Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_hristel schreef:Beauty_yana0: ohjee!! Naja gelukkig is het iig niet ernstig, hoe dan ook moet er een andere piercing komen. Eentje die korter is en misschien ook van ander materiaal. Maar was dat bij jou dan niet dat je oude piercing die je er eerst in had ook te lang was? Mijn piecer heeft hem goed bekeken en die zei echt dat de oorzaak aan mijn piercing lag en dat ik er een andere in moest doen met een staafje van 10 mm. Als hij langer was kon ik er aan blijven haaken en dat veroorzaakte dan een schuurtje ofzo.
marleen: De foto komt er aan, nu zie je even geen bobbel, dus ik wacht even tot hij terug komt. Hopelijk nooit natuurlijk (A). Ik zag op die site ook erg mooie, vooral die goude
C_hristel schreef:oke, hebben ze bij de six ook van die golded plantes ofzo. Dat nep goud?
Lous schreef:C_hristel schreef:oke, hebben ze bij de six ook van die golded plantes ofzo. Dat nep goud?
Nog niet gezien hoor
Was er zaterdag nog en de donderdag ervoor ook nog.
Anoniem schreef:Doe nooit een te lang, maar ook nooit een te kort sieraadje in...ongeacht welke piercing.
Te lang blijft haken,te kort kan ingroeien(heb ik gehad,geen pretje).
Je kan het beste altijd even naar je piercer gaan als je drastisch wilt verkorten, die kijkt welke lengte goed is.
Ik ga einde van deze maand mijn navel laten hersteken,de piercing was uitgegroeid en heb recht op een gratis nieuwe...maar dat zal pijnlijk worden vrees ik(door het littekenweefsel...)
Booooo schreef:Mijn navelpiercing moest er ook uit omdat hij er anders uit zou groeien. Ik heb nu ook een litteken en wil graag me piercing terug. Maar groeit hij er dan niet weer uit?
C_hristel schreef:Ik snap nooit zo goed hoe een piercing eruit kan groeien. kan iemand mij dat uitleggen?