Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ergens vind ik dat toch heel jammer.

Nyaleti schreef:Gruis ik denk dat ontzettend veel mensen daar mee struggelen![]()
Ik heb het heel lang met chips gehad. Die zak moest leeg ook al was ik mijn lekkere trek na een bakje al verzadigd.
Helpt het om het moeilijker te maken voor je? Om de snoep / koek / whatever op een onhandige plek te leggen? Bijvoorbeeld boven als je beneden op de bank zit. Ik gooide de zak op de bovenste plank van de kast . stoel pakken om erbij te kunnen, te veel gedoe dus laat maar
ik weet dat eetbuien heel groot kunnen zijn en dan werkt zoiets natuurlijk niet. Maar geen idee 'hoe diep' het bij jou gaat
Wat je zegt is zo herkenbaar Kimmiezowel de oliebol; iets kopen waar je na het afrekenen al spijt van hebt, als het niet gaan sporten omdat X zeer doet. Maar een gescheurde kuitspier is helemaal ruk. Knap dat je toch yoga hebt gedaan. Kun je dan wel alles? Lijkt me ook lastig met die kuit. Volg jij een youtube filmpje oid? Ik ben nog opzoek naar een fijne rek en strek routine.
Mijn brein houdt ook niet van te veel stappen moeten uitvoeren, dus dat zou inderdaad best eens kunnen helpen.
Selina schreef:Ik heb een vraag, maar ik weet niet welk topic het beste werkt. Dit was het meest recente afval topic dat ik kon vinden.
Zijn er mensen die naar minder eetmomenten zijn gegaan? Bijv van 5/6 eetmomenten naar alleen ontbijt/lunch/diner?
Hoe is dit gegaan? Hield je het lichamelijk vol? Of begon je te trillen?
Ik eet meestal 5-6 eetmomenten, vooral op werk ga ik trillen als ik er eentje oversla. Maar mijn tussendoortjes zijn hoog in calorieën (bv broodje chocopasta) en gezonde alternatieven lust ik vaak niet. Dus zat ik eraan te denken ze gewoon helemaal te skippen. Hooguit af en toe een banaan ofzo.
Mijn vriend zegt dat het een kwestie van wennen is, maar misschien hebben jullie er ervaring mee.
Toen ik gister op de weegschaal een hoger getal zag én mijn cakejes uitverkocht waren in de supermarkt, ging er wel een knop om.
Dat je dat volhoudt.
Selina schreef:Ik heb een vraag, maar ik weet niet welk topic het beste werkt. Dit was het meest recente afval topic dat ik kon vinden.
Zijn er mensen die naar minder eetmomenten zijn gegaan? Bijv van 5/6 eetmomenten naar alleen ontbijt/lunch/diner?
Ik eet meestal 5-6 eetmomenten, vooral op werk ga ik trillen als ik er eentje oversla. Maar mijn tussendoortjes zijn hoog in calorieën (bv broodje chocopasta) en gezonde alternatieven lust ik vaak niet. Dus zat ik eraan te denken ze gewoon helemaal te skippen. Hooguit af en toe een banaan ofzo.
Mijn vriend zegt dat het een kwestie van wennen is, maar misschien hebben jullie er ervaring mee.
Nyaleti schreef:Selina schreef:Ik heb een vraag, maar ik weet niet welk topic het beste werkt. Dit was het meest recente afval topic dat ik kon vinden.
Klinkt wel een beetje als een suikerdipje. Als je honger hebt gewoon eten natuurlijk maar misschien kun je naar je lunch kijken hoe je die meer vullend kan maken? Suikers beperken of 'inbouwen' kan al helpen om langer vol te zitten.
Ik gok dat je van een banaan net zo lang vol zit als van een broodje chocopasta, dus dat is al een goede vervanger!
Selina schreef:Ik kan wel eerst proberen 10 uurtje te skippen, want er zit maar 4 uur tussen ontbijt en lunch. Gister heb ik alleen ontbeten - geluncht - avondgegeten en ik had toen nergens last van. Het zit hem vooral in de werkdagem.
Ik vind het vooral ook mentaal even zwaar - ik leefde dan vaak echt wel naar die snack toe. Gewoon verslaafd dusToen ik gister op de weegschaal een hoger getal zag én mijn cakejes uitverkocht waren in de supermarkt, ging er wel een knop om.