Iemand tips voor een fijne zwangerschapsrijbroek? Ik vind het allemaal niet veel soeps moet ik zeggen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leeneliefje schreef:Ik zat even te snuffelen op bokt na hele lange tijd niks te hebben gedaan op zoek naar een fijne zwangerschapsrijbroek en kwam op dit topic. Ben 1 januari uitgerekend van ons eerste kindje, een zoontje! Alles gaat prima en ben nog lekker aan het rijden![]()
Iemand tips voor een fijne zwangerschapsrijbroek? Ik vind het allemaal niet veel soeps moet ik zeggen...
Maartje1990 schreef:leeneliefje schreef:Ik zat even te snuffelen op bokt na hele lange tijd niks te hebben gedaan op zoek naar een fijne zwangerschapsrijbroek en kwam op dit topic. Ben 1 januari uitgerekend van ons eerste kindje, een zoontje! Alles gaat prima en ben nog lekker aan het rijden![]()
Gewoon een rijlegging? Die van de epplejeck zijn hiervoor super fijn!
welmoed__ schreef:Oeeee spannend en leuk Belle!! Heb je een gevoel??
Welkom Leeneliefje. Ik ben sinds kort gestopt met paardrijden dus ook geen broek daarvoor nodig.
Over broeken gesproken, hebben jullie al een dikke pokkel broek, zoals mijn vriend het noemt
CynThier schreef:Onze medische echo was goed![]()
![]()
Nu hopen dat het optimaal genieten kan gaan beginnen. Alles is gezien/gemeten alleen het gezichtje niet, daar is hij/zij nu al eigenwijs in. Moest even van alles doen in de hoop dat het ging draaien maar dat was steeds van korte duur want het draaide abrupt weer om zodra het stil lag
leeneliefje schreef:CynThier schreef:Onze medische echo was goed![]()
![]()
Nu hopen dat het optimaal genieten kan gaan beginnen. Alles is gezien/gemeten alleen het gezichtje niet, daar is hij/zij nu al eigenwijs in. Moest even van alles doen in de hoop dat het ging draaien maar dat was steeds van korte duur want het draaide abrupt weer om zodra het stil lag
wat fijn! Even voor mijn info, wat is exact een medische echo?
CynThier schreef:leeneliefje schreef:wat fijn! Even voor mijn info, wat is exact een medische echo?
De 13 weken en 20 weken zijn medische echo's. Hier wordt alles zo nauwkeurig mogelijk opgemeten en gezocht naar eventuele afwijkingen. Tenminste dit is mij verteld.