eventueel met een plakje kipfilet, jam oid.
Wat trouwens ook erg lekker is, 4 granenwafels, bevatten volgens mij meer vezels, merk is Zonnatura en dacht 89 cent, dus niet duur.
BTW; als ik me der niet mee moet bemoeien ben ik weg hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilske schreef:scooby: ik vindt het heeeeeeel leuk en fijn al die tips!! Als je het zelf leuk vindt, hoop ik dat je onze vragen blijft beantwoorden waneer je tijd hebt..
Muppetmayo: ik denk niet dat ik dat vol houdt..
weetje: het topic is heeeel fijn! maar door al dat eten dat besproken wordt heb ik nu dus echt honger!!
Maar ik geef niet toe hoor
judith789 schreef:Heb geen Sonja Bakker dieet, maar ga me zelf een beetje bewust eten ( geen snoep enzo,)
Hoeveel Calorieen moet je per dag hebben? ( vrouw)
Waar zitten veel Calorieen in?
Groetjes!
Misschien heeft iemand nog tips?
Lisa_Melody schreef:Staat hierboven ergens; voor een afvaldieet tussen de 1200 en 1500 kcal. Gewoon 2000 geloof ik.
Het valt me op dat ik in vergelijking met anderen hier nog steeds best veel eet.... terwijl ik voor m'n gevoel echt heel weinig eet. Maargoed ik probeer het langzaam af te bouwen. Ben echt gewend om de hele dag te eten, dus anders hou ik het al helemaal niet vol.![]()
Weet iemand trouwens of die taai taai achtige dingen (amsterdamse korstjes ook wel genoemd) erg slecht zijn? Eet er nu 's avonds een van in plaats van chocoladekoekjes en chips.. Dus het is sowieso al een verbetering, maar anders zoek ik daar ook een vervanging voor.
ilske schreef:goed idee unexpected!!
morgenvroeg na het plassen!!!!!!!!!!!!!!!!
voor wie wil natuurlijk.. ik zou ook liever mijn gewicht niet op i-net zetten, dus snap het wel dat sommige daar mee zitten..
ilske schreef:trouwens.. ik heb me net aangemeld bij www.40punten.nl
en die site geeft aan dat ik vandaag maar 937 calorien binnen heb gekregen.. maar volgens mij klopt dat niet echt???
Wind schreef:*steekt hand op*
Ik ben ook wel voor een nieuw topic. Het is altijd fijn om met een nieuwe groep te beginnen in plaats van in een al bestaande groep! Ik wil de 7 kilo die ik de laatste anderhalf jaar ben aangekomen graag weer kwijt, maar 10 is natuurlijk ook goed.Maar ik vind het moeilijk. Ik beweeg zeker genoeg, maar ik eet gewoon teveel. Misschien toch maar weer aan de Sonja Bakker...
Wind schreef:Haha, nou in ons gezellige topic hebben we het al lang niet meer over lijnen Angelique.