Chronisch depressief/ziek, de vooroordelen enzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 13:16

BeFunny schreef:
Ayasha schreef:
Ik begrijp ook dat mensen die werken soms denken ‘kon ik ook maar een week gewoon thuis zijn want ik ben ook niet fit.’
Iedereen redeneert vanuit diens eigen referentiekader natuurlijk. Als je een k*tweek/maand/jaar hebt snap ik best dat je denkt ‘verdikke waarom zij wel en ik niet, ik heb het ook zwaar.’

Iemand die werkt en gezond is, die denkt echt niet "kon ik maar lekker thuis zitten" want niemand wil ziek/depressief zijn.

Wel stellen ze soms bij sommigen zich af of het wel terrecht is dat ze thuis zitten.

Jawel ik reageerde op dit oorspronkelijke bericht, waarin dit jouw hele tekst was, maar jij juist niet heel Ayashas tekst had gequote (wat natuurlijk an sich niet uit maakt), ik had weer een stukje van haar tekst toegevoegd omdat ik die juist relevant vond :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 13:18

Ik zag het en heb het aangepast.

Wat vind jij precies zwart wit?

Dat ik zeg dat niemand ziek/depressief wil zijn.

Of dat ik zeg dat ik me kan voorstellen dat mensen wel vraagtekens zetten bij sommige mensen? De oordelen/vooroordelen?

Of de combinatie van beiden?

Vooroordelen hou je, overal wat je ook doet.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 22-06-24 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 13:24

BeFunny schreef:
BeFunny schreef:

Maar de uitspraak ik zou ook wel lekker thuis willen zitten begrijp ik wel als mensen gewoon om zich heen meerdere mensen zien die thuis zitten en veel leuke dingen kunnen doen en hun door werk niet.

Je hebt gelijk, wat je hier zegt bedoel ik inderdaad ook zo ongeveer :) (los van dat ik zelf indd wel zie dat je soms ook alleen de leuke dingen kan zien van iemand en niet wat het diegene kost, en andersom dat mensen mij kunnen zien als een fit vitaal werkend persoon en ook niet zien wat het mij zozeer kost).

Ik zie indd je genuanceerde berichten en het was eigenlijk niet mijn bedoeling om op jou persoonlijk te reageren, maar meer op datgene wat je daar inhoudelijk opschreef. Door het dan te quoten wordt het eigenlijk automatisch natuurlijk een beetje persoonlijk, maar daarbij reageerde ik i.i.g. alleen op dat desbetreffende bericht zonder dat ik jou in z’n totaliteit op een bepaalde zwart/witte hoop gooide :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 13:26

Nee dat geeft niet.
Voor mij is qoutes lezen wat lastig op mijn telefoon schermpje en terug quoten nog lastiger dus wordt dan een beetje boel.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 13:40

SilverLining schreef:
Citaat:
Basisinkomen is een periodiek uitgekeerd en vrij besteedbaar bedrag voor iedere burger, dat voldoende is om volwaardig van te leven, zonder dat daar een tegenprestatie tegenover staat en ongeacht het inkomen, vermogen of de samenstelling van het huishouden.

Bron: https://basisinkomen.nl/

Maar goed dat is hoe ze het het daar het liefste willen gaan inzetten natuurlijk. Niet perse wat er eventueel zou komen mochten ze wel aan een basisinkomen gaan beginnen. Er zijn ook andere plannen zoals negatieve inkomstebelasting door mensen onder een bepaalde grens altijd geld te geven tot die grens of een idee van een basisbaan voor mensen die nu in de bijstand zitten. Maar ook dat soort regelingen zullen in de gevallen hier niet bijdragen omdat die basisbaan ook niet haalbaar is voor mensen die niet kúnnen werken.

