Liezel1 schreef:even een vraag aan jullie, wat voel je precies bij een hernia?
ik kwakkel zelf ook al jaaaren met mijn rug, het al 3 fysiotherapeuten "versleten" en uit de foto's van 2 jaar geleden kwamen rest afwijkingen van Scheuermann en een té sterke S vorm naar voren....
Met pijnstillers is alles te overleven...
Een paar maanden geleden kon ik ineens bijna niet meer overeind komen en ben ik toch maar eens naar de dokter gegaan, die constateerde een blokkade in het SI gewricht...
Niets aan hoeven doen, na een tijdje voelde ik er weinig meer van...
tot een week geleden, het kantelen van mijn bekken (rug hol) doet pijn... soms schiet er ineens een scheut door mijn rug.. ook heb ik soms een zeurend gevoel in mijn rechterbeen en rechterarm.
Ik voel een soort "steek" in mijn rechterbil als ik zit en heb behoorlijk vaak krampen in mijn benen, als ik me ook maar uitrek iod is het raak...
Aangezien hier veel rugpatiënten zitten vroeg ik me af of jullie iets herkennen...
Niet echt de klachten die ik ook had. maar dat je ook wat voelt in je arm kan erop wijzen dat het probleem hoger zit (nek).
De pijn begon bij mij als zeurend in mijn heup...alsof je er hard opgevallen was en een beurse plek had. dat werd gewoon pijn die vervolgens naar beneden zakte..tot soms in de tenen aan toe. Ook kon ik mijn voet niet goed meer neerzetten. (deze functie heb ik sinds een paar weken pas weer terug ).
Misschien moet je toch nog eens een stap doen richting een neuroloog en een mri laten maken.(als je die nog niet hebt laten maken.)