Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CorineH schreef:Wat ik toch nog steeds een beetje eng vind is dat je steeds verschillende verhalen hoort..... De 1 heeft nergens last van terwijl een ander dat wel heeft.
Ik had eerst een uitnodiging gekregen om deze weeek geopereerd te worden, maar dat was voor mij te kort dag. Ik ga ook over 4 weken een week naar turkijke,dus dat zou niet handig zijn.
Je moet trouwens toch de 1ste 4 weken dag en nacht een sportbh aan?
Nu staat de operatie nij mij gepland op 12 mei. Vind het toch wel erg eng hoor!! Ook omdat het zo mei is!!
Groetjes Corine
CorineH schreef:Oke bedankt!
EN hoelang waren jullie ongveer uit de roulatie? Na hoe lang konden jullie weer naar school of naar jullie werk??
Citaat:Euh, ik zat met een weekje of 4 weer op school, maar dan maar 1 college per dag, omdat ik wel erg moe was.
Ieder lichaam reageert er anders op he?
Ik had nauwelijks tot geen pijn, maar was dus vreselijk slap en moe.
Je moet het zelf aanvoelen, maar trek toch globaal een week of 6 uit voor je weer alles kan doen.
MissJ schreef:Nee, geen slaappil, dacht een -zepam pil.
Na 3 jaar nog herstellende?
Jeetje.
Zo zie je maar, ieder lichaam reageert anders.
flair schreef:
Katja: bij jou wordt het 100% zeker vergoed, ik heb je gezien en jij hebt denk ik 3 keer zoveel als ik had voor mijn operatie en bij mij is alles vergoed. Jij hebt ook geen ongezond gewicht dus ik denk niet dat jij af hoeft te vallen om deze operatie te kunnen doen. Ik was ook bezig met afvallen voor mijn operatie in de hoop dat het van mijn borsten af zou gaan, wat toch niet gebeurdeNog steeds heb ik als ik afval dat er niets van mijn borsten af gaat.
Ik ben 1 keer bij mijn huisarts geweest, heb niets hoeven laten zien, alleen mijn situatie uitgelegd en toen kreeg ik de doorverwijzing.
Ellebelletje schreef:Zo'n kapje krijg ik nietHeb ik tijdens mijn knie en buikwandcorrectie -operatie's ook gevraagd....maar ik kreeg hem mooi niet
![]()
Nog een vraagje aan degene die al geholpen zijn: Hoeveel dagen lig je minimaal in het ziekenhuis...het is toch geen dagopname ofzo he?![]()
Niet dat het veel uitmaakt maar dan kan ik me vast mentaal voorbereiden
Katja schreef:
Offtopic: waar heb je mij dan gezien?
flair schreef:Je kan niet inschatten welke maat je krijgt Katja, (....)
Ik wilde graag een kleine C en had evengoed nog een D, nu is het uiteindelijk toch nog C geworden. Bij mij is er in totaal ongeveer een kg afgehaald! Bij het meisje naast me zelfs 1 kg per borst.