Mensen met de ziekte ME?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A10

Re: Mensen met de ziekte ME?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 18:35

Nee en daarom moet je blijven zeiken bij de artsen dat ze werkelijk alle onderzoeken bij je uit gaan voeren die ze maar kunnen doen.
Ik kon echt helemaal niks meer en nu slik een half pilletje en doe alles weer.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 12:18

Beter laat dan nooit! Ben echt blij dat bij jou de oplossing zo relatief simpel was en je van je klachten af bent!!

Ik heb vanmorgen weer bloed laten prikken, krijg deze week de uitslag, dus we wachten gewoon weer verder af....

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 12:28

Wat zijn ze bij jou dan allemaal aan het onderzoeken?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 12:34

Vorige week zagen ze dat er iets niet goed was aan de witte bloedlichaampjes, ze kijken nu waar het vandaan komt.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 18:28

Heb vandaag de uitslag gekregen en er was dus weer niets te vinde. Maw, ik ben gezond en heb geen medische beperkingen, aldus meneer de dokter.

Weer terug bij af dus, verdere onderzoeken doen ze niet, want er is geen medische aanleiding voor. Boos!

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 18:29

Waar ben je geweest?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:18

Internist in Dijkzicht dit keer. Schijnt een goede te zijn......

Jij nog tips??

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:21

Nee niet naar die van het Dijkzicht!!!! die stuurt je van het kastje naar de muur. Is dat zgn een ME-vriendelijke arts? Want die heb ik ook gehad, toen ik net ziek werd. Als die lül verder had gekeken dan z'n ehhh neus, dan was ik geen zeven jaar ziek geweest.

Ik ben naar Zwijndrecht geweest, en die internist stuurde me naar de cardioloog, en de rest ken je.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:22

Ja, de rest ken ik ik, maar ik ben juist over zwijndrecht al helemaal niet te spreken.
Maar goed, kan allicht een poging wagen Knipoog

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:16

ben een tijdje weggeweest dus net ff bijgelezen Knipoog heerlijk op vakantie geweest naar zweden waar ik de helft van de week niet heb kunnen lopen doordat ik gestoken was in me voet door een horzel dus lekker rustig aan gedaan Tong uitsteken daarna naar italie geweest en dat had ik echt beter niet kunnen doen.. ik verdroeg de hitte niet, moest ontzettend lang in de auto zitten, 1 keer mee uit eten geweest en daarna dagen in bed gelegen.. kon niet eens de trap van t huisje aflopen naar t zwembad Verdrietig maar goed, uiteindelijk kon ik 3 dagen eerder terug met t vliegtuig en ben ik alweer bijna een week thuis, voel me nog steeds beroerd maar kan nu iig in me eigen bed liggen wat ik toch een stuk fijner vind.

Fijn voor je zorro dat het uwv zo reageerde Lachen ik hoop dat ik ook een beetje mazzel hebt, ik heb dinsdag een keuring.. zie er ontzettend tegenop omdat ik ervoor naar alkmaar moet wat een uur reizen is, maar dat zie ik dan wel weer...

misschien wat voor de mensen die in de buurt van amsterdam wonen: het amc is bezig met een groep voor lichamelijk onverklaarbare klachten.. weet nog niet of t wat is, heb 2 weken terug een intake gehad en ik word iig toegelaten dus daar horen jullie binnekort meer over Knipoog
tis er iig op gericht om uit te vinden waar grenzen liggen, wanneer je die tegenkomt, hoe je dat voelt enz.. zeg maar echt compleet je lichaam en reacties leren kennen. Volgens hun moet ik t zien als een soort cursus. Daarnaast moet ik naar een psycholoog om over mijn ervaringen enz te praten... daar zie ik heel erg tegenop omdat ik ruim een jaar bij een psycholoog heb gelopen waar overal wat achter werd gezocht, alles erop gericht was om me grenzen te verleggen en ze er totaal vanuit gingen dat het ergens in me hoofd moest zitten, maar als ze denken dat dat helpt in samenwerking met die cursus dan kan ik t iig proberen toch?

blondie3866

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 20:07

ik heb geen ME, maar wel een chronische slaapstoornis en een (winter)depressie (en ook pfeiffer gehad)
ben ook vaak erg moe en heb moeite om in slaap te komen, en al helemaal om op te staan
gelukkig heb ik er medicijnen voor het slapen, alleen het opstaan blijft een ramp
ook slik ik antidepressiva, wat gelukkig wel goed helpt tegen mijn depressie

school is al jaren niks meer, ik heb 2 jaar vwo gedaan, toen havo, 2keer blijven zitten
en dit schooljaar ga ik vmbo3 doen

paardrijden kan ik gelukkig nog wel, ik zou ook niet weten wat ik zonder de paarden zou moeten
het is ook een soort therapie voor me, want het is iets waar ik ontzettend veel plezier in heb.
het gaat gelukkig wel de goeie kant op, de vermoeidheid wordt elk jaar iets minder... alleen school moet nog komen.