Overigens denk ik nog steeds dat ze naast een basisinkomen het probleem met arbeidsongeschiktheidsbepalingen moeten oplossen, want mensen die niet kunnen werken en dus naast het basisinkomen geen mogelijkheid hebben om wat bij te kunnen klussen zouden daarin nog steeds geholpen moeten kunnen worden. Anders zou die groep mensen net aan rondkomen met de vaste lasten voor het dagelijks leven en verder niks meer kunnen qua hobby en plezier. Dat werkt natuurlijk ook niet bevorderend. Maar daarvoor is wel een eerlijke vorm van arbeidsongeschiktheid nodig. Ik denk dat dat altijd blijft. De mensen die wel wat kunnen bijklussen kunnen dat dan wel doen zonder gekort te worden. Dat maakt dat iedereen die kan werken hier geld uithaalt voor eigen genot en degene die dat niet willen geen extraatje krijgen, maar degene die het niet kunnen dat extraatje nog zouden kunnen krijgen. Het is gewoon een hele lastige materie, maar het zou wel de hele bijstand en standaard toeslagen op de schop kunnen gooien en de stress uit het leven halen voor veel mensen die nu niet rond kunnen komen of zorg moeten verlenen of inderdaad niet in staat zijn om aan werk te komen.

A ja dat kon ik wel

Periodiek is dat leuk :j maar hoe denk je dat 18000000 standaard een basis in komen zouden kunnen krijgen (waar ze volwaardig van kunnen leven) dus huur of hypotheek/gwl/abbonementen voor telefoon internet, levensonderhoud etc zonder dat dat ergens dat toch weer terug gehaald moet worden. Dat dat mogelijk is?

Die andere plannen zoals mensen die onder de grens leven financieel aanvullen dat is dus bij dat Scandinavische model.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 13:54

BeFunny schreef:
Ayasha schreef:
Ik begrijp ook dat mensen die werken soms denken ‘kon ik ook maar een week gewoon thuis zijn want ik ben ook niet fit.’
Iedereen redeneert vanuit diens eigen referentiekader natuurlijk. Als je een k*tweek/maand/jaar hebt snap ik best dat je denkt ‘verdikke waarom zij wel en ik niet, ik heb het ook zwaar.’

Iemand die werkt en gezond is, die denkt echt niet "kon ik maar lekker thuis zitten" want niemand wil ziek/depressief zijn.

Wel stellen ze soms bij sommigen zich af of het wel terrecht is dat ze thuis zitten.

Klopt. Niemand wil ziek thuis zitten maar ik hoor vaak genoeg ‘kon ik maar thuis zijn net als jij’ of ‘Jamaar jij hoeft ook niet te werken.’
:) Dus nee ik ben het gebaseerd op ervaring niet eens dat niemand dat denkt.

Ik heb zelfs al gehoord: ‘waarom ga ik eigenlijk werken jij krijgt het zo.’ :+

Ik vat dat nú op als een hulpkreet, maar in den beginne toen ik zelf nog wanhopig vocht tegen mezelf kwam dat wel binnen. Maar dergelijke uitspraken heb ik genoeg gehoord en nog steeds. Het is inderdaad altijd ‘Wel de ‘lusten’ maar niet de lasten.’ Want het ziek zijn willen ze idd liever niet. :+

Dat gezegd zijnde had ik het in mijn bericht niet over gezonde mensen maar mensen die voor de overheid ‘gezond genoeg.’ zijn. Die dus tussen schip en wal vallen maar door moeten gaan als ze niet willen dat het licht uit gaat op een avond.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:01

Ayasha schreef:

Nou ja ik begrijp dat best wel dat sommige mensen dit zeggen. Waar de minima werden geholpen met het betalen van de energierekening, zelfs al hadden ze een vast contract met lage maandtermijn, moest het grote deel van NL het allemaal zelf ophoesten. En die konden het allemaal ook nog maar net of gewoon niet betalen.
Mensen die het echt nodig hebben worden gelukkig in deze maatschappij geholpen.

Er is gewoon een hele hoop jaloezie in deze wereld. Het lijkt soms net alsof de hele wereld 1 grote wedstrijd is. Mensen kijken naar het financiële plaatje en niet welke gevechten erachter plaats vinden.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:02

"Ik heb zelfs al gehoord: ‘waarom ga ik eigenlijk werken jij krijgt het zo."

