Hoelang moet je picc blijven zitten? Ik heb me toen speciale mouwtjes aangeschaft want we hebben 3 (gekke) honden en ik ging toen nog mee groomen met een vriendin… zo was het extra beschermd! Ik had deze ook in de zomer dus vaak korte mouwen en dan was zo n mouwtje toch minder schokkend als een darmpje uit mijn arm.
Eh bah SansaS, dat is niet waar een mens op hoopt. Hopelijk volgende week meer geluk.
Dan kan je eigenlijk beter voorhebben zoals ik, ik ben echt wel slecht van die chemo (moest deze ochtend eerst ecg, echo en scan voor ze überhaupt verder wilden, gelukkig was alles goed) maar mijn bloedresultaten zijn tot nu toe telkens goed genoeg geweest om een nieuwe kuur te krijgen.
Ja dat scheelt! Hoeveel moet jij niog?Maar het ligt ook wel aan je kuren helaas. De kuur die krijg staat er helaas om bekend. Het is meer uitzondering als regel dat je geen uitstel hebt
He, dat is balen. Hopen dat het volgende week wel door kan gaan. Is dat iets wat je lichaam zelf op moet lossen? Of krijg je daar medicatie voor?
Geniet van de kerst!
SansaS
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-24 10:07
Hopelijk word je niet ziek befunny!
@lein nee aan lage bloedwaarden kun je zelf helaas niks doen en is ook geen medicatie voor.
Maargoed betekend hier dus ook geen kerst:= want met deze waarden kan ik niet tussen anderen gaan zitten die mij kunnen aansteken met hun verkoudheden en alles.
Nou we zouden met de familie kerst vieren omdat het waarschijnlijk mijn schoonvader zijn laatste kerst is die heeft uitbehandelde weke delen kanker. Maargoed de helft van de familie is verkouden dus dat gaat echt niet voor mij.