Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:Dat aankomen kan ik over meepraten, maar ik probeer mij er niet aan te ergeren.
Ik ben altijd een latje geweest en nu heb ik tenminste normale benen, maar helaas wel veel vet rond mijn buik.
Ik probeer er wel aan te werken, maar ik hou ook lekker eten dus dat is lastig.
Maar je leeft maar 1 keer en ik weet dat het zo over kan zijn dus ik probeer er wel gewoon van te genieten.
Waar ik wel van baal is dat ik na 4 maanden toch weer omgesteld ben geworden.
Ben verdorie 52 wanneer houdt het eens op.
colette40 schreef:Ik ga deze week starten met veoza.
Het komt op 62.50 per maand.
Over twee maanden weer overleg over het resultaat , recenties zijn veelbelovend.
Ik houd jullie op de hoogte
viphorse schreef:Ik zit nu in mijn pilloze stopweek morgen avond begin ik weer maar ongesteldheid is bijna niks meer maar waar ik wel last van heb is nu voor de derde dag op rij migraine . Iets wat ik echt in geen jaar meer heb gehad ook tijdens de pil niet . Ik ga even afwachten of het deze week mindert als ik de pil weer ga slikken.
veneri schreef:viphorse schreef:Ik zit nu in mijn pilloze stopweek morgen avond begin ik weer maar ongesteldheid is bijna niks meer maar waar ik wel last van heb is nu voor de derde dag op rij migraine . Iets wat ik echt in geen jaar meer heb gehad ook tijdens de pil niet . Ik ga even afwachten of het deze week mindert als ik de pil weer ga slikken.
Hoe is dit verder gegaan bij jou?
Ik slik al sinds jonge puberteit de pil vanwege heftige acne. Ben nu begin 40 en wil er eigenlijk mee gaan stoppen. Heb nog wel acne en helpt natuurlijk ook als anticonceptie....maar vind het pilgebruik op deze leeftijd wel een risico.
Ik heb de pil vaak doorgeslikt. Laatste stopweek was een halfjaar terug en toen nauwelijks bloeding.
Nu alweer op dag 6 van mijn stopweek.
Heb nu al 3 dagen gierende hoofdpijn en geen enkele pijnstiller helpt.
Nauwelijks bloedverlies, hooguit bij het afvegen na plassen sochtends iets, maar verder niks.
Normaal gesproken ook veel buikkramp tijdens de stopweek,maar nu niet.
Zou ik in de overgang raken? (Nee, test zegt niet zwanger te zijn)
Ik herken mij in jouw bericht en ben benieuwd hoe het nu met jou gaat?
Mungbean schreef:DE overgang is maar 1 dag, namelijk de dag dat je exact 12 maanden niet meer ongesteld bent geweest.
(Dat is een extreem onwetenschappelijk definitie trouwens, ik vind het hoog tijd voor een wat zinvolle definitie als ik eerlijk ben.)
Hoe lang die tijd eromheen is, is heel verschillend.
Het gemiddelde voor HET moment is bij 51 met variatie tussen ongeveer 45-60.
Echter kun je dan al jaren een onregelmatige cyus hebben en andere klachten.