[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia_Omar

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 20:32

hmm. Ja kijk, het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar k heb niet zo'n diepe navel. Niet zo'n gat zeg maar, bij mij zit er nog een rondje in. Niet dat het eruithangt ofzo. maar dat vind ik niet echt mooi, en het gaat erom dat dat verborgen is.

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 20:39

Tooske schreef:
Eline_1990 schreef:
wat ik wel beetje vreemd vind is dat ik toch beetje aanslag op m'n tong heb.
kheb daarstraks friet en mayo op. maar tis een beetje geel op mn tong.
is dit goed?

thanks, Eline

Ik heb zaterdag ook mmijn kinpiercing laten zetten in Breda je had John hij had idd een praatdag haha!
Aanslag is normaal hoor niks aan doen komt door het spoelen gaat straks vanzelf weg.
Wisselen kan vaak pas echt na een week bij bodymx dus zou dan eerder volgende week maandag gaan dan weet je zeker dat je ook echt een kleiner staafje mag!

hoelaat was jij er? Haha! ik was er rond 3 uur half 4.

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 21:49

trouwens he..
volgende week pas nieuw staafje, maar ja geeft niet. Maar hoeveel kost dat? dat nieuwe staafje?

en.. voor degene met een tongpiercing..
hebben jullie een (bij)baan? wat voor?
want ik heb in "het eetcafe" in de intratuin gewerkt, en daar mag je geen tongpiercings, tsja de horeca he. werken jullie ergens waar het wel "mag" ?

dankje!

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 21:52

Eline_1990: Ik werk ook bij de Intratuin Knipoog Zit op de klantenservice. Volgens mij mag het bij ons ook niet, maar heb hem nu een week en de bedrijfsleider heeft nog niets gezegd/gezien.
Mijn nieuwe staafje zit bij de prijs van het piercen in.

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:15

ik was vorige week bij de slager in de c1000 en daar mag het wel want er was een meisje daar en toen zag ik dat.

Dus laten we maar slager worden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:22

Eline_1990: Ik werk in de kinderopvang, en daar mag het wel gewoon Haha! (Althands bij mijn bedrijf dan *LOL*

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:24

volgens mij verschilt het echt per bedrijf en dan ook nog per plaats.. want bv de intratuin in zoetermeer zou het wel toelaten, of er iig niets van zeggen, en die in weet-ik-veel-waar weer niet..

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:33

Eline_1990 schreef:
trouwens he..
volgende week pas nieuw staafje, maar ja geeft niet. Maar hoeveel kost dat? dat nieuwe staafje?

en.. voor degene met een tongpiercing..
hebben jullie een (bij)baan? wat voor?
want ik heb in "het eetcafe" in de intratuin gewerkt, en daar mag je geen tongpiercings, tsja de horeca he. werken jullie ergens waar het wel "mag" ?

dankje!

ik heb afgelopen woensdag mn tongpiercing laten zetten, werk bij de albert heijn op de versadeling... en ze hebben er niks van gezegd, alleen dat ze t heel leuk vonden! nou heb ik er op een beetje spierpijn na dan helemaal geen last van gehad... kon gewoon goed praten, mn tong is nauwelijks opgezwollen geweest kon meteen dezelfde avond goed eten... dus...

vraag me alleen 1 ding af... voor de mensen die ook een tongpiercing hebben, zit die van jullie meer voorin, of meer achteraan in je tong?
de mijne zit volgens mij vrij achteraan... net voor dat "flubbertje" waar je tong aan je onderkaak vastzit zeg maar (snap je? Knipoog)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:37

Daar zit die van mij ook Lachen

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:41

En bij mij ook Ja

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:42

De mijne zit wel verder naar voor. Maar hoe verder naar achter, hoe minder kans op tandbeschadiging.
Voor mensen die het spoelen een heel gedoe vinden: ik mengde op voorhand 1 deel Listerine met 4 delen water in een half liter flesje en nam dat overal mee.
Spoelen met onverdunde listerine lijkt me niet zo best, zeker niet als je zo vaak moet spoelen, dat spul is redelijk straf.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 00:08

Bij mij vrij voorin maar hij valt heel veel mensen niet op hoor!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 00:08

[guote]Ik heb zaterdag ook mmijn kinpiercing laten zetten in Breda je had John hij had idd een praatdag haha!
Aanslag is normaal hoor niks aan doen komt door het spoelen gaat straks vanzelf weg.
Wisselen kan vaak pas echt na een week bij bodymx dus zou dan eerder volgende week maandag gaan dan weet je zeker dat je ook echt een kleiner staafje mag!

hoelaat was jij er? Haha! ik was er rond 3 uur half 4.
[/quote]

Ik tussen 1 en 2 haha

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 09:39

Ik doe de pabo, en op het onderwijs, jaja, mag het ook. Tenminste op de scholen waar ik ben geweest tot nu toe wel. Want heb daar bij elke keer een stagiaire met een zichtbare piercing gezien!

