Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
freetorun schreef:Jeetje Gnome wat heftig en frustrerend. Van de baas van je partner tot de medicatie die niet op voorrraad is.. Sterkte!
Wij hebben volgende week donderdag onze eerste echo. Ben zo benieuwd. Nu 2 x licht bruine afscheiding gehad, waardoor ik toch wel zenuwachtig ben of alles nog goed zit. De VK gaf aan het even af te wachten en dus donderdag de echo.
Verder misselijk, maar gelukkig blijft het overgeven beperkt. Ben wel al 5 kg afgevallen omdat ik door de misselijkheid niet kan/wil eten. Dus nu maar telkens kleine beetjes eten. En er zitten dagen bij dat het meevalt en ik wel honger heb.
Gnome schreef:Hier een en al drama op het moment. De baas van mijn man is het uit gaan zoeken en blijft erbij dat we er geen recht op hebben. Wel als ik een gebroken been had bijvoorbeeld. Slaat natuurlijk nergens op maar mijn man wil het gevecht niet aan dusja dan geef ik het ook maar op. Daarin zijn we helaas echt 180 graden anders in karakter. Ik hoop begin volgende week naar mijn ouders te kunnen gaan.
Morgenochtend heb ik gelukkig nog een afspraak bij de accupunctuur kunnen bemachtigen want vandaag heb ik helemaal niets binnen gehouden.
mriek1990 schreef:Marlis wat vreselijk. Echt een drama.
Heb je nog wel contact met haar familie ofzo? Of echt helemaal niks? Lijkt mij ook behoorlijk zwaar voor jou. Nogmaals veel sterkte en dikke digitale knuffel!
[***], wel nog een oké dag gehad ondanks de misselijkheid?
Freetorun spannend van de echo! Hopelijk is alles gewoon goed, kan mij voorstellen dat je je wel wat zorgen maakt. Die verminderde eetlust herken ik ook, ben tot nu toe ook alleen maar afgevallen in plaats van aangekomen. Mijn eetlust komt nu langzaamaan terug.
Lisewiesje, wat duurt de tijd dan nog lang hé? Hoe gaat het nu met je voet?
Gnome wat vreselijk oneerlijk én gemeen! Vind het zo niet kunnen. Maar wat kan je er tegen doen? Gelukkig dat je terug kan vallen op je ouders, maar het zou fijner zijn als je gewoon thuis bent lijkt mij. Zo naar dat je je nog steeds zo enorm slecht voelt. Bah!
_Charlot schreef:Wat een drama Gnome. En wat vervelend van de baas!
Je zou soms toch wat hulp verwachten, al is het maar tijdelijk.
Ik hoop dat de acupunctuur je helpt.
Ik heb de laatste weken verschillende medicatie gehad, maar mij hielp niks.
Dus ze blijven in de kast liggen…![]()
Wat vreselijk om te horen Marlis, heel veel sterkte!
Over een maand hebben wij de 20-weken echo, voor ons ook het enige “onderzoek” dat we laten doen. Altijd spannend, maar voor nu lijkt het goed en is de kleine vooral erg druk.
mriek1990 schreef:Wat vervelend van de app Marlis! Krijgen jullie nog wel de kans om afscheid te nemen?
Ik kan mij voorstellen dat je schrikt van het bloedverlies.
_Charlot, fijn dat je de kleine zo goed voelt. Spannend straks de 20 weken echo, welke datum heb je die?
Fijne nacht allemaal! Hopelijk slapen jullie een beetje goed.
mriek1990 schreef:[***], wel nog een oké dag gehad ondanks de misselijkheid?
Gnome schreef:Hi allemaal,
Ik durf het haast niet te typen maar het gaat ontzettend goed hier. Ben vanmorgen als zombie bij de accupunctuur geweest om 9 uur. Om 10 uur klaar en HONGER. Sindsdien heb ik al zoveel gegeten en gedronken, maakt ook niet uit wat. Heb voor het eerst weer een film kunnen kijken op de bank.
Als ik me misselijk begin te voelen, heb ik op m'n pols een magneetje gekregen die ik hard moet indrukken. Dan ebt het heel snel weer weg. Gaat echt een wereld voor me open dus ik kan het iedereen aanraden die denkt dat misselijkheid en kotsen erbij hoort.
Ben nu rustig aan het opbouwen met eten en drinken omdat m'n maag natuurlijk amper iets gewend was de afgelopen twee weken. En nu afwachten hoe lang het werkt. Ze zei dat dit voldoende moet zijn maar anders kom ik gewoon lekker terug.
_Liiene schreef:Even een meelezer uit het andere zwangerschapstopic hier.
@ Gnome heb je ook al geprobeerd om gemberthee te drinken? Gember schijnt al een eeuwenoud middel te zijn tegen misselijkheid. Misschien dat het jouw klachten een klein beetje kan verlichten
Marlis schreef:mriek1990 schreef:Wat oneerlijk en verdrietig!![]()
Zolang je nog misselijk bent doen de hormonen het in elk geval wel nog.
Elke x geen last van misselijkheid en precies nu ik daar wel last van heb, heb ik huiskamer dienst. Dus ontbijt en warm eten,hele dag bezig met eten. Mag boerenkool koken straks.