Saskia89 schreef:Wat vreselijk Primavera. Moet een enorme klap zijn geweest als je van de ene op de andere dag zo’n mededeling krijgt. Kwamen ze er dan ook pas vrij laat achter dat er iets met Liam aan de hand was? Of dachten ze aanvankelijk dat het ‘mee zou vallen’?
En dankje. We mogen pas vanavond, dus we moeten nog even geduld hebben met baby kijken
Hoe was je echo gisteren?

We hebben vanaf de 20 weken echo meerdere meningen en opinies gehad. Gynaecoloog 1 gaf op 20 weken aan iets te zien maar dat dat nog niet direct iets moest betekenen. Second opinie bij gynaecoloog 2 die zei dat hij bevestigde wat zij gezien had maar dat ik me inderdaad niet teveel zorgen moest maken.
We hebben dan de keuze gehad om doorverwezen te worden naar Genk waar gynaecoloog 3 aangaf dat ze ons terrecht door hadden gestuurd en dat het zeer nauw opgevolgd moest worden omdat dit echt nog wel eens problemen kon gaan geven.
Dan zijn we via haar doorgestuurd naar Leuven waar we nog 2 of 3 verschillende professoren hebben gezien en die zeiden telkens dat ze idd wel iets zagen maar dat we ons vooral geen grote zorgen moesten maken.
Dat hebben ze bij elke controle vanaf dan volgehouden tot de 28 weken echo. De 28 weken was de laatste echo en daar kwam dan uit dat de hersentjes idd te klein waren maar dat het kindje ook te klein was en dat alles wel in zijn eigen tempo en op zijn eigen lijn groeide dus dat ze er niks speciaals meer van verwachtte. We hebben dan de keuze gekregen om de MRI (die uit voorzorg gepland stond als de 28 weken echo slecht was) wel of niet uit te voeren om heel het proces te kunnen afsluiten. We hebben die dan gedaan en die bleek dus finaal mis te zijn...
Jeetje lisitano wat enorm fanatiek nog! Ik heb wegens een chronische rugblessure een heel grote kans dat ik weer uit kom te vallen helaas (bij Liam ook vanaf 18 weken in de ziektewet gezeten) maar hoop dit keer wel langer door te kunnen blijven gaan. Moet niet denken aan nu nog te sporten hoewel ik normaal heel sportief ben ook

Sylvie voelen is heel verschillend. Ik voelde Liam al vanaf een week of 14/15 kriebelen en vanaf een week of 18 kleine plopjes/trapjes. Ik had ook de placenta voor maar het is heel normaal om pas beweging te voelen vanaf de 20/25 weken hoor, zeker bij je eerste!
Ik deed wel vanaf 14 weken elke week even met de Doppler thuis luisteren

Knap dat je nog kunt wachten tot 21 april! Ik duim heel hard voor je mee dat dit keer alles mooi op zijn plekje zit en goed groeit

Hier kon je bij Liam vanaf 10 weken duidelijk een kindje zien. Daarvoor was het nog niet veel

Dit was Liam met 7 weken

En dit was Liam met 10 weken

Verschilletje he