Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sweetheart

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:35

joyce B schreef:
Je kunt vast echt verliefd worden op iemand van die leeftijd en die ander op jou. Maar met sex kun je in mijn ogen beter wachten tot je zelf wat ouder bent. Sex met 13 vind ik ook iets heel onbegrijpelijks. Met 13 hoor je je nog niet bezig te houden met sex, dan moet je gewoon lekker keten en naar de disco gaan en misschien je eerste zoen krijgen... Maar goed, daarin ben ik misschien ouderwets. Vind zowiezo dat men tegenwoordig veel te makkelijk sex gebruikt voor de lol met jan en alleman in wisselende samenstellingen, in plaats van een uiting van liefde en speciale verbondenheid met elkaar.
Als diegene echt om jou geeft/van je houdt, dan hoeft diegene niet persé sex met je te hebben. Dan vind hij het leuk om met je om te gaan, te knuffelen, te zoenen, bij je te zijn. Dan wil diegenen best, in een openbare relatie, een aantal maanden tot een jaar wachten met sex hebben.

Helemaal mee eens, en je bent niet ouderwets hoor Haha! ik ben 19 en denk er net zo over (of ben ik dan een uitzondering?) Ik was 17 met mn eerste zoen en 19 met de eerste keer sex. Mn huidige vriend (mn eerste vriend waar ik sex mee heb) was geen maagd meer toen ie de relatie in stapte. En we hebben het toch nog 5 maanden volgehouden voor mijn eerste keer, eerder was ik er gewoon nog niet aan toe. En of ie het erg vond... nee. Ik was het waard volgens hem. En nog voor de relatie goed en wel begon had ik m ook al een keer af gewezen. Hij had op elk moment om kunnen draaien en weg lopen. Dat heeft ie niet gedaan. Dat is echte liefde (vind ik). En ooit meisje1 ooit zul jij ook zo'n jongen vinden. Die zo gek op je is dat ie ondanks een afwijzing toch voor je gaat. (en dan bedoel ik niet stalken oid)
Succes straks!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:40

Ik hoop dat je je even hebt kunnen ontspannen op stal er is aardig wat over je heengekomen de afgelopen uren.
Ook hoop ik dat je je kracht hebt bewaard om hem straks weer te bellen.
Heel goed van je, je moet weten dat jij niet fout bent.
Daarom is het misschien handig om het ook meteen aan je ouders te vertellen, zij kunnen je helpen als hij het je eventueel moeilijk gaat maken.
En tenslotte is het dan makkelijker voor je.
Nogmaals heel veel sterkte Ach gut , en ga zo door je bent op de goede weg!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:41

Poeh, heb weer helemaal 11 pagina's bijgelezen. Hopelijk kun je hem bereiken.

14 jaar leeftijdsverschil is veels te groot. Bekijk het eens zo: Jij was nog maar net geboren toen hij al halverwege de middelbare school was. Dat idee is toch ziekelijk? Dat klopt gewoon niet en het geeft het enorme verschil aan. En ja ik zeg dit ook alzijnde emotioneel want door dit topic komt er heel veel terug boven bij mij. Echt meid knap dat je het gaat proberen te verbreken. Het is echt het beste voor jezelf. Je gaat er later trots op terug kijken dat je deze beslissing voor jezelf hebt genomen!

Edit: nog 1 ding over het "behoeftes hebben" Dat gebruiken ze allemaal als excuus hoor.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 28-08-06 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:42

Goed van je dat je al gebeld hebt. Je zet nu in ieder geval een grote stap in de goede richting. Succes als je het straks weer gaat proberen.

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:44

Cayenne schreef:
14 jaar leeftijdsverschil is veels te groot.

Ligt er ook aan in welke leeftijdscatogorie je zit vind ik.
Mijn tante en (aangetrouwde) oom schelen 17 jaar.
Zij is 40 en hij 57, dat vind ik wel kunnen hoor.

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:47

meisje1 schreef:
Ik vind dit zo moeilijk, ik durfde hier echt nooit met iemand over te praten..

Ik ben blij dat ik het verteld heb, dat ik het even heb laten luchten.

Ik ga straks een poging doen om hem te bellen, en om te zeggen dat ik het niet meer wil, dat ik het niet meer aankan..
Over een paar dagen vertel ik het dan wel aan mijn ouders, dat is nu nog te moeilijk..

ik vind het heel knap van je als je dit zou doen!!!!
doe het vertel je ouders er over --het zijn je ouders-- ze kunnen je helpen om het met hem uit te maken je hebt iemand waar je op terug kunt vallen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:04

Marijke82 schreef:
Ligt er ook aan in welke leeftijdscatogorie je zit vind ik.
Mijn tante en (aangetrouwde) oom schelen 17 jaar.
Zij is 40 en hij 57, dat vind ik wel kunnen hoor.

