Met jullie berichten ook dank daarvoor ga ik me toch afvragen waarom mijn dokter infectie (infection in uterus) en endometriosis noemde want het lijkt er toch op dat ik andere symptomen heb. Ik heb normal een reguliere cyclus 24 dagen met alleen lichtbloedverlies, soms hoofdpijn de dag ervoor. Nieren zijn gecheckt geen problemen. Het is echt de laatste 2 maanden en icm met ruikende afscheiding al was dat lastiger te zien omdat ik nu 18 dagen achter elkaar bloedverlies heb. In de weken daarvoor was er ook tussentijds bloedverlies maar niet constant. Gelukkig is dat nu wat aan het minderen. Ik waardeer jullie berichten wel en ik ben blij met de tips. Ik ga er achteraan bij de dokter.
c_alsemgeest dat klinkt ook niet fijn gelukkig werken de medicijnen en zijn ze weer leverbaar.
In het script voor de ab kuur staat toch endometriosis. Ik heb mijn naam en andere gegevens daar even uitgeknipt. Als het goed is kan ik morgen in het rapport van de echo ben benieuwd wat daarin staat dan.

Edit ik kan denk niet meer lezen. Er staat endometritis. Dat verklaart de infectie. Mijn fout sorry daarvoor