Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AvHdG schreef:Zijn hier dames met tips voor tandvleesontsteking? Aan het begin regelmatig gespuugd vooral tijdens tandenpoetsen. Nu lukt tanden poetsen prima maar alles is pijnlijk en gezwollen.. heb uiteraard afspraak mondhygiëniste staan maar ivm vakantie kan ik pas over paar weken terecht. Gebruik al mondwater zonder alcohol en flos en raggen hoort al bij dagelijkse routine
Jolliegirl schreef:Goed dat je mondwater zonder alcohol gebruikt! Met is nog slechter.
Je zou je mondhygiënist even kunnen bellen voot advies misschien?
Renee schreef:AvHdG schreef:Zijn hier dames met tips voor tandvleesontsteking? Aan het begin regelmatig gespuugd vooral tijdens tandenpoetsen. Nu lukt tanden poetsen prima maar alles is pijnlijk en gezwollen.. heb uiteraard afspraak mondhygiëniste staan maar ivm vakantie kan ik pas over paar weken terecht. Gebruik al mondwater zonder alcohol en flos en raggen hoort al bij dagelijkse routine
Soms is het tandvlees gevoeliger voor ellende toch tijdens de zwangerschap? Misschien ben je met die pechvogel die dat aan het kwalen lijstje kan toevoegen. Maar zo ver als mijn kennis gaat ben je in ieder geval goed bezig om het niet erger te maken. Heel vervelend wel. Succes bij de mondhygiëniste, ik durf het zelf (nog) niet aan.
En welkom mylittlejoy (leuke boktnaam nu tijdens de zwangerschap haha). Ik moest wel even grinniken om “het aan de horloge hangen”.
Hier lijkt de misselijkheid af te nemen dus ben gehalveerd in medicatie. Alleen de honger komt niet terug en eten en drinken blijft een enorme struggle. Gisteren wel voor het eerst bij Zwangerschapsyoga geweest. Door de verhuizing (na de bevalling van mijn eerste) moest ik wel weer op zoek naar een nieuwe plek. Nu in een hele kleine groep terecht gekomen en het wordt gegeven door een ex-verloskundige. Het was wel leuk en fijn maar ik werd ook al enorm geconfronteerd met de beperkingen die ik nu al van mijn bekken heb. Werken zit er al niet meer in maar ook yoga is al beperkt.
AvHdG schreef:Zijn hier dames met tips voor tandvleesontsteking? Aan het begin regelmatig gespuugd vooral tijdens tandenpoetsen. Nu lukt tanden poetsen prima maar alles is pijnlijk en gezwollen.. heb uiteraard afspraak mondhygiëniste staan maar ivm vakantie kan ik pas over paar weken terecht. Gebruik al mondwater zonder alcohol en flos en raggen hoort al bij dagelijkse routine
Daphx93 schreef:Welkom!
Wij gaan zondag met de familie naar de Efteling, al weken geleden geboekt en besproken. Ik ben alleen nog heel zwak van m’n HG en na 5 minuten ben ik kapot. Nu dus de enorme drempel over gestapt en een rolstoel geleend van m’n zus haar werk. Toch wel heel confronterend hoor