Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pasdedeux schreef:Weet iemand hoe lang het duurt voor het verdoofde gevoel bij mijn onderkaak en kin weer terug komt. Is echt heel vervelend met tandenpoetsen en nog erger...zoenen
cheyentic schreef:pasdedeux schreef:Weet iemand hoe lang het duurt voor het verdoofde gevoel bij mijn onderkaak en kin weer terug komt. Is echt heel vervelend met tandenpoetsen en nog erger...zoenen
heb het ook nog steeds heel erg. idd tot groot ongenoegfen van mij en mijn vriendzit nu op 10maanden na ok
Megan_ schreef:DeadxStar: Thanx voor je verhaal.. Bij mij doen ze het precies andersom, mijn onderkaak plaatsen ze iets naar voren. Heb je ook foto's van je gezicht voor en na? Is je gezicht erg veranderd? Bij mij zie je nu door de bovenkaak operatie al wel een verschil, mijn gezicht is minder spits en daardoor lijkt de overbeet ook stuk minder.
Megan_ schreef:Klopt, toen ik deze procedure begon had ik ik geen spleet tussen mijn voortanden. Deze heeft de ortho gemaakt ter voorbereiding op de operatie aan mijn bovenkaak, er is toen een dystractor geplaatst en mijn kaak is in 2helften gebroken. Ik heb toen ongeveer 2,5 week elke dag mijn kaak uit elkaar gedraaid waardoor de spleet immens groot werd. Daarna is de dystractor vergrendeld en moest mijn kaak op die breedte vast groeien. Dat is nu de fase waar ik in zit en doordat mijn bot geneest wordt de spleet tussen mijn voortanden langzaam aan weer kleiner.
Voor meer uitleg zie mijn fotoverslag op pagina 11 van dit topic.