Wat voor mensen zijn dit die dit zeggen? Zijn dat vrienden, is dat familie, andere mensen?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:03

Es_ther schreef:
Over het gebruik maken van het invalide toilet. Wanneer mag je daar gebruik van maken?

Altijd.
Iedereen mag er gebruik van maken. Het is een gewoon toilet, maar met de extra voorzieningen waardoor invaliden er ook gebruik van kunnen maken.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:04

Er is letterlijk wel tegen mij gezegd 'ja, maar jij hebt altijd vakantie'.

Dat is het soort opmerkingen dat knap pijn kan doen.

Als ik net lekker in mijn vel zit kan ik het prima pareren en zelfs uitleggen.
Maar heb ik toch al een erg slechte dag of slechte periode, dan is dat killing.
Het voelt dan enorm veroordelend, en ik heb dan niet de (emotionele) reserves om er mee te kunnen dealen. Alles is dan al op om überhaupt de dag door te komen.
Op zulke dagen kan zo'n opmerking bij mij dan ook echt wel tranen opleveren.
Niet dat iemand die te zien krijgt, t gaat doorgaans pas stromen als ik alleen ben.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:06

Femke_Tweety schreef:
Er is letterlijk wel tegen mij gezegd 'ja, maar jij hebt altijd vakantie'.

Dat is het soort opmerkingen dat knap pijn kan doen.

Als ik net lekker in mijn vel zit kan ik het prima pareren en zelfs uitleggen.
Maar heb ik toch al een erg slechte dag of slechte periode, dan is dat killing.
Het voelt dan enorm veroordelend, en ik heb dan niet de (emotionele) reserves om er mee te kunnen dealen. Alles is dan al op om überhaupt de dag door te komen.
Op zulke dagen kan zo'n opmerking bij mij dan ook echt wel tranen opleveren.
Niet dat iemand die te zien krijgt, t gaat doorgaans pas stromen als ik alleen ben.

Ook voor jou de vraag...

Wat voor mensen zeggen dit? Zijn dat vrienden, familie, iemand anders?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:10

Oh, en in de periode dat ik nog niet afgekeurd was, maar wel in de laatste maanden van ploeterend werk, steeds ziek, terug op werk, ziek, terug op werk,

Van een collega die had gezien dat ik een kort filmpje van een wandeling in de sneeuw met mijn hond op facebook gezet had (het was vreselijk mooi wit met zonnetje)

'Je loopt de boel te flessen, ziek melden en dan wel lekker gaan wandelen'.

Dat die hond er tóch uit moest, dat ik letterlijk op dat moment tegen de 40 graden koorts had, dat je me zwaar hoort ademen tijdens dat fimpje deed er niets toe...

Nog erger vond ik dat dat niet alleen in mijn face gezegd werd,
Maat dat ik in het hele team merkte dat dat besproken was, toen ik wèl weer op het werk was.

En dat is killing, want langzaam lig je er ook in het team waar je ooit super mee kon, steeds verder uit.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:14

Femke_Tweety schreef:
Oh, en in de periode dat ik nog niet afgekeurd was, maar wel in de laatste maanden van ploeterend werk, steeds ziek, terug op werk, ziek, terug op werk,

Van een collega die had gezien dat ik een kort filmpje van een wandeling in de sneeuw met mijn hond op facebook gezet had (het was vreselijk mooi wit met zonnetje)

'Je loopt de boel te flessen, ziek melden en dan wel lekker gaan wandelen'.

Dat die hond er tóch uit moest, dat ik letterlijk op dat moment tegen de 40 graden koorts had, dat je me zwaar hoort ademen tijdens dat fimpje deed er niets toe...

Nog erger vond ik dat dat niet alleen in mijn face gezegd werd,
Maat dat ik in het hele team merkte dat dat besproken was, toen ik wèl weer op het werk was.

En dat is killing, want langzaam lig je er ook in het team waar je ooit super mee kon, steeds verder uit.

