Malenka wat fijn dat het uwv toch meer met jou meegaat nu! Wat voor verschil maakt dat in de praktijk voor jou?
Duopenotti voor mijn gevoel zijn alle postvirale ziektes precies hetzelfde. Ik denk dat ze dezelfde oorsprong hebben.
Conejo fijn dat het weer wat beter gaat! Wel bijzonder dat je al moet werken als je zo marginaal belastbaar bent. Heb je wel het idee dat dat werken lukt? Of heb je er erg veel last van?
Bij mij gaat het echt heel erg veel beter!! Ik heb een deskundigenoordeel aangevraagd en het oordeel was dat ze helemaal meegaan met de bedrijsarts en dat ik dus belastbaar ben voor ongeveer 5 uur werk per dag. Een half jaar terug heeft de arbeidsdeskundige dit besloten aan de hand van de fuctiemogelijkhedenlijst van de bedrijfsarts. Toen klopte er echt niks van, maar ik heb goede hoop dat het nu wel gaat kloppen! Niet leuk dat de uwv het eens was met de bedrijfsarts, maar het gaat nu zoveel beter ineens dat ik het wel van me af kan zetten.
Met werken ben ik nu vanuit thuis weer actiever aan de slag gegaan. Ik moest beginnen met elke dag een half uur en dat is nu, 3 weken later, al een stukje uitgebreid. Die 5 uur haal ik nog lang niet, maar het is een begin! Mijn energiepeil is echt heel verbeterd, maar mijn prikkelverwerking loopt nog wat achter. Ik kan elke dag wandelen en heb zelfs al een paar keer meer dan 2 km gewandeld. Ik heb zelf weer een paar keer een beetje boodschappen in de supermarkt kunnen halen. Ik heb weer gefietst en auto gereden en zelfs al zo half de stal en wei van mijn paard uitgemest. Ik heb plantjes in de tuin gezet en mijn eigen was opgehangen! Lezen gaat ook een heel stuk beter.
Ik heb vooral nog last van veel tegelijk ofzo. Denk aan meerdere mensen die met elkaar praten in een ruimte, kinderen die spelen terwijl ik een gesprek probeer te voeren of een grasmaaier terwijl ik probeer te lezen. Ook mijn concentratie is nog niet wat het moet zijn, denk ik. Na een uur 1-op-1 een gesprek voeren, ben ik echt helemaal kapot. Maar het gaat echt ineens de laatste 3 maanden zooooo goed, dat ik goed hoop heb dat dit ook snel zal verbeteren.
Ik hoop voor jullie allemaal ook op zo'n verbetering.