Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke24 schreef:
Sorry hoor, maar dit vind ik werkelijk de meest onnozelste reactie sinds tijden.....Misschien bedoel je het niet zo, maar lees eens wat je schrijft! Ze wilde het kindje houden, dus is het absoluut niet beter voor haar! Beter in de ogen van de maatschappij ja, maar voor haar toch niet? er is niks zo erg als je helemaal op iets instellen er 200% voor willen gaan en dan te horen krijgen dat alles niet doorgaat. En dat geldt bij een abortus nog 10000x meer
Desiree schreef:ikke24 schreef:
Sorry hoor, maar dit vind ik werkelijk de meest onnozelste reactie sinds tijden.....Misschien bedoel je het niet zo, maar lees eens wat je schrijft! Ze wilde het kindje houden, dus is het absoluut niet beter voor haar! Beter in de ogen van de maatschappij ja, maar voor haar toch niet? er is niks zo erg als je helemaal op iets instellen er 200% voor willen gaan en dan te horen krijgen dat alles niet doorgaat. En dat geldt bij een abortus nog 10000x meer
Ik vind het geen onnozele reactie. Ze is gewoon nog te jong en aan deze leeftijd zitten zoveel dingen vast die heel moeilijk te combineren zijn met een kind, OOK al stelt ze zich in op de komst van het kind.
dwaallicht schreef:Hoe kun jij nou bepalen of zij te jong is voor een kind..dat kun je niet voor een ander gaan bepalen.
Laat staan dat ze blij moet gaan zijn omdat ze een miskraam heeft gehad.Wat ontzettend bot zeg.
Desiree schreef:dwaallicht schreef:Hoe kun jij nou bepalen of zij te jong is voor een kind..dat kun je niet voor een ander gaan bepalen.
Laat staan dat ze blij moet gaan zijn omdat ze een miskraam heeft gehad.Wat ontzettend bot zeg.
Ze wist zelf ook wel dat ze te jong was voor een kind. Dit was nameljk een ongelukje, niet gepland, weet je nog? Een abortus was ook een niet erg prettige optie en ik snap dat ze daar niet voor koos.
Ik heb verder helemaaaaaaaal niet kennen gegeven dat ze BLIJ moest zijn met de miskraam! Dat maak jij er nou weer van. Over bot gesproken.
Desiree schreef:Ik bedoelde daarmee dat ik nooit had gedacht dat HAAR dat zou overkomen, hoewel ik weet dat het vaak gebeurt. Je hebt het dus inderdaad verkeerd opgevat.