dus 1 middag in de week

{ excuses voor mijn offtopic stukje }
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smystique schreef:Suiker is idd een boosdoener, melkproducten wist ik niet, ik ga er eens op letten
alleen ik ben zoooo snoep/koek verslaafd
Smystique schreef:erg hé? En ik weet gewoon dat ik zo'n last van eczeem kan krijgen, maar ja die suiker roept me gewoon
gelukkig val ik nog redelijk mee met m'n eczeem hoor en er hangt voor mij veel samen met stress, en van stress ga ik weer chocola eten
Laar schreef:Kijk en dát is dus waar ik ook telkens tegen aanloop. dat ik dus niet weet wat nou de reden is voor de vermindering van mijn eczeem.
dat ik even niet zo stress, of dat ik al eventjes geen chocolade etc. op heb?
ma_rie_tje schreef:eczeem kan erfelijk zijn...
maar het hoeft niet.
Ben net op stal geweest, en alles zit weer dicht. Verkouden was ik al, in combinatie met het stro en een aantal tranen is het helemaal erg.
Paard heeft een lymfe baan ontsteking, tegen een bloedvergiftiging aan, en dat in 1 nacht!
Citaat:Atopisch of constitutioneel eczeem
Deze vorm van eczeem wordt erfelijk bepaald. In sommige gevallen is de oorzaak onbekend. Deze vorm van eczeem komt met name voor bij kinderen. De begrenzing van het aangedane gebied is meestal onduidelijk. Jeuk is de belangrijkste klacht. Bij chronisch eczeem kan de huid ruw of grof worden.