ben een tijdje weggeweest dus net ff bijgelezen
heerlijk op vakantie geweest naar zweden waar ik de helft van de week niet heb kunnen lopen doordat ik gestoken was in me voet door een horzel dus lekker rustig aan gedaan
daarna naar italie geweest en dat had ik echt beter niet kunnen doen.. ik verdroeg de hitte niet, moest ontzettend lang in de auto zitten, 1 keer mee uit eten geweest en daarna dagen in bed gelegen.. kon niet eens de trap van t huisje aflopen naar t zwembad
maar goed, uiteindelijk kon ik 3 dagen eerder terug met t vliegtuig en ben ik alweer bijna een week thuis, voel me nog steeds beroerd maar kan nu iig in me eigen bed liggen wat ik toch een stuk fijner vind.
Fijn voor je zorro dat het uwv zo reageerde
ik hoop dat ik ook een beetje mazzel hebt, ik heb dinsdag een keuring.. zie er ontzettend tegenop omdat ik ervoor naar alkmaar moet wat een uur reizen is, maar dat zie ik dan wel weer...
misschien wat voor de mensen die in de buurt van amsterdam wonen: het amc is bezig met een groep voor lichamelijk onverklaarbare klachten.. weet nog niet of t wat is, heb 2 weken terug een intake gehad en ik word iig toegelaten dus daar horen jullie binnekort meer over 
tis er iig op gericht om uit te vinden waar grenzen liggen, wanneer je die tegenkomt, hoe je dat voelt enz.. zeg maar echt compleet je lichaam en reacties leren kennen. Volgens hun moet ik t zien als een soort cursus. Daarnaast moet ik naar een psycholoog om over mijn ervaringen enz te praten... daar zie ik heel erg tegenop omdat ik ruim een jaar bij een psycholoog heb gelopen waar overal wat achter werd gezocht, alles erop gericht was om me grenzen te verleggen en ze er totaal vanuit gingen dat het ergens in me hoofd moest zitten, maar als ze denken dat dat helpt in samenwerking met die cursus dan kan ik t iig proberen toch?