Die persoon zal inmiddels je leven uit zijn, dat lijkt me een opluchting!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:15

Dat was sowieso lastig in de laatste periode.

Mensen die vinden dat je je niet moet aanstellen en gewoon moet werken.
Mensen die het vervelend vinden dat ze nooit weten waar ze aan toe zijn (komt ze wel of niet) niet onlogisch natuurlijk.
Mensen die bood worden als je er weer niet bent.
Ook mensen die boos worden als je wel komt, want:
"Als je er niet bent weten we tenminste waar we aan toe zijn, blijf maar liever gewoon weg".

Tegelijkertijd je eigen verantwoordelijkheidsgevoel. Mensen niet willen laten zitten. Mensen niet willen opzadelen met extra werk omdat je er niet bent.
Niet die 'opvreter' willen zijn.

Die continue strijd, die nog weer extra bijdraagt aan overbelasting en aan niet betrouwbaar aanwezig kunnen zijn.

Toch gaan, en zo moe zijn dat je op de terugweg op een haar na de sloot in rijdt.
Of níet gaan, en weten dat mensen oordelen èn zelf het gevoel hebben dat je mensen laat barsten.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:17

Petpa schreef:
Die persoon zal inmiddels je leven uit zijn, dat lijkt me een opluchting!

Jup.
Diezelfde dag heb ik hem van mijn facebook gegooid, en een aantal collegas mét hem.

En nu dus niets meer met die persoon te maken, al een jaar of 5 niet meer. Gelukkig maar.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:18

Femke_Tweety schreef:
Dat was sowieso lastig in de laatste periode.

Mensen die vinden dat je je niet moet aanstellen en gewoon moet werken.
Mensen die het vervelend vinden dat ze nooit weten waar ze aan toe zijn (komt ze wel of niet) niet onlogisch natuurlijk.
Mensen die bood worden als je er weer niet bent.
Ook mensen die boos worden als je wel komt, want:
"Als je er niet bent weten we tenminste waar we aan toe zijn, blijf maar liever gewoon weg".

Tegelijkertijd je eigen verantwoordelijkheidsgevoel. Mensen niet willen laten zitten. Mensen niet willen opzadelen met extra werk omdat je er niet bent.
Niet die 'opvreter' willen zijn.

Die continue strijd, die nog weer extra bijdraagt aan overbelasting en aan niet betrouwbaar aanwezig kunnen zijn.

Toch gaan, en zo moe zijn dat je op de terugweg op een haar na de sloot in rijdt.
Of níet gaan, en weten dat mensen oordelen èn zelf het gevoel hebben dat je mensen laat barsten.

Je komt over alsof je er mbt werk + ziek zijn er helemaal alleen voor stond.
Waar waren de arbo en je leidinggevende?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:26

Petpa schreef:
"Ik heb zelfs al gehoord: ‘waarom ga ik eigenlijk werken jij krijgt het zo."

Wat voor mensen zijn dit die dit zeggen? Zijn dat vrienden, is dat familie, andere mensen?

Onder vrienden reken ik ze niet nee. Noem ze bekenden. :) familie en kennissen. Je zal vast wel eens ergens aan tafel gezeten hebben waar het over het sociaal vangnet ging, familie feest, whatever..

Ik kom nu nog amper op dergelijke samenkomsten omdat er te vaak eentje tussen zit die het persoonlijk maakt zelfs als ik me geheel niet bemoei in de discussie (ik ken de afloop van dat soort discussies.)

Sowieso kan ik uit mijn hoofd op noemen waar ik de laatste vijf jaar heen geweest ben waar ik met meer dan vijf mensen interactie moest hebben. Maar zelfs dan kan je het niet volledig ontwijken. Op zijn slechtste dagen heeft mijn man zelfs wel eens de opmerking gemaakt ‘waarvoor ga ik eigenlijk werken. Jij krijgt het zo.’
(Ja daar is heel grondig over gepraat toen hij kalmer was.)

