Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Dus als ik mijn vruchtbare periode niet goed had en dat het eerder was. dan zou het wel kunnen
Maargoed bij 8 weken was het lastig meten (ergens eind feb tussen 26-2 en 4-3). Bij 12 weken was het weer lastig meten maar ook 3 keer andere datum. en nu dus ook weer 45 min gelegen omdat de kleine niet echt meewerkte, maar allemaal rond de 27/28-2 (buik en hoofd). 
. En een opluchting dat je weer een goede echo had!
! We kregen van hem welgeteld 0,5 sec om het te zien, maar het was erg duidelijk. Daarna was hij te druk met draaien, spartelen en vruchtwater drinken haha.
. Heb dik halfuur vooral alleen maar gestapt en gezeten maar goed.
. Niniane schreef:Leuk een jongen!
Apart lovelys. Dus als mensen je vragen wanneer je bent uitgerekend is het voor jou nu ook nog een vraagteken.
Hebben er nog meer mensen via de verloskunde praktijk ook Centering? Ik heb vrijdag mijn eerste afspraak en ben wel benieuwd of het een beetje leuk is.
) genoeg gelegenheid heb tot het krijgen van informatie, ervaringen uitwisselen en contacten opdoen. De tijd per afspraak weegt voor mij ook mee. Bij een eerste zou ik het eerder doen, dan hoef je nog geen oppas te regelen.
Daarom met 16 weken nogmaals bekijken naar de groei. Maar blijkbaar is de datum aanpassen niet zo simpel als gewoon een weekje opschuiven

Wat zegt de bouwmarkt er van?
Vrolijk koppie.
Ze groeit goed en hoogte baarmoeder is nu 16 cm. Wordt ook allemaal genoteerd in je eigen notitieboek die je erbij krijgt, zodat je het nog terug kan lezen.
Viel me alles mee dus!
zal wel niet.