Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinaaz schreef:is het dan wel verstandig om uberhaupt aan kinderen te beginnen??
Chiqa schreef:katiavl weet niet wat je nu steeds loopt de 'drammen' maar ik heb allang al antwoord op jou vragen gegeven...
Maar kan het je niet kwalijk nemen hoorZal je wel overheen gelezen hebben.
Alleen vraag ik me dan af hoe je je oordeel kan vormen.
katiavl schreef:iefke schreef:Nou, heb in psychiatrie gewerkt en daar waren meiden met Anorexia die gewoon zwanger zijn geworden...
Ik vind roken iets wat je zelf kiest, terwijl Anorexia je overkomt....
Effie off topic, maar de eisprong word toch voorkomen? Door het lichaam?
Chiqa schreef:katiavl weet niet wat je nu steeds loopt de 'drammen' maar ik heb allang al antwoord op jou vragen gegeven...
Maar kan het je niet kwalijk nemen hoorZal je wel overheen gelezen hebben.
Alleen vraag ik me dan af hoe je je oordeel kan vormen.
kekaro schreef:homeopaat heeft ook vaak wel alternatieven voor bepaalde medicijnen. (om even een voorbeel
Schimmelig schreef:Er staat nu ook een artikel op nu.nl (stress en zwangerschap).
patsur schreef:heb ooit gehoord dat je kind afwijkingen kan krijgen als je rookt tijdens je zwangerschap..
zowieso heel het roken is ongezond!
Jumpfreak schreef:patsur schreef:heb ooit gehoord dat je kind afwijkingen kan krijgen als je rookt tijdens je zwangerschap..
zowieso heel het roken is ongezond!
Dat proberen bokkers haar nu al 14 pagina's lang te vertellen.
Zonder enig resultaat. Helaas.
Chiqa schreef:Grappig heb dit topic elders lopen en daar heerst toch een minder veroordelende sfeer.
Bijzonder...
katiavl schreef:Ik vraag me alleen af waarom de dokter je geen pleisters heeft aangeraden in plaats van roken. Zoals alle dokters doen, en veel verenigingen?
Chiqa schreef:Klopt moeders die tijdens de zwangerschap leiden aan stres kunnen kinderen met een lager IQ krijgen
en hebben een grote kans op een huilbaby.Zag het artikel ook al staat bij www.telegraaf.nl maar daar ik niet zo van statisieken houdt (Ieder mens is weer uniek) heb ik dat artikel niet geplaatst, maar het omschrijft wel waar ik bang voor ben.