In veel gevallen is het onwetendheid/niet nadenken. In veel meer gevallen is het eerder wanhoop/angst. Het niet getrokken krijgen maar ‘net niet slecht genoeg’ zijn om hulp te krijgen. :)

Ik zal niet zeggen dat het me niet raakt. Ik ben ook maar een mens. Er zijn periodes dat ik daar gekwetst over ben. Maar over het algemeen genomen besef ik dat de meerderheid van dat soort opmerkingen vooral is omdat het systeem niet werkt en er veel mensen zijn die niet kunnen maar moeten. :)

De ‘ja jij hebt altijd weekend’ heb ik ook al gehoord idd Femke tweety. :+ op mijn mindere dagen zeg ik dan ‘altijd of nooit, tis maar hoe je het bekijkt.’ En ga verder.

Of ik nog uitleg geef hangt 100% af van de situatie. Wanneer het voort komt uit een uit de hand gelopen politieke discussie excuseer ik me gewoon en ga een luchtje scheppen. Meestal zijn ze dan toch al zo luid dat ik nood heb aan even rust en horen ze sowieso niks meer van wat je zou uitleggen.

Is het 1 op 1 of een kleinere groep waarbij de uitspraak meer voelt als ‘ik voel me ook slecht’ dan leg ik wel uit. Zo nu en dan loopt dat zelfs uit op welke instanties ze kunnen benaderen om te kijken welke ondersteuning er voor hun kan zijn.

De mooiste die ik nooit zal vergeten was aangetrouwde familie die me vroeg
‘Hoe heb jij je invaliditeit gekregen?’ (100% afgekeurd dus.)
Ik zat toen in het ziekenhuis met een baxter wetende dat ik de rest van de week strontziek zou zijn. Ik weet niet precies wat ze heeft maar wist dat er iets scheelde dus ik nam de tijd om uit te typen hoe het proces voor mij verliep (ik heb zo’n 10 jaar ongeveer gedaan over waar ik nu ben.)
Het antwoord: ‘pff daar heb ik geen zin in in dat geloop.’

Tja… Dan ben je niet wanhopig genoeg. Sorry.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:29

Hier diagnose depressie (met burn-out klachten als extraatje erbij). Niet chronisch, voor zover nu bekend.

Maar ook hierbij ken ik de vooroordelen en lompe opmerkingen wel.
Een manager die continu in mn nek zit over wanneer ik weer stappen ga zetten binnen werk. (Ik werk nu halve dagen, vanuit huis ipv kantoor, terwijl dit eigenlijk ook te zwaar is).
Werd ook al een keer gevraagd wie er dan nu voor mijn paard zorgt, want dat zou ik zelf niet kunnen. Eh, ja, dier moet toch zn verzorging hebben. Gelukkig heb ik mn vriend ook nog. En als ik me niet goed voel, dan ga ik alleen knuffelen en zorgen voor een schone stal/ volle voerbakjes. Op betere dagen doen we wat meer.

Wat mij het meest raakt is dat mensen denken dat het fijn is om niet te 'hoeven' werken.

Ik zou ik weet niet wat geven om me gewoon goed te voelen. Geen nachtmerries meer te hebben. Genoeg energie te hebben om volledig te kunnen werken en daarnaast ook nog wat waard te zijn. Weer het nut van leven in te zien. Om gewoon gelukkig te zijn.

Niobe

Re: Chronisch depressief/ziek, de vooroordelen enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:31

Ik kreeg een keer tijdens een slechte periode van een bedrijfshulpverlener te horen: “Jij moet gewoon iets hebben om voor te zorgen. Waarom koop je geen pop?”

Dus zorgen voor dieren zou dan toch ook goed moeten zijn? :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:33

Niobe schreef:
Ik kreeg een keer tijdens een slechte periode van een bedrijfshulpverlener te horen: “Jij moet gewoon iets hebben om voor te zorgen. Waarom koop je geen pop?”

