet samen
En ze verplichte mij om de griepprik te halen
(maar dat weet ik zelf ook, moet die al vanaf mijn 4de hebben elk jaar, al heb ik een paar jaar geskipt vanwege naaldenangt. Die ik overigens nog heb, maar ja gezondheid gaat voor angst
)

. Ik snap het wel, maar misschien valt het harstikke mee, en dan heb je je al die tijd voor niks zorgen gemaakt. En als het niet meevalt, nou ja, dan kun je misschien je dieet o.i.d. aanpassen? Goh, makkelijk praten..... 
katiavl schreef:zou bij mijn dokter niet lukken, hij is tamelijk consequent
komt mij nu goed uit
Ik durf ook niet mijn bloed te laten testen omdat ik bang ben voor de uitkomst (tussendoor heb ik wel een algehele bloedtest gehad (behalve dan chloresterol omdat ik al gegeten had) en die was super). Ik wil niet nog een ziekte erbij krijgen...
Voor het eerst heb ik zelfs weer een gezond gewicht! (streefgewicht is 55, ik zit op 51 en dat is al uniek aangezien ik altijd 45 heb gewogen : snelle stofwisseling). Ik ben gezegend met een intolerantie van vet eten: dan reageert mijn maag gelijk 

Yinari schreef:Hey, maar als je al gezond eet etc, dan is er behalve een erfelijke belasting weinig kans dat je een verhoogd cholesterol gehalte hebt. En als dat dus wél zo is, kun je het maar beter weten want dan kunnen ze er wellicht iets aan doen. Doe het anders voor ons?

!! Maak je vandaag nog een afspraak?