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 09:51

poes schreef:
Voor mensen die het spoelen een heel gedoe vinden: ik mengde op voorhand 1 deel Listerine met 4 delen water in een half liter flesje en nam dat overal mee.
Spoelen met onverdunde listerine lijkt me niet zo best, zeker niet als je zo vaak moet spoelen, dat spul is redelijk straf.

jaah idd!! ik kreeg tech2000 mee van mijn piercer... zit ook geen alcohol in... in listerine wel geloof ik.
ik moest voor en na t zetten wel spoelen met onverdunde listerine.
maar bij die tech2000 staat ook dat ik t van tevoren moet mengen...

levert trouwens wel grappige situaties op als je het in een spa blauw flesje doet, en er komt iemand voorbij die dorst heeft Clown

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 10:03

soeske schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met het zetten van een navelpiercing. Doet dat pijn? Heb dan wel een tongpiercing, geen pijn gehad met zetten, maar vroeg me af hoe dat bij een navelpiercing zat..

Gewoon zetten hoor Ja Doet echt geen pijn! Ik voelde er nauwelijks wat van Knipoog

Ik wil binnenkort een tongpiercing gaan halen, alleen tsjah mijn ouders hahah!
Maar ach, probeer het maar zo lang mogelijk te verbergen ofzo hahaha..

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 10:05

Snoekiej schreef:

Wow daar staan wel hele mooie piercings voor weinig geld Lachen

Wat is eigenlijk de standaard maat voor een navelpiercing? Ik heb er nu dus 1 die te groot is...

Thuis maar ff meten vanavond Haha!

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 10:09

Heej..

Ik heb me 3 weken terug een navelpiercing laten zetten(had ervoor ook 1 maar omdat die verkeerd gezet was en ontzettend ontstoken was heb ik hem eruit gehaald).. Maar nu is die eruit aan het groeien Verward Kan ook zijn dat het aan mij ligt.. Maar heeft iemand van jullie dat wel eens gehad?

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 10:24

Zera; Weet ik niet dan moet ik het eerst zien.
Ga anders een voor de zekerheid langs je piercer om te vragen hoe of wat !

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 10:28

Heb je een foto eventueel?

Zou idd eventjes contact opnemen met je piercer!

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 10:34

Ik zal vanavond wel ff een foto maken..
Ja die zal ik ook ff bellen..
Trouwens niet opletten het ziet er flink rood uit maar dat is littekenweefsel van de vorige piercing..

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 10:40

ja poedersuiker he als je denkt dat die uitgroeit :S. Ik had hiervoor ook een navelpiercing gehad (al tijd geleden) en daarvan zit er wit littekenweefsel. Toen nieuwe piercing die is erboven gezet en nu is het bovenste knopje in het littekenweefsel. Hoop dat het nu wel zo blijft zitten anders zou t vet poedersuiker zijn. Maar achter het bovenste bolletje zie je dus ook een rood streepje nieuw littekenweefsel.
Volgens mij is dat uitgroeien gebeurd toen ik na een maand een andere piercing ingezet had die ws te klen was en toen ging die ook ontsteken. Nu issie al een hele tijd rustig, pijn vrij.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 12:18

MarjoEisla schreef:
nou heb dus besteld dus als ik het binneheb heb ik ervaring ahhahaa Tong uitsteken trouwens, milo www.cheappiercings.nl heeft ook 6 mm maar das wel heel klein Gaaaap
Dat betalen tja ik kon via mijnpostbank gewoon een buitenlandse betaling doen, dus gewoon via bank of visa kaart Knipoog

thanx! ja, ik heb nu 8 mm in, maar ik zie nog steeds een stukje staafje, en ik blijf nog steds regelmatig haken. dat is echt pijnlijk.
dus ik ga 6 mm proberen.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 12:29

he, bedankt.
Ik doe de horeca opleiding, en daar mag het eigenlijk ook niet, hij mag niet super zichtbaar zijn in ieder geval. Wat je dan kunt doen is een doorzichtig balletje er op draaien, zie je het ook niet Lachen Op me werk vinden ze het ook niet erg, werk in een cafetaria. Ik vraag me af of me baas het eigenlijk wel weet haha

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:36

Zo heb net vanmiddag gebeld naar die piercing zaak en ze zeiden dat ik morgen ff langs moest komen..