Dus zorgen voor dieren zou dan toch ook goed moeten zijn? :=

Zeker. Zonder de paarden zou ik er allang aan onderdoor gegaan zijn.

Heb periodes gehad dat ik puur en alleen uit bed/huis kwam omdat mn paard verzorging nodig had.

En dieren kunnen ook troost (is dat het goede woord?) bieden. Mn psycholoog heeft honden in de praktijk. Een ervan komt regelmatig met zn koppie op schoot liggen, zo fijn <3

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:44

Ik heb weleens de opmerking gehad dat men met me wilde ruilen, lekker altijd vrij zijn.
Op mijn "graag, maar alleen als je al mijn klachten erbij neemt" waren ze ineens niet meer bereid om te ruilen. :')

Maar ook weleens de opmerking dat het onzin was dat ik geen pas aanvroeg van 'Almelo doet mee' ofzo (pas waarmee je gratis naar het zwembad kunt/kon) want "daar heb je toch recht op".
Terwijl ik helemaal niets doe of wil op mss 1x per jaar naar de bioscoop (wat ik overigens ook al 10 jaar niet meer gedaan heb) en dat dan prima zelf zou kunnen betalen.
Dus waarom zou ik dan zo'n pas aanvragen terwijl iemand anders die mss veel harder nodig heeft en hem daadwerkelijk gebruikt?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Chronisch depressief/ziek, de vooroordelen enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:51

Ach, die keer dat ik bij de Arbo arts kwam en kreeg te horen: "Alleen mensen die terminaal ziek zijn kunnen niet werken" staat nog vers in het geheugen.
Ik stond met m'n mond vol tanden en was meteen uit het veld geslagen.
Ga dan nog maar even vertellen waar je last van hebt! :=
Sommige mensen kunnen zich gewoon echt niet verplaatsen in een ander.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:52

Cayenne schreef:
Ach, die keer dat ik bij de Arbo arts kwam en kreeg te horen: "Alleen mensen die terminaal ziek zijn kunnen niet werken" staat nog vers in het geheugen.
Ik stond met m'n mond vol tanden en was meteen uit het veld geslagen.
Ga dan nog maar even vertellen waar je last van hebt! :=
Sommige mensen kunnen zich gewoon echt niet verplaatsen in een ander.

Dat is dan ook wel een verdomd slechte arbo arts :oo

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 14:59

Ayasha schreef:
BeFunny schreef:

Klopt. Niemand wil ziek thuis zitten maar ik hoor vaak genoeg ‘kon ik maar thuis zijn net als jij’ of ‘Jamaar jij hoeft ook niet te werken.’
:) Dus nee ik ben het gebaseerd op ervaring niet eens dat niemand dat denkt.

Ik vat dat nú op als een hulpkreet, maar in den beginne toen ik zelf nog wanhopig vocht tegen mezelf kwam dat wel binnen. Maar dergelijke uitspraken heb ik genoeg gehoord en nog steeds. Het is inderdaad altijd ‘Wel de ‘lusten’ maar niet de lasten.’ Want het ziek zijn willen ze idd liever niet. :+

Dat gezegd zijnde had ik het in mijn bericht niet over gezonde mensen maar mensen die voor de overheid ‘gezond genoeg.’ zijn. Die dus tussen schip en wal vallen maar door moeten gaan als ze niet willen dat het licht uit gaat op een avond.

Dat soort opmerkingen zijn om jou te raken. De gedachte aan thuis willen zitten voor een tijdje kan ik begrijpen. Maar echt thuis zitten en niet meer kunnen werken dat wil iemand niet hoor zeker niet omdat ze daarmee afhankelijk worden en dus iets moeten mankeren en dat wil niemand. Maar er bestaan wel mensen die een ander niks gunnen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 15:00

Daar hebben we dus ook een klacht over ingediend en zijn tegen zijn beslissing in beroep gegaan.
Toen ben ik opnieuw gekeurd door een andere arts en daar kwam een ander oordeel uit gelukkig.

Edit: Het was een UWV keurings-arts en geen Arbo arts. Excuses.