Ja Maar die zijn beide volwassen.

Onyx88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:06

Ik vind het goed dat je gaat bellen! En als je "vriend" je lastig gaat vallen ben jij nu degene met de macht. Als hij jou lastigvalt geef je hem aan bij de politie.

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 17:08

Ik heb hem aan de telefoon gehad..
Wat was dat moeilijk zeg. Ik heb alleen maar gehuild, ik vond het zo moeilijk om te zeggen. Ik ben altijd iemand die helemaal tegen is, om iets via de telefoon/sms te zeggen, en nu deed ik het zelf..
Ik heb hem vertelt dat hij wel ontzettend lief voor me is, maar dat ik me gebruikt voelde. Ik heb hem alles vertelt wat ik hier ook heb vertelt.
Hij voelde het niet aankomen, hij wist niet dat ik er zo over dacht. Volgens hem had ik het direct moeten zeggen, want het was niet zijn bedoeling..

Hij vroeg of ik morgenavond wat met hem wilde doen, en er dan rustig over praten. Ik wil wel gaan, anders vind ik het zo zielig voor hem.. Ik wil ook gewoon vrienden blijven. We hebben zoveel met elkaar gedeeld, en dan wil ik niet dat dat in 1 klap over is. Ik denk dat ik morgen wel een beetje ben afgekoeld en dat ik er dan beter over kan praten.

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:10

Pff....word dit in....??
Oudere mensen met veel jongere en vooral onervaren mensen??

In mijn schoonfamilie ook al, zwager met 14 jaar oudere vrouw en 3 kids ( lees zij 34,hij 21 en geen ervaring), schoonzusje 19(helemaal geen ervaring met man(35 en 1 kind)...
Wil niemand aanvallen, maar dit zijn leeftijden waarbij je niet echt veel raakvlakken met elkaar hebt, vooral niet omdat ze allebei kinderen hebben en dus al een stap verder zijn...

Ik vind het goed dat je die man belt en zegt dat je niet meer wilt, kom nou, je bent geen sex-speeltje...

Weet nog wel toen ik 18 was en wat met iemand had van 28 (kwam ik later achter) dat ik helemaal in de stress was omdat ik dacht dat hij dacht (snappen jullie hem nog) dat hij al kinderen wou en samenwonen....

@Ts,leef gewoon weer je eigen leven, ga doen wat je leuk vind en denk maar gewoon niet meer aan die man, ga er ook maar gewoon niet meer heen....het zal zwaar zijn, maar door leuke dingen doen word alles weer minder zwaar...

Edit, niet erheen gaan, mensen kunnen goed manipuleren, voor je het weet lig je weer in zijn bed, jullie schelen 15 jaar, wat hebben jullie gemeen behalve seks??
Laatst bijgewerkt door JoanneArnhem op 28-08-06 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Liezel1

denk je niet dat als je hem weer ziet, jullie weer samen in bed belanden?

xjudithx

Goed dat je gebeld hebt, maar:
Niet gaan!!! En al helemaal niet omdat je het zielig voor hem vindt.
Laatst bijgewerkt door xjudithx op 28-08-06 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:11

meisje1 schreef:
Wat was dat moeilijk zeg. Ik heb alleen maar gehuild, ik vond het zo moeilijk om te zeggen. Ik ben altijd iemand die helemaal tegen is, om iets via de telefoon/sms te zeggen, en nu deed ik het zelf..
Ik heb hem vertelt dat hij wel ontzettend lief voor me is, maar dat ik me gebruikt voelde. Ik heb hem alles vertelt wat ik hier ook heb vertelt.
Hij voelde het niet aankomen, hij wist niet dat ik er zo over dacht. Volgens hem had ik het direct moeten zeggen, want het was niet zijn bedoeling..

Hij vroeg of ik morgenavond wat met hem wilde doen, en er dan rustig over praten. Ik wil wel gaan, anders vind ik het zo zielig voor hem.. Ik wil ook gewoon vrienden blijven. We hebben zoveel met elkaar gedeeld, en dan wil ik niet dat dat in 1 klap over is. Ik denk dat ik morgen wel een beetje ben afgekoeld en dat ik er dan beter over kan praten.

ten eerste goed dat je hebt gebeld--toppie--

maar er heen gaan ?? je moet wel heel sterk in je schoenen staan om dat aan te kunnen --laat je niet weer ompraten--

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:11

meisje1 schreef:

Goed dat je gebeld hebt. Lachen Ben trots op je. Lachen Maar denk je niet dat je weer in het oude patroon vervalt als je morgen bij hem bent?

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:13

allereerst erg goed dat je het gedaan. Het is inderdaad over het algemeen "laf" om zoiets over de telefoon te zeggen maar in deze situatie vind ik het zeer zeker rechtvaardig.
Ik ga met liezel mee,
Houd goed voor je wat je wil zeggen, wat je wel en niet wil "toestaan" schrijf het desnoods op een briefje voor jezelf.

