Fijn dat je opgenomen bent en nu weet wat er aan de hand is. Ik wens je veel beterschap.
Gefeliciteerd Gomir, heel lief en waardevol dat je dit doet.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 30-08-24 08:09
Wat een 'fijne' update, TS. Eindelijk hulp en een verklaring voor je klachten! Jammer dat het zo lang heeft moeten duren en je het serieus ziek maar zo lang uit moest zoeken.
Zodra je hier goed door bent gekomen, lijkt me een heel goed gesprek met je huisarts en uroloog de eerste stap. Er zijn behoorlijk wat steken laten vallen.
RanjaRietje
Geplaatst: 30-08-24 08:34
Wat fijn dat ze je serieus hebben genomen! Beterschap!
Oh fijn! Eindelijk actie! Ik heb je topic destijds ook gevolgd, wat ontzettend verdrietig en frustrerend dat het nog steeds zo’n medische rompslomp is, inclusief zo traag als pindakaas door een rietje.
Lig je nu in het ziekenhuis waar je eigen uroloog ook werkt?
Beterschap! Eindelijk heb je de hulp die je nodig hebt
CrazyCat
Geplaatst: 30-08-24 09:48
Ik ben heel blij dat je eindelijk wordt geholpen. Dat is een serieuze steen, waar ze je mee hebben laten doorlopen. Hopelijk een wijze les voor iedereen. Als je het niet vertrouwt laat je niet weg sturen. De zin "Ik ga niet weg voor ik geholpen word." werkt vaak echt.
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-24 09:49
Ja, ik lig in het ziekenhuis waar mijn eigen Uroloog ook werkt. Sterker nog, hij heeft me laten opnemen en stond vanochtend aan m'n bed. Hij gaat straks ook de Dubbel J katheter plaatsen.
Hoe ik me nu voel? Kotsmisselijk en lichtelijk heel gespannen, omdat de katheter straks gewoon zonder narcose oid in m'n nier geplaatst word.. Krijg wel pijnstilling van te voren, maar ben niet enthousiast
Maargoed, even doorzetten en dan hopelijk snel weer fit.
Ieks. Maar beter dan nog uren wachten denk ik dan maar, is het sneller achter de rug
Hopelijk valt het mee / wordt het zo kundig gedaan dat het snel klaar is.
Iris1702
Geplaatst: 30-08-24 10:00
Bij een kennis van mij deden ze dit met een roesje toen ze er om vroeg, misschien een idee? Hele veel sterke en beterschap iig
Majabeestje
Geplaatst: 30-08-24 10:03
Iris1702 schreef:
Bij een kennis van mij deden ze dit met een roesje toen ze er om vroeg, misschien een idee? Hele veel sterke en beterschap iig
Ik vind het gezien je fysieke gestel nu (zo beroerd en pijn) geen gek idee om een roesje te vragen idd.. Misschien vragen of dat kan bij deze ingreep?
In elk geval veel sterkte!
Mars
Geplaatst: 30-08-24 10:06
Jeetje TS wat een ellende heb jij doorstaan voordat je eindelijk bent opgenomen… Wat moet je tegenwoordig toch mondig zijn als patient om serieus genomen te worden. Heel veel sterkte en beterschap, ik duim mee!
Vraag idd om een roesje gezien je gesteldheid momenteel...
Zilfstar
Geplaatst: 30-08-24 10:18
Poeh zeg, heb hele tjd meegelezen. Eindelijk dat ze verder hebben gekeken zeg. jeetje. Nu ga ik heel hard aan je denken met die katheterplaatsing. sterkte en beterschap
Nou poehpoeh, waarom moest dat nou zoveel onnodige energie kosten? Gelukkig ben je nu hopelijk eindelijk in goede handen.
Ik hoop dat de behandeling je meeviel en dat je eindelijk weer beter en pijnvrij gaat worden.
CrazyCat
Geplaatst: 30-08-24 10:37
pmarena schreef:
Wat is nou het idee dan hoe ze die steen er uit gaan krijgen....?
Normaal gesproken gaan ze via de plasbuis naar binnen met een apparaatje waarmee ze de steen verbrijzelen en die moet je dan daarna vanzelf uitplassen.