Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justme_Lisaa schreef:Hier is het door de gesloten luiken en de suneclips ‘slechts’ 25 graden binnen, vind het me alles nog meevallen. Beneden was het gewoon koud vanochtend en was een wereld van verschil toen ik net naar binnen stapte. Jeetje wat een warmte buiten. Moest ook een paar keer met de lift, voor de zekerheid een flesje water meegenomen. Je moet er niet aan denken om met deze temperaturen daar vast te zitten..
Tazzey schreef:Justme_Lisaa schreef:Hier is het door de gesloten luiken en de suneclips ‘slechts’ 25 graden binnen, vind het me alles nog meevallen. Beneden was het gewoon koud vanochtend en was een wereld van verschil toen ik net naar binnen stapte. Jeetje wat een warmte buiten. Moest ook een paar keer met de lift, voor de zekerheid een flesje water meegenomen. Je moet er niet aan denken om met deze temperaturen daar vast te zitten..
Even een vraagje. Door o.a. jouw post ben ik naar de Sun Eclipse aan het kijken. Heb jij ze binnen of buiten bevestigd?
Ik wil ze voor mijn kantoor thuis kopen maar daar kan ik ze alleen binnen bevestigen. Dat kan volgens de website wel maar ik vraag me af hoe effectief ze dan zijn.
Justme_Lisaa schreef:Tazzey schreef:Even een vraagje. Door o.a. jouw post ben ik naar de Sun Eclipse aan het kijken. Heb jij ze binnen of buiten bevestigd?
Ik wil ze voor mijn kantoor thuis kopen maar daar kan ik ze alleen binnen bevestigen. Dat kan volgens de website wel maar ik vraag me af hoe effectief ze dan zijn.
Ik heb ze binnen hangen, wel moet je dan de witte of boulder kleur kiezen vanwege anders aantrekken van hitte. Het zorgt er natuurlijk niet voor dat mijn slaapkamer opeens heel koud is, maar zeker wel een aantal graden. Dit waren de eerste warmte dagen met deze dingen en moet zeggen, heb echt heerlijk geslapen. Als je ze buiten hangt zijn ze natuurlijk effectiever, maar aan de binnenkant werkt zeker ook