Erg veel succes en verwen jezelf maar eens goed. Pak wat te snoepen oid en doe rustig aan, je hebt een hoop om te laten bezinken neem ik aan Ja

050206051012

meisje1 schreef:

Onder welke noemer past dit? Zieltjes winnen? Dat zeg ik ook altijd als ik iemand iets geflikt heb en diegene is er niet zo van gecharmeerd.

meisje1 schreef:
Hij vroeg of ik morgenavond wat met hem wilde doen, en er dan rustig over praten. Ik wil wel gaan, anders vind ik het zo zielig voor hem.. Ik wil ook gewoon vrienden blijven.

DON'T!!
Niet naar hem toe gaan, je hoeft geen medelijden met hem te hebben, hij zoekt maar een ander waar hij sex mee kan hebben! Want we weten allemaal hoe het gaat lopen als je er morgen tóch heen gaat. Dan krijg je zoete broodjes voorgeschoteld en stink jij erin. En dat is normaal, je bent jong, naief en verliefd. Laat het hierbij...

Dees

meisje1 schreef:

Ben jij betoeterd!
Verdikke, hoe denk je dat hij je al die andere keren uit je kleren heeft gekregen???

Geen wonder dat hij wil dat je nog een keertje langs komt!

Je gaat niet hoor!!! Niet doen!

Wees nog even een stukje dapperder... vertel het nu je moeder....
Echt waar, vertel het haar, of anders een lieve buurvrouw. Zoek een volwassene (niet die vent) en vertel, vertel, vertel.
Red je leven, wordt sterk.

Onyx88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:14

Niet erheen gaan! Dat maakt het alleen maar moeilijker. Je geeft zo makkelijk aan hem toe! Hij is niet zielig, hij misbruikt je!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:16

Smsje sturen: 'ik heb er over nagedacht en ik kom morgen niet'.

Ga met je moeder praten, misschien kan zij met hem praten dat dit moet stoppen!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:18

Het is niet zielig voor hem het is zielig voor jou als je je misschien weer om laat praten.
Ik begrijp je gevoelens maar hij is 29 heeft veel meer levenservaring en weet jou dus veel makkelijker te overbluffen.
Meisje denk aan jezelf. Ik ken het excuus praten we wel over, met het gevolg.......
Het is heel moeilijk voor je maar denk aan jezelf.
Het is niet eerlijk wat hij doet, hij hoort zich vowassen te gedragen.
En hoort respect voor je te hebben en niet meteen aankomen morgen praten we er wel over.
Hij had ook kunnen zeggen meis neem even een weekje rust en denk goed na of je dit echt wilt.
Nogmaals veel sterkte je hebt het niet makkelijk.

Ariebombarie

Quellian schreef:
meisje1 schreef:

Onder welke noemer past dit? Zieltjes winnen? Dat zeg ik ook altijd als ik iemand iets geflikt heb en diegene is er niet zo van gecharmeerd.

meisje1 schreef:
Hij vroeg of ik morgenavond wat met hem wilde doen, en er dan rustig over praten. Ik wil wel gaan, anders vind ik het zo zielig voor hem.. Ik wil ook gewoon vrienden blijven.

DON'T!!
Niet naar hem toe gaan, je hoeft geen medelijden met hem te hebben, hij zoekt maar een ander waar hij sex mee kan hebben! Want we weten allemaal hoe het gaat lopen als je er morgen tóch heen gaat. Dan krijg je zoete broodjes voorgeschoteld en stink jij erin. En dat is normaal, je bent jong, naief en verliefd. Laat het hierbij...

hier heb ik echt niks meer aan toe te voegen OK dan!

xjudithx

Je hoeft niet voor hem te zorgen. Hij is 29 en niet zielig (wel in zijn gedrag trouwens). Bovendien heb je op je 29ste vaak al voor hetere vuren gestaan en moet je dit ook wel aankunnen. Wie je aandacht verdient ben je zelf. Zorg goed voor jezelf in plaats van voor een man die twee keer zo oud is. En probeer het aan iemand te vertellen die je kan steunen, want het is niet makkelijk voor je. Succes meid! Je bent al een heel eind.

Melissa789

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:19

waaaaaaaaaaaaaaaaaar is die pedofiel !

oow hier dus

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:19

Quellian schreef:
Smsje sturen: 'ik heb er over nagedacht en ik kom morgen niet'.

Heel goed plan. En dan de telefoon niet opnemen als hij belt.

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 17:20

Die andere keren ging ikzelf uit de kleren.

Nu wil ik echt geen seks meer met hem, echt niet!
Hij kan doen wat ie wil, ik weet het zeker, maar ik doe het niet..!
Ik wil het alleen uitpraten, want zo wil ik niet verder, ik wil het